• 0

Anti-katerpil ontdekt: Vragen over regelgeving, productie, import etc.

Hallo,

Ik een heb katerpil ondekt die echt werkt en dan bedoel ik ook ECHT.

Nu is mijn vraag: Is het beter om deze te importeren,maar dan kan een ieder dat daarna ook gaan doen,

of deze na te laten maken,maar waar en hoe zit het dan met regelgeving.

Of mischien herinpakken.

Wie kan mij helpen met dit vraagstuk of heeft tips/advies,

alvast bedankt,

 

Bart

 

 

edit: titel aangepast

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Is dat een krat oranjeboom in pilvorm,

 

Met Oranjeboom zowieso een kater.....alleen de gedachte al.....Brrrr.....!

 

Wanneer het een katerpil betreft, geen interesse, wanneer het anti-kater mocht zijn : werkt deze ook op voorhand ?

Stuur dan maar een pallet af ! Raak ik zonder problemen met dubbele winst kwijt, helft hou ik zelf !!

 

Serieus : Volgens mij werkt bij iedereen een kater anders. De één zweert bij glazen koud water drinken, na het zuipen, voor het slapen. De ander wil 's ochtends roggebrood met gebakken spek en een roerei. Zelf gelukkig (of jammer....) bijna nooit last van kater ! Mocht dit wel het geval zijn, helpt er niets..... ik start met 20 bakken zwarte koffie en 3 paracetamol, voel me de rest van de dag lamlendig, er komt niets uit mijn handen, en zit met een eerste biertje 's nachts pas om 01.08 uur op HL te typen (en te bedenken nu echt te gaan slapen)

 

Dus wat jij denkt dat ECHT werkt, hoeft voor een ander lang niet zo te zijn. Dat terzijde.

 

Blijkt dus dat de pil bestaat en je wilt misschien gaan importeren. Mijn vraag is dan, waarom niemand anders dit niet al doet ? Heb je hier al onderzoek naar gedaan ?

 

Groet, Down

 

 

Link naar reactie
  • 0

Mocht het werken dan bestel ik ook een vrachtwagen. Het zal waarschijnlijk onder de medicamenten vallen en dan ben je vooraleerst nog jaren bezig met het legaal op de markt krijgen in NL volgens mij. Is het geen medicijn dan vraag ik me af hoe. En nee, een placebo gaat bij mij niet werken. Ik werk niet met katers maar met leeuwen op dat gebied :D

Een lekkere kluif of groot bot voor uw hond?

 

Webshopsoftware: http://accret.nl, ontwikkelen in opdracht en eigen beheer!

Link naar reactie
  • 0

Zullen we, los van het feit dat TS even niet reageert, de discussie wel even on topic houden.

 

Als ik de berichten zo lees dat maakt een groot deel van HL zich schuldig aan regel 3 van het nieuwe Sancho Panza HL reglement (Gula (onmatigheid - gulzigheid - vraatzucht) ) :)

 

Om daar een oplossing voor te vinden en die karrevrachten te kunnen bestellen moeten jullie TS wel even helpen met z'n import, kopie, marketingvragen

 

Vraagje aan bart: Weet je al of het product onder de geneesmiddelenwetgeving valt, uit welke bestanddelen het bestaat en dus of het eenvoudig te kopieren is?

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.