• 0

Yunoo

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik vind het zeker een goed concept! Ik het ook mogen testen, toen het nog Qash heette.

Vooral de importfunctie (van je bankgegevens) is erg handig.

 

Gebruik het nu alleen niet meer, ik vind het te confronterend om mijn uitgaven bij elkaar te zien. ;)

Link naar reactie
  • 1

nog een mmmmm van mij

 

In het privacy reglement staat het volgende:

 

Gebruik door derden

Zonder jouw expliciete toestemming zal Yunoo jouw persoonsgegevens niet aan derde partijen verstrekken voor direct marketing doeleinden (bijvoorbeeld voor het toezenden van reclame). Yunoo kan jouw gegevens wel verstrekken aan derden voorzover dit noodzakelijk is voor het verlenen van de Dienst aan jou en/of voorzover deze gegevens niet tot jou persoonlijk kunnen worden herleid (zoals automatisch gegenereerde informatie, niet zijnde je IP-adres). Ten slotte kan Yunoo jouw gegevens aan derden verstrekken indien zij daartoe op basis van wettelijke bepalingen verplicht is, zij daartoe genoodzaakt is als gevolg van een rechtzaak en/of in het geval zij dat noodzakelijk acht ter bescherming van haar eigen rechten.

 

Hier staat dus dat in het kader van DE DIENST gegevens aan derden verstrekt mogen worden, en door die rare en/of in de zin is mij niet helemaal duidelijk hoe het zit met persoonsgegevens (even los van de wet bescherming persoonsgegevens)

 

De Dienst is in de gebruikersvoorwaarden gedefinieerd als:

 

Artikel 3 Beschrijving van de Dienst

3.1 De Dienst biedt je gratis en/of tegen betaling, onder meer, functionaliteiten aan om je persoonlijke financiën te beheren in combinatie met een community die gericht is op geld besparen en het vergroten van je persoonlijke financiële kennis. Tevens kan er advies worden ingewonnen welke producten of diensten het beste bij je passen door het met elkaar vergelijken van diverse producten en diensten. Daarnaast biedt Yunoo onder andere abonnementen en diensten aan met betrekking tot actieve begeleiding en biedt ze de mogelijkheden tot analyse en vergelijking van je situatie met die van anderen.

 

2 grote onoverzichtelijke lappen tekst samengevat in mijn eigen, persoonlijke interpretatie:

 

Jouw gegevens mogen aan derden verstrekt worden (al dan niet geanonimiseerd, da's me niet duidelijk) om jou niet nader genoemde functionaliteiten op het gebied van je financien te bieden.

 

Helaas worden ze nergens concreet en to the point.

 

Wellicht achterdochtig, maar ik zou wel twee keer nadenken.

 

Frans

 

Link naar reactie
  • 0
2 grote onoverzichtelijke lappen tekst samengevat in mijn eigen, persoonlijke interpretatie:

 

Jouw gegevens mogen aan derden verstrekt worden (al dan niet geanonimiseerd, da's me niet duidelijk) om jou niet nader genoemde functionaliteiten op het gebied van je financien te bieden.

 

Helaas worden ze nergens concreet en to the point.

 

Wellicht achterdochtig, maar ik zou wel twee keer nadenken

Goed punt! ik ga dit even navragen :)
Link naar reactie
  • 0

Wat is het voordeel als je je cijfers gewoon zelf in een spreadsheet kunt verwerken? Ik zie alleen maar nadelen en gevaren. Je cijfers hou je voor jezelf en voor je boekhouder. Marktaandelen zijn waardevolle gegevens voor de konkurentie en als daar indirekt achter te komen is, breng je je eigen toko in gevaar.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Berry

 

Ik heb dit draadje even opengelaten om te kijken hoe je zou reageren.

 

Op basis van je reactie zijn er 2 mogelijkheden:

 

1) Je bent persoonlijk betrokken bij de site cq. initiatiefnemer. In dat geval heeft het nog iets met ondernemen te maken maar is je vraag te beperkt. Dan hoort dit draadje thuis in de topic Wat vinden jullie van mijn.... en moet je bericht voldoen aan de daarbij behorende regels

 

2) Je bent er niet bij betrokken. In dat geval is het geen ondernemerstopic en gaat dit draadje op slot.

 

Ik neig op dit moment gegeven je antwoord naar 1) echter als ik je openingspost nog een keer lees is het voor mij verkapte linkspam.

 

Wellicht kun je vandaag je positie nog nader toelichten anders gaat deze op slot.

 

Frans

 

edit: en houd bij je antwoord even in gedachten dat je ook op Hallo van de KVK (o.a.), waar ze meer toestaan, links, groepen en dergelijke hebt aangemaakt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 137 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.