• 0

Nieuwsbrief systeem voor nederlands en engels

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar een nieuwsbrief systeem voor mijn website.

Nu heb ik dus een nederlandse en engelse versie van mijn website op 1url.

 

Graag zou ik dus een nederlandse en engelse nieuwsbrief willen gaan gebruiken.

Ik wil dus de emailadressen gescheiden houden.

Is dit mogelijk met 1 systeem of script?

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ja hoor dit is zeker mogelijk.

In je ontvangers moet alleen duidelijk zijn welke taal ze willen ontvangen.

 

Een beetje goed systeem kan afhankelijke content versturen. Zo kun je dus op basis van voorwaarden bepaalde teksten (en/of afbeeldingen) laten zien.

 

Als het script zelf ontwikkeld is kan dit natuurlijk ook..

 

 

Dank je voor je reactie.

Maar nu is de vraag natuurlijk,waar vind ik zo'n script en iemand die dit voor mij kan installeren?

Link naar reactie
  • 0

Dan zou ik kiezen voor simpelweg 2 kopietjes van een simpel nieuwsbrievensysteem. Dus gewoon 2 compleet aparte lijsten bijhouden. Dat is de meest simpele manier om dit voor elkaar te krijgen.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Dan zou ik kiezen voor simpelweg 2 kopietjes van een simpel nieuwsbrievensysteem. Dus gewoon 2 compleet aparte lijsten bijhouden. Dat is de meest simpele manier om dit voor elkaar te krijgen.

 

Daar zat ik dus ook al aan te denken.

Kun je mij misschien aangeven waar ik zoiets zou kunnen vinden en iemand die dit voor mij kan doen?

Link naar reactie
  • 0

Hier is een hele lijst te vinden:

 

http://www.hotscripts.com/category/php/scripts-programs/mailing-list-managers/

 

Daarnaast zijn er ook partijen waar je dit tegen betaling kan regelen.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 1

Let wel even op dat je werkt met dubbel opt-in. Dit houdt in dat wanneer men zich inschrijft voor je nieuwsbrief dit moet bevestigen (door op een link in een bevestiging email te klikken).

 

Op deze manier krijg je geen gezeur met de OPTA en kom je ook niet te boeken te staan als spammer (tenzij je mails natuurlijk als spam over komen:))

 

Anders zou ik ook een email adres van een willekeurig persoon kunnen invoeren en krijgt hij/zij direct ongewenste emails. Niet bepaald een goede indruk.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

Als het goed is hoef je het script ook niet twee keer te installeren. Je kan je database segmenteren door verschillende lijsten e-mailadressen aan te maken: één voor Engels en één voor Nederlands bijvoorbeeld. Het grote voordeel is dat (ervan uitgaande dat je dezelfde nieuwsbrief verstuurt maar alleen de taal verschilt) je je nieuwsbrief maar één keer aan hoeft te maken. Alleen de tekst moet je twee keer typen. Bijkomend voordeel is ook dat je je statistieken op één plaats hebt zodat je je Nederlandstalige abonnees met je Engelstalige abonnees kan vergelijken.

 

Een goed gratis script is phpLlist. Die draait op je eigen webserver. Mailchimp is een goede betaalde e-mailprovider met uitgebreide segmentatiemogelijkheden. Het grote voordeel van zo'n externe partij is dat de e-mails minder vaak in de junkmail-folder van je ontvangers terechtkomen. Google maar eens op 'deliverability' en er gaat een wereld voor je open...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 234 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.