Zou het niet koel zijn als men een .......................... zou bedenken?

Aanbevolen berichten

...............multifunctionele bagagedrager..........zou bedenken

 

[*] Met in- en verstelbare snelbinders als er grotere dozen meegenomen moeten worden, of kleine doosjes/zakjes

[*] Met automatisch snelspanmechanisme voor de binders

[*] Met antislipprofiel op de drager om wegglijden van vreem ingepakte plastic zakken te voorkomen

[*] Met drukverdelingsprofieltjes bovenop de binder om te voorkomen dat je doos met ijsjes geplet thuiskomt

[*] Met een zijgeleiding die kratten bier op z'n plaats houdt

[*] Met montagemogelijkheden voor diverse extra opties zoals: Een aktentashouder, hockeystickhouder, kinderzitje, maxi-cosi, parapluhouder, wandelwagenhouder.

[*] Alle voornoemde elementen los te bestellen en in combinatie met elkaar allemaal te monteren.

[*] Bagagedrager als basisunit aanbieden aan de fietsenproducenten

[*] Overige accessoires in de winkel als vader- of moederdagkado, verjaardags- of kerstkado

 

Vul maar aan en in.

 

Idee gratis te gebruiken, met vermelding van mijn naam in je patent ;)

Link naar reactie

...............multifunctionele bagagedrager..........

 

Nooit over nagedacht, maar inderdaad :

 

- bak bier past precies, klemvast zelfs, op het achterzitje

 

- maar dan nog een guppie op je stuur en een tas boodschappen daaraan.....

 

- buiten de kwaaie gezichten die men trekt wanneer voorgaande gebeurt

 

- (men mag schijnbaar geen bier halen in het zitje, terwijl er een kind op de fiets zit.....)

 

- ik heb een hel ingenieus apparaat ooit eens gekregen, om zo'n simpele stadsbuggy mee te nemen aan je bagagedrager.

Na bijna 2 vingers kwijt tijdens montage en 3 bijna ongelukken, ding in de schuur gedonderd....

 

- Past trouwens dan ook weer niet wanneer achterzitje ook nog geplaatst moet worden....

 

- Mijn echtgenote heeft van mij supersonische flitsende ( :P ) fietstassen gekregen. Hoeft ze niet met de boodschappen slingerend aan het stuur. (net als ik...) Geweldige tassen, hangen mooi over de bagagedrager, maar.....geen uitsparing om het achterzitje dan weer te plaatsen..... (mensen met kleine kinderen weten waarschijnlijk hoe een achterzitje werkt ;) )

 

- en wanneer er dan één voorop, en één achterop zit, kan die laatste de beentjes alleen maar kwijt in die tassen, dus geen plaatst meer voor de boodschappen, dus toch weer tassen aan het stuur, en vragen of oudste kind achterop, even die krat bier wil vasthouden..... :P ;)

 

Fietskar gekocht ! Ultieme oplossing.... wanneer je een extra brede achterom hebt (motor breed) anders kan je fietskar namelijk niet door de poort......

 

Toen ik eenmaal die beugel aan de fiets gemonteerd had...... (wederom :P ) kwam ik dag later bij de zaak, was paar uur "vrij" , zag dat het druk was, dus knal die fiets in het fietsenrek en ga helpen. Uurtje later terug buiten, stalen ros pleite...!

Gelukkig was ik even zonder kids, anders sta je daar : één op je arm, één aan de hand.... Die fiets maakte me niet zoveel uit, maar dat men het lef had een fiets te jatten met voor- en achterstoeltje, en een met bloed-zweet-en tranen gemonteerd fietskarbeugeltje.......

 

Ik heb best leuke en goede ideeën Frans, en ook echt wel 2 rechterhanden (ja, serieus, ondanks voorgaand verhaal) maar dit gaat het niet worden, ben ik bang ;D

 

Wel zwaar benieuwd waar anderen op zitten te wachten !

 

Down

Link naar reactie

...............multifunctionele bagagedrager..........zou bedenken

 

Met in- en verstelbare snelbinders als er grotere dozen meegenomen moeten worden, of kleine doosjes/zakjes

Met automatisch snelspanmechanisme voor de binders

Met antislipprofiel op de drager om wegglijden van vreem ingepakte plastic zakken te voorkomen

Met drukverdelingsprofieltjes bovenop de binder om te voorkomen dat je doos met ijsjes geplet thuiskomt

Met een zijgeleiding die kratten bier op z'n plaats houdt

Met montagemogelijkheden voor diverse extra opties zoals: Een aktentashouder, hockeystickhouder, kinderzitje, maxi-cosi, parapluhouder, wandelwagenhouder.

Alle voornoemde elementen los te bestellen en in combinatie met elkaar allemaal te monteren.

Bagagedrager als basisunit aanbieden aan de fietsenproducenten

 

... teleporter ;)

 

Hoef je niet meer te fietsen en al helemaal niet meer te malen over hoe je de bagage vastzet.

Link naar reactie

- Een cabrio waar je achterin ook normaal kan zitten zonder weg te waaien (zodat je ook met kleine kinderen open kunt rijden).

- Een mobiele telefoon met én uitschuifbaar toetsenbord én telefoontoetsen aan de voorkant én touchscreen én ingebouwde gps, zonder camera (dit lijkt me toch een realistisch idee want ik heb alles op mijn telefoon behalve de telefoontoetsen aan de voorkant)

- Een computertje in de auto die precies uitdraait wat de garage aan je auto heeft gedaan die dag

- Een laptop met accu op (zon)licht zodat je er echt altijd mee kunt werken (ook bij kunstlicht) en niet dat ie moet opladen terwijl ie in een tas zit of dat ie t alleen doet als er echt zon is etc.

- Risotto die én lekker is én niet 40 minuten roeren nodig heeft om klaar te maken

- Spul om bruin te worden zonder oranje vlekken, zonder troep erin en die langer blijft zitten dan 3 dagen

- Mascara zonder troep die goed blijft zitten en ook nog eens doet wat ie belooft (lange wimpers)

- Kan nog een heleboel beauty-dingen bedenken......

- Spul zonder troep wat echt helpt tegen muggen (en niet alleen dat ze niet prikken, ik wil ze vooral niet horen zoemen)

- Chocolade die lekker is zonder vet en zonder suiker en zonder troep

- Rekbaardere hoeslakens zodat je wel je bed normaal kunt opmaken en zodat de lakens toch strak om je bed zitten als je klaar bent

- Zonnebril die je ogen beschermt maar wel de zon op je huid laat komen zodat je niet met een half wit gezicht van de wintersport terugkomt

 

Nou ik kan nog wel even doorgaan (heb allerlei ideeën voor tandartsen en wanneer je zwanger bent) maar ga nu werken, voordat mijn net geinstalleerde RSI programma me weer een pauze oplegt ;D

 

Link naar reactie

een sportapparaat (fiets/roei/loopband) waarmee je energie teruglevert aan het electriciteitsnetwerk. Sporten en geld besparen in één. ;D

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie

een sportapparaat (fiets/roei/loopband) waarmee je energie teruglevert aan het electriciteitsnetwerk. Sporten en geld besparen in één. ;D

 

Dit bestaat al, er is zelfs een sportschool die dit heeft gedaan. Zo leveren de sporters een deel van de elektriciteit aan de sportschool.

 

Groet, Martin

Link naar reactie

Diegene die het voor elkaar krijgt om een opvouwbaar fietsstuur op de markt te krijgen (en wellicht inklapbare pedalen) voor een stadsfiets/mountainbike heeft alvast een klant. waarom? probeer bij mij thuis maar eens door de smalle gang heen te komen waar de fietsen geparkeerd staan. Weet vrij zeker dat ik niet de enige ben met dit probleem...

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie

- Regenpijpen die door het vallende water zelf energie opwekken om datzelfde water te filteren voor huiselijk gebruik (WC).

- 'Bakstenen' die:

a) Solarcellen bevatten om zonne-energie op te wekken en

b) Trillingen (ook hele kleine) kunnen omzetten in energie. Via de straat, buren of geluid.

 

- Een systeem waarbij je een vulkaan in een hele grote fluitketel kan veranderen. ;)

- Een systeem dat de trillingen in het wegdek van snelwegen kan omzetten in de energie.

- Snelwegverlichting dat dimt (op een manier dat het minder stroom verbruikt) aan de hand van hoe licht het buiten is.

- Een manier om de druk die een oceaan bij x-km diepte uitoefent om te zetten in (bruikbare) energie.

 

Link naar reactie

Witte chocolademelk

 

Dit wil je niet. Collega's van mij dronken graag warme chocolademelk. Er was dus van dat merk ook witte chocolademelk in poedervorm, warm water erop, maar niet smuller maar.

 

Zelfs klanten die geen koffie lusten en wij dit aanboden vonden het allemaal erg vies.

 

Wat ik zelf graag zou zien is complete tandpasta. Nu zie je tandpasta die goed is voor gevoelige tanden, witte tanden, frisse adem, anti-bacteriëel etc.

 

Ik wil tandpasta die alles doet.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.