• 0

Iemand ervaring met Global creative economy?

Ik heb een paar dagen terug een email gekregen van dit bedrijf; ik had mij vorige jaar eens informatie opgevraagd over een bepaalde subsidie voor starters. Het was me toen erg onduidelijk, en de kennismakingsdag was me te ver weg (moet wel inleggeld betalen), dus ben ik er verde niet op in gegaan.

 

Nu krijg ik dus weer een email: Even kort:

Je kunt je opgeven voor een workshop "4e generatie internet bedrijf"

 

QUote: De eerste 200 deelnemers aan het programma

ontvangen een bijdrage in de opstartkosten van

maar liefst € 5.000,-. Hiermee dekt u grotendeels

de opstartkosten van uw Vierde generatie Internet

Bedrijf. Deze bijdrage wordt u ter beschikking

gesteld door ondernemers uit het Global Creative

Economy Netwerk om uw drempel om succesvol te

worden in 2009 zo laag mogelijk te maken.

 

Einde quote...

 

Ik wil graag in aanmerkin komen voor deze aantrekkelijke subsidie? Maar moet ik dit serieus nemen? Wie heeft ervaring ?

 

http://www.globalcreativeeconomy.com/HomePage12/cms/workshop_3_new.html

 

Ik ben beniewd naar de reakties

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

21 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ken het niet. Het klinkt als slecht vertaald Amerikaans, en lijkt op een MLM constructie. Dat betekent niet dat het niet deugt, maar is wel een aandachtspunt. Ik zie dat mensen die hierin stappen ook anderen gaan begeleiden. En dat er later nog meer cursussen worden aangeboden.

 

Je kunt eens wat referenties natrekken? Ik heb een naam geGoogled met contactgegevens en al, dus ga op zoek.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 2

heerlijk dit soort constructies...

 

Zoals gezegd, we introduceren dit programma voor het eerst aan het grote publiek. U kunt toegang krijgen tot alles wat we hiervoor hebben opgesomd voor slechts € 245,-- per maand (excl. BTW) gedurende 10 maanden en geen € 1.000,- per maand, zoals u in bovenstaand overzicht heeft mogen lezen. Dit komt door de bereidheid van ondernemers

in het Global Creative Economy netwerk om het programma te sponsoren en aan

200 ondernemers een bijdrage van maar liefst € 5.000,- (oftewel € 500,- per maand) ter beschikking te stellen om het programma te volgen.

 

Ik heb hier nog een paar mooie truien liggen, topkwaliteit. Normaal gesproken gaan ze hier de deur uit voor 750,- euro maar omdat er mensen zijn die het fijn vinden dat iedereen goed gekleed gaat hebben die mensen besloten in al hun goedheid €715 euro per trui te sponsoren! Ik kan je die truien nu dus aanbieden voor 35 euro!

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 0

Ik kon nog 1 email bericht vinden van vorig jaar; het kwam mij destijds wel betrouwbaar over (geen oplichting bedoel ik dan). Vorig jaar deden deze (betrouwbare partners zou ik denken) mee:

************************

" Wij hebben u uitgenodigd voor een GRATIS informatie avond bij

Fontys Hogescholen en een workshop bij Syntens (het

innovatieplatform van EZ) om u te oriënteren en daadwerkelijk de

eerste stappen op weg naar uw Vierde Generatie Internet Bedrijf te

zetten. "

**********************************************

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

http://www.trajectum.hu.nl/?q=nieuws/8614

 

 

13.02.2009 | HOP

Fontys erkent misbruik vouchers

 

Het bestuur van Fontys Hogescholen geeft toe de regels rond innovatievouchers (tegoedbonnen voor onderwijs of onderzoek) te hebben geschonden. De instelling ontving ten onrechte 220 duizend euro aan subsidiegeld.

 

Ondernemersblad Sprout bracht de constructie vorige week aan het licht. Via het bedrijf Global Creative Economy (GCE) werden ondernemers geholpen met het aanvragen van innovatievouchers bij de overheid. Met de vouchers van 7500 euro (waarvan 5000 euro gesubsidieerd) betaalden deelnemers voor een cursus internetondernemen. Deze werd ingekocht bij GCE, en onder de vlag van Fontys georganiseerd.

 

Maar, daar zijn de innovatievouchers niet voor bedoeld. Een doodgewone cursus komt niet in aanmerking voor subsidie, het moet gaan om kennis op maat, gericht op innovatie van een specifiek product of proces binnen de onderneming. Het Fontys bestuur geeft toe dat van innovatief maatwerk geen sprake was: 'Het project kende een grote mate van standaardinhoud.' Bovendien werd een te groot deel van de ingezette expertise ingekocht bij derden – onderneming GCE – en was het aandeel Fontys-kennis gering.

 

De hogeschool maakte donderdag bekend de verkregen subsidies voor de afgeronde trajecten (220 duizend euro) terug te betalen. Voor de lopende trajecten wordt het aangevraagde subsidiegeld (665 duizend euro) niet geïnd. De initiator van het project bij GCE, die tevens parttime docent was bij Fontys, nam donderdag ontslag. Ook legde de Fontys-directeur die eindverantwoordelijkheid voor het project droeg zijn functie neer.

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 0

Ja, ik heb ervaring met GCE ofwel Global Creative Economy.

 

Ik reageer op dit artikel omdat ik veel flauwe en onwaarheden heb gelezen in de reacties. Voor alle duidelijkheid ik ben niet in dienst van en word niet betaald door GCE.

 

Mijn naam is Wim Hendriks en ik ben vorig jaar begonnen aan deze opleiding. Destijds was er ook een aantrekkelijk voorstel met Innovatie Vouchers waardoor de opleiding geen € 7500,00 maar slechts € 2500,00 kostte. Ik heb me na de introductieavond in Eindhoven aangemeld voor deze opleiding en kan tegen alle sceptici die al op dit artikel gereageerd hebben melden dat wat men ook over dit programma meld één ding waar is. Het is de investering van € 2500,00 meer dan waard. Ikzelf heb door GCE een hele andere mindset gekregen en met alle tips en trucs die ik in de eerste 3 maanden leerde verdiende ik mijn investering snel terug. Ik zit nu in de 8e maand (van de 10) en het inspireert nog steeds enorm.

Het vraagt wel een behoorlijke inzet, maar je krijgt er veel voor terug (Echte waardevollen Internet Marketing kennis en een geweldig goed, prettig en leuk netwerk). Ondernemen is voor mij hierdoor nog leuker en winstgevender geworden.

Naast mijn bedrijf in boxsprings heb ik volgens het GCE concept nu ook een nieuw project opgezet. De website hiervan is www.slaapallergievrij.nl. Deze wordt volgens de GCE richtlijnen opgezet. (Dit is nog steeds een site in wording!)

 

Dat Fontys Eindhoven zich heeft teruggetrokken omdat er iets niet in orde zou zijn met de Vouchers klopt, maar dat hebben zij eenzijdig gedaan zonder overleg met Senter Novem en GCE. Deze maand heeft Senter Novem nog eens verklaard dat zij Fontys op geen enkele manier heeft benaderd zich terug te trekken.

 

Natuurlijk zijn er ook mede-studenten/ondernemers die in tussentijd zijn afgehaakt, maar ik kan u zeggen dat er hele succesvolle ondernemers tussen zitten die geen dag spijt hebben van hun deelname aan het GCE project.

 

Dus als u zich laat leiden door mensen die het GCE project niet kennen moet u dat zelf weten, maar ik zou zeggen. Schrijf u in voor zo'n informatiedag / avond. Die € 50,00 is geen weggegooid geld.

 

Met vriendelijke groet,

Wim Hendriks

succesvol GCE ondernemer en een gelukkig mens.

 

Een nieuw product: http://www.slaapallergievrij.nl

Mijn bedrijf: http://www.boxspring.nl

Link naar reactie
  • 0

 

...

Ik reageer op dit artikel omdat ik veel flauwe en onwaarheden heb gelezen in de reacties. Voor alle duidelijkheid ik ben niet in dienst van en word niet betaald door GCE.

...

 

Flauw mag je vinden, natuurlijk. Maar wat is er onwaar in de reacties? Als je dat zegt is een toelichting wel handig, anders is het makkelijk roepen.

 

Wel bedankt voor je uitleg tot nu toe, trouwens.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Beste Wim Hendriks,

 

welkom op HL! Waarom moet een informatieavond voor een opleiding zoals je het noemt dan € 50,-- kosten en wordt deze niet gesponsord? Neem van me aan dat de houdingen tegenover jouw verschillende websites BS en SAV ook zullen verschillen. Al helemaal als je die tweede hier gaat lopen spammen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 1

Ja, ik heb ervaring met GCE ofwel Global Creative Economy.

Mooi :) Ik wil wel wat meer weten...

 

Ik reageer op dit artikel omdat ik veel flauwe en onwaarheden heb gelezen in de reacties. Voor alle duidelijkheid ik ben niet in dienst van en word niet betaald door GCE.

 

Je krijgt dus ook geen deel van de opbrengst als jij iemand weet te porren om naar zo'n informatiebijeenkomst te gaan of zo'n opleiding gaat volgen?

Mijn naam is Wim Hendriks en ik ben vorig jaar begonnen aan deze opleiding. Destijds was er ook een aantrekkelijk voorstel met Innovatie Vouchers waardoor de opleiding geen € 7500,00 maar slechts € 2500,00 kostte. Ik heb me na de introductieavond in Eindhoven aangemeld .... dit programma meld één ding waar is. Het is de investering van € 2500,00 meer dan waard.

 

Ik weet niet waar jij deze opleiding hebt gevolgd en wie de innovatievoucher heeft aangevraagd, maar als je dat zelf hebt gedaan mag je dus € 5000,- terugbetalen. (Zo maak ik toch op uit de Fontys case). Is het ook € 7.500 waard?

 

 

Ikzelf heb door GCE een hele andere mindset gekregen en met alle tips en trucs die ik in de eerste 3 maanden leerde verdiende ik mijn investering snel terug.

 

Hoe heb je je investering precies terugverdiend ? Alleen kennis of ook keiharde euro's?

 

Ik zit nu in de 8e maand (van de 10) en het inspireert nog steeds enorm.

Het vraagt wel een behoorlijke inzet, maar je krijgt er veel voor terug (Echte waardevollen Internet Marketing kennis en een geweldig goed, prettig en leuk netwerk). Ondernemen is voor mij hierdoor nog leuker en winstgevender geworden.

 

Kun je wat meer toelichten over wat je precies leert ? Als ik namelijk jouw websites bekijk, waarvan één een regelrechte white-paper/Amerikaanse manier van verkopen is (allergievrij...), dan zie ik daar eigenlijk een vage link met GCE. Daarbij vind ik je andere 2 website niet getuigen van veel kennis over internet marketing.

 

Ik zal dat meteen even toelichten:

 

- Je websites zijn niet of nauwelijks vindbaar in zoekmachines

- Technisch zijn de website ook niet op orde (werken met frames in deze tijd getuigt niet van recente kennis)

- AV rechtstreeks gecopy/paste en find/replace uw bed

 

Ik ben benieuwd wat je allemaal hebt geleerd en wat je nog allemaal gaat leren. Je doet dus eigenlijk een opleiding internet marketing die zij een waarde voorspiegelen van 7,5k ?

 

Dat Fontys Eindhoven zich heeft teruggetrokken omdat er iets niet in orde zou zijn met de Vouchers klopt, maar dat hebben zij eenzijdig gedaan zonder overleg met Senter Novem en GCE. Deze maand heeft Senter Novem nog eens verklaard dat zij Fontys op geen enkele manier heeft benaderd zich terug te trekken.

 

...

 

Natuurlijk zijn er ook mede-studenten/ondernemers die in tussentijd zijn afgehaakt, maar ik kan u zeggen dat er hele succesvolle ondernemers tussen zitten die geen dag spijt hebben van hun deelname aan het GCE project.

 

Ik ben benieuwd naar wat voorbeelden!

 

Dus als u zich laat leiden door mensen die het GCE project niet kennen moet u dat zelf weten, maar ik zou zeggen. Schrijf u in voor zo'n informatiedag / avond. Die € 50,00 is geen weggegooid geld.

 

Waarom zou iemand willen betalen om daarheen te gaan? Je moet al de moeite nemen om er heen te rijden en je moet tijd investeren. Waarom kost zo'n sessie geld en wat heb je er aan? Lijkt mij erg drempelverhogend.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Oude Google cache pagina van hun contactpagina. Inclusief Fontys en Syntens logo's. :)

 

Wel een "slimme" constructie.

 

We laten mensen 2,5k betalen en incasseren nog eens 5k met een innovatiecoucher.

 

Het is dus inderdaad geen MLM constructie, maar wel een erg grijze constructie.

 

Vroegâh kon je trouwens nog gratis naar een informatiebijeenkomst, maar ja, er moet natuurlijk wel geld in het laatje blijven komen nu Fontys een beetje moeilijk doet.

 

 

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Dank jullie welkom voor dit spontane welkom.

 

Mijn opmerking over onwaarheden verwijst naar de opmerking dat Fontys 220 duizend aan subsidie zou hebben ontvangen. Fontys heeft de subsidie die zij via de Vouchers zou ontvangen helemaal niet geincasseerd. Sterker nog Fontys heeft ons de Voucher teruggestuurd en de € 2500,00 (eigen inleg) hebben wij van Fontys teruggekregen.

Misschien zijn er wel wat fouten gemaakt, maar dat is mijn probleem gelukkig niet.

 

Ik loop hier niet mijn eigen website te spammen, maar wilde laten zien dat ik op eigen titel reageer, omdat ik anders wel een reactie had verwacht dat ik voor dit commentaar ingehuurd of betaald zou krijgen. Dat is dus niet zo.

 

Dat er websites zijn die nog niet gevonden worden klopt maar deels. En er wordt nog steeds aan gewerkt. Framesites dateren van vó/or mijn opleiding en zullen t.z.t. worden vervangen.

 

En wat bedoel je Yannick met - AV rechtstreeks gecopy/paste en find/replace uw bed

 

Ik beweer niet dat je hier iets leert wat nog niet bestaat maar het op de juiste manier toepassen brengt wel degelijk keiharde euro's binnen. En de kredietcrisis gaat hiermee wel aan mijn deur voorbij. Dus je kunt nog zoveel kritiek hebben op GCE of op mijn website(s). Ik ben een tevreden GCE leerling en dat wilde ik hier laten weten.

 

En wat een Hollands geleuter om € 50,00 en een paar kilometers als een probleem te zien. Die drempel is nou precies bedoelt om de avond op voorhand te filteren om alleen echt geïnteresseerden aan te trekken.

 

Groeten, Wim

Een nieuw product: http://www.slaapallergievrij.nl

Mijn bedrijf: http://www.boxspring.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste Wim Hendriks,

 

welke betalingsverplichting (€ 7500,-- waar voorgehouden € 2500,--?) aan wie heb je dan nog? Op de waarde van de voucher kun je geen aanspraak maken.

 

Vermelding van een bedrijfslink anders dan in een voorsteldraad, site check volgens de regels of in een handtekening zonder verdere toelichting noem ik spammen.

 

Geen geld willen betalen voor een informatieavond is geen geleuter, dat is gewoon een principe. Ik denk dat het gewoon een commerciële cursus is, waarvoor de organisatie kennelijk geen promotiebudget wil vrijmaken.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste Wim,

 

Vaak is het met dingen die te mooi zijn om waar te zijn, dat ze ook inderdaad niet, of niet helemaal, waar zijn.

 

Om die reden zijn de leden van higherlevel nogal kritisch op dit soort initiatieven. En in het algemeen terecht naar mijn mening.

 

De artikelen en berichten op internet, alsmede de perikelen met betrekking tot Fontys en de innovatievouchers wekken daarnaast natuurlijk niet echt vertrouwen.

Dat hoeft jouw probleem niet te zijn, maar het feit dat de oprichter van GCE weer docent was aan Fontys en inmiddels is ontslagen geeft aan dat GCE wel degelijk in de Fontysconstructie betrokken was en dat doet de GCE-reputatie geen goed

 

Aan de andere kant is het natuurlijk voor jou een uitgelezen kans om GCE en de betreffende methode op een beargumenteerde en onderbouwde manier te verdedigen.

 

Mijn vraag aan jou is dan ook om dit op een onderbouwde en beargumenteerde manier te doen om te voorkomen dat deze discussie in welles-nietes verzand.

 

Je geeft aan dat je de kosten snel hebt terugverdiend, echter op vragen van Yannick over je site, die niet vindbaar is, en niet direct het toonbeeld van 4th-gen (wat dat dan ook moge zijn) cq. state-of-the-art websitebouw geef je aan dat hij nog niet af is.

 

Ook deze GCE pagina's en deze geven in mijn ogen eerder een amateuristische dan een professionele indruk van GCE

 

Maar goed, ik sta open voor voorbeelden van zeer succesvolle GCE-volgelingen en sites, onderbouwde argumenten of specifieke info over de inhoud van de cursus.

 

Frans

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dank jullie welkom voor dit spontane welkom.

....

 

Dat er websites zijn die nog niet gevonden worden klopt maar deels. En er wordt nog steeds aan gewerkt. Framesites dateren van vó/or mijn opleiding en zullen t.z.t. worden vervangen.

 

Mooi :)

 

En wat bedoel je Yannick met - AV rechtstreeks gecopy/paste en find/replace uw bed

 

Dat je jouw algemene voorwaarden hebt "gebruikt" van een ander en bedrijfsnaam x hebt vervangen door jouw bedrijfsnaam. Komt wel vaker voor hoor... Toch een aandachtspuntje.

 

Ik beweer niet dat je hier iets leert wat nog niet bestaat maar het op de juiste manier toepassen brengt wel degelijk keiharde euro's binnen. En de kredietcrisis gaat hiermee wel aan mijn deur voorbij. Dus je kunt nog zoveel kritiek hebben op GCE of op mijn website(s). Ik ben een tevreden GCE leerling en dat wilde ik hier laten weten.

 

Fijn dat je ook specifiek ingaat op wat je precies leert... >;( Ik ben ook benieuwd naar hoeveel lesuren je eigenlijk krijgt? Ik hoor niets specifieks, alleen maar een beetje helecopterview: het is echt geweldig en brengt euro's binnen. Ik zou het op prijs stellen (en je toont dan tenminste wat ballen) als je eens wat dieper in gaat op het programma.

 

En wat een Hollands geleuter om € 50,00 en een paar kilometers als een probleem te zien. Die drempel is nou precies bedoelt om de avond op voorhand te filteren om alleen echt geïnteresseerden aan te trekken.

 

Hollands geleuter ? Betalen voor een informatieavond is dan weer typisch MLM en zeker geen Hollands geleuter. Het heen- en terugrijden lijkt mij een voldoende hoge drempel. Als diegene die de informatie geeft zo overtuigd is van zijn kunnen dan kun je mensen toch overtuigen om die opleiding te doen. Nu lijkt meneer of mevrouw niet overtuigd van zijn eigen kunnen en moet geld vragen omdat de kans erg klein is dat iemand via die informatieavond zich gaat aanmelden.

 

(Zo komt het op mij over)

 

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Aanvulling:

 

Als ik dan van Evert-Jan Beverwijk (compagnon bij GCE) ook nog dit soort dingen lees:

 

vage energie site

homepage evertjan de visionair (lol)

tros radar

 

Dan denk ik niet dat we nog veel tijd aan dit topic moeten verspillen.

 

Ik geef je nog even de tijd om als gebruiker met een hele valide en goede reactie te komen, anders gaat hier gewoon een slotje op.

 

Frans

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Evert Jan Beverwijk de ruimtetoerist... Hahaha!!!

 

even een quote van zijn website aangaande Google:

In 1998 werd een bedrijf opgericht dat de zoekmachine industrie totaal zou veranderen. Niet omdat het de beste technologie in huis had maar heel simpel door gebruik te maken van de teenager community die bereid was Google wereldwijd gratis te promoten. Gratis omdat vele teenagers de verwachting hadden en hebben dat Google het zou gaan opnemen tegen Microsoft. Microsoft het bedrijf van de gevestigde orde en wereldwijd operation system, internet browser en office applicatie monopolist voor de PC.

 

Nou nou, ik ben groot Google aanhanger maar niet om deze redenen. Google was toen alleen maar een nieuwe zoekmachine die net wat betere resultaten gaf dan Altavista. Browsen deed je in Netscape en we hadden net Windows 98 gehad, de opvolger van Windows 95. Het was iets, maar het bleef toch wel behelpen...

Kom op zeg, dat zijn toch geen argumenten...? Dat gelooft ie zelf toch niet?

 

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0
(op dit moment hebben wij in samenwerking met een Nederlands, Chinees en India's bedrijf een $200 Mobile PC in ontwikkeling die in 2008 zal uitkomen en aan al onze Global Creative Economy GCE cursisten gratis ter beschikking zal worden gesteld)

 

Hebbie'm al gehad? Is 't wat?

 

Alle websites lijken enorm op elkaar het is gewoon te toevallig. Sorry dat ik zo off topic reageer, maar ik verwonder mij altijd over dergelijke mensen, wat ze uitkramen, en dat ze daar zelfs nog volgelingen in krijgen. 'Wij tegen de grote boze wereld'...

Calimero marketing maar dan anders... >;(

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Ik heb nog een pdf van vorig jaar gevonden: " marketingsubsidies" ...

Ik had me vorig jaar in eerste instantie aangmeld (en niet meer bevestigd omdat ik er geen goed gevoel bij had) , en kon daarna deze PDF downloaden.

 

Hierin staat de hele cursus beschreven en meer blabla

 

Iemand interesse? 20 pagina's

Stuur mij dan een PM met je email.

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

 

Dan denk ik niet dat we nog veel tijd aan dit topic moeten verspillen.

 

Ik geef je nog even de tijd om als gebruiker met een hele valide en goede reactie te komen, anders gaat hier gewoon een slotje op.

 

Frans

 

Frans,

 

Dan zou ik hem maar op slot doen. Want ik ben mijn reactie niet gestart om wie dan ook te verdedigen, maar om mijn mening te geven. Dat heb ik gedaan. Ik krijg nu het gevoel in een soort verdachtenbank te staan en daar pas is voor. Ik ga gewoon lekker verder met geld verdienen en met wat ik geleerd heb.

 

Ik wens u allen een prettige dag en veel plezier op Higher Level

Een nieuw product: http://www.slaapallergievrij.nl

Mijn bedrijf: http://www.boxspring.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 211 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.