• 0

Trade- Invoerrechten

ik heb een aantal weken geleden een ondernemingsplan gepost hier op dit fourm,

 

en ben nu uit waar ik de spullen vandaan wil halen.

 

Namelijk uit Negeria,

 

Het gaat over kleding..en ik heb al telefonisch contact opgenomen met het bedrijf en directeur.

Ging allemaal erg moeizaam maar ze hebben belooft om binnenkort een catalogus op te sturen van die ze hebben.

 

ik wil tassen voor vrouwen in gaan voeren, en misschien later kleding en schoenen.

 

Mijn vraag hierover duid:

 

- ik neem aan dat ik invoer rechten moet betalen, is dit veel ( per bijvoorbeeld 100 stuks)?

en kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat.

en waar moet ik dat dan gaan betalen?

 

- Hoe moet ik het aan gaan geven bij de belasting?

 

als ik deze informatie compleet heb, kan ik voor mezelf een sommetje gaan maken

met 'kosten' ...

 

dan kan ik berekenen hoeveel producten ik moet verkopen, om mijn kosten eruit te halen.

 

 

Alvast hartelijk bedankt voor het reageren op deze topic..

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 1

Hoi Delic,

 

Er staat al een hele waslijst over invoerrechten op dit forum. Ik neem aan dat je het gros daarvan al bent tegengekomen.

 

Zijn er, omdat je uit nigeria wilt importeren, nog specifieke vragen met betrekking tot Nigeria die je in de overige topics niet hebt kunnen vinden?

 

Frans

 

edit: wellicht hier nog wat aanvullende info voor je en natuurlijk bij de EVD alsmede de belastingdienst

Link naar reactie
  • 0

Hoi Delic,

 

Er staat al een hele waslijst over invoerrechten op dit forum. Ik neem aan dat je het gros daarvan al bent tegengekomen.

 

Zijn er, omdat je uit nigeria wilt importeren, nog specifieke vragen met betrekking tot Nigeria die je in de overige topics niet hebt kunnen vinden?

 

Frans

 

edit: wellicht hier nog wat aanvullende info voor je en natuurlijk bij de EVD alsmede de belastingdienst

 

Wat een kei van een admin!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.