Persoon Geplaatst: 7 augustus 2003 Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 7 augustus 2003 Ligt het aan mij, of zie ik nu één van de knoppen ineens bewegen ??? Het gaat om de '<- M' knop... Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
old account Geplaatst: 7 augustus 2003 old account 727 1 Geplaatst: 7 augustus 2003 Ja hij beweegt echt. Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 7 augustus 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 7 augustus 2003 Huh, welke M ? Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 7 augustus 2003 Auteur Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 7 augustus 2003 Druk maar op 'reageer' en dan zie je het in de knoppenbalk, eerste regel. Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
Celletje1974 Geplaatst: 7 augustus 2003 Celletje1974 328 2 Geplaatst: 7 augustus 2003 [move]toch eens kijken wat dat met de leesbaarheid van je berichtje doet... volgens mij wordt dit echt moeilijk leesbaar als je er een beetje te enthousiast veel tekst in zet... Of hebben jullie na het lezen van deze tekst nog geen last van duizeligheid?? Het valt wel op ;D maar wel jammer dat het nu allemaal op één regeltje verschijnt... afhankelijk van je leestempo moet je dan of steeds stoppen, of wachten totdat het punt voorbij komt waar je gebleven was... ::) ::) ::)[/move] Misschien dat het op meerdere regels werkt als je meerdere keren move aanroept? Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren bij zinnen van verschillende lengte :P [move]toch eens kijken wat dat met de leesbaarheid van je berichtje doet...[/move][move]volgens mij wordt dit echt moeilijk leesbaar als je er een beetje te enthousiast veel tekst in zet...[/move][move]Of hebben jullie na het lezen van deze tekst nog geen last van duizeligheid??[/move][move]Het valt wel op ;D[/move][move]eens kijken of het nu nog steeds allemaal op één regeltje verschijnt...[/move][move] ::) ::) ::)[/move][move]Nee... nu gaat het de eerste keer mooi gelijk op,[/move][move]maar vanwege de verschillende lengtes van de zinnen gaat het steeds ongelijker...[/move] Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie. Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie. Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 7 augustus 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 7 augustus 2003 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
H. Geplaatst: 7 augustus 2003 H. 61 0 Geplaatst: 7 augustus 2003 Geen idee waar deze draad over gaat, maar Celletje: Ik selecteer de tekst die ik heb gelezen altijd, en ga met de selectie mee (gewoon slepen met de muis). Als het dan grote (saaie) lappen tekst zijn of er komt ineens een pop-upje voor, weet ik op die manier altijd nog waar ik gebleven was. Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 7 augustus 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 7 augustus 2003 Ligt het aan mij Nou ... ik weet het niet hoor, maar de meeste mensen vallen in slaap met tropische temperaturen ... maareh ... jij wordt ineens wakker heh :o Dus het ligt inderdaad aan jou ! Die knop beweegt al sinds de geboorte van HL. Das alweer meer dan een jaar hoor :-* Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
paulmatthijs Geplaatst: 7 augustus 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 7 augustus 2003 [move]damn, ben ik blij dat dit niet werkt onder opera :)[/move] Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 7 augustus 2003 Auteur Persoon 1,4k 2 Geplaatst: 7 augustus 2003 Nou ... ik weet het niet hoor, maar de meeste mensen vallen in slaap met tropische temperaturen ... maareh ... jij wordt ineens wakker heh :o Dus het ligt inderdaad aan jou ! Die knop beweegt al sinds de geboorte van HL. Das alweer meer dan een jaar hoor :-* Ik doe inderdaad met deze temperaturen veel meer. Sporten heeft geen zin op dit moment, want ik maak iedereen in. Energie te over! Maar die bewegende knop valt me na 700 berichten pas op... ;D Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
H. Geplaatst: 8 augustus 2003 H. 61 0 Geplaatst: 8 augustus 2003 damn, ben ik blij dat dit niet werkt onder opera :) hehe Net even deze draad in iexplore.exe geopend en idd, dat knopje is meteen flink misbruikt ;) en ik me maar afvragen waar Celletje het over had :) Link naar reactie
Celletje1974 Geplaatst: 9 augustus 2003 Celletje1974 328 2 Geplaatst: 9 augustus 2003 Hihi... ja, ik zag dat knopje ook al een tijd bewegen, maar zag tot nu toe geen enkele reden om uit te proberen wat het deed ;) Eerlijk gezegd vind ik het ook niet veel toevoegen aan de duidelijkheid van een berichtje... eerder andersom ;) Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie. Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie. Link naar reactie
Hans S Geplaatst: 9 augustus 2003 Hans S 401 2 Geplaatst: 9 augustus 2003 Bah wat irritant. Het lijkt een beetje op dat afschuwelijke nieuwsberichten balkje wat in de beginjaren van internet wel eens vaker gebruikt werd. Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 10 augustus 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 10 augustus 2003 Ik vermoed dat de marquee (zo heet het ding dacht ik) hetzelfde lot wacht als de tag... althans, dat hoop ik, wordt het web weer wat rustiger. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Celletje1974 Geplaatst: 11 augustus 2003 Celletje1974 328 2 Geplaatst: 11 augustus 2003 Ik vermoed dat de marquee (zo heet het ding dacht ik) hetzelfde lot wacht als de tag... althans, dat hoop ik, wordt het web weer wat rustiger. Dan de animated gif en de flash openingen nog overboord en dan hebben we weer een overzichtelijk, informatief netwerk ;D Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie. Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie. Link naar reactie
Gast Verwijderd account Geplaatst: 13 augustus 2003 Gast Verwijderd account Geplaatst: 13 augustus 2003 Het kan er natuurlijk altijd uit gesloopt worden ;D Waarom de mensen van Yabb SE erin stoppen hoewel ze verder toch best redelijk hun best doen om nette XHTML te maken is mij ook een beetje onduidelijk eigenlijk. (Overigens komt de XHTML ook niet echt verder dan de poedelprijs in een schoonheidscompetitie) Link naar reactie
Celletje1974 Geplaatst: 13 augustus 2003 Celletje1974 328 2 Geplaatst: 13 augustus 2003 Jemig.... waar je je om vier uur 's nachts mee bezig houdt zeg ;) (hoor wie het zegt... zit zelf ook vaak tot een uurtje of 2, 3 in de ochtend te tikken.... ;D ) Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie. Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie. Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 13 augustus 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 13 augustus 2003 Ik denk dat Eelco "net terug van vakantie" last heeft van een jetlag ;D Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Gast Verwijderd account Geplaatst: 15 augustus 2003 Gast Verwijderd account Geplaatst: 15 augustus 2003 Nee, een 'tapleg' ;) Had net een tapdienst gedraait bij de studentenvereniging, daarna nog even de fora af kan ik meestal niet laten... Link naar reactie
paulmatthijs Geplaatst: 15 augustus 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 15 augustus 2003 nog even terog ontopic: ik dacht gedurende 1 seconde 'waarom hebben die lui van yabb in hemelsnaam zo'n moeite gedaan om zoiets in te bouwen' ervanuitgaande dat dit een javascriptdingetje was... en vervolgens is er gewoon een ingebouwde tag voor in IE. yuk! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen