Auctionblox is een partij uit de US die integratie biedt tussen je webwinkel en eBay.

Wat doen ze:

Ze passen je (OSCommerce based) webwinkel aan zodat je vanuit je admin kant artikelen kunt 'uploaden' naar eBay.

Vervolgens kunnen eBay klanten deze artikelen kopen en de 'checkout' loopt dan via je eigen winkel en betalingssystemen die je daarin geintegreerd hebt.

Dat klinkt prachtig.

Echter, dit alles is in abonnementsvorm met een fee per verkocht item. En om dit laatste te meten, lopen alle transacties ook nog eens via hun site/server. En daar krijg ik maar geen helder beeld van en vragen hierover worden niet direct beantwoord.

Dus mijn vraag: zijn er hier mensen met ervaring met dit produkt?

[Edit] uiteraard heb ik mijn vriend Google ook geraadpleegd, maar veel (postieve) gebruikerservaringen kom ik niet tegen...

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20731-auctionblox-ervaring/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Jazeker. Genoeg? er bestaan er twee op de OSCommerce.com site.

Van beiden is geen (actieve) support en ogenschijnlijk worden ze niet intensief gebruikt. Om het uit te testen moet je best e.e.a. aanpassen (het is een flinke klus) en dat weerhoudt mij er van om er zelf mee aan de slag te gaan. Het zijn beiden vrij oude plugins en het is dus niet zeker of ze met de laatste stand van techniek bij eBay samenwerken. Zo schijnt er in juni weer een aanpassing doorgevoerd te worden bij eBay die met dit soort plugins te maken heeft.

Er worden ook verschillende pakketten aangeboden door Auctionblox lookalikes, maar dan kom je in zo'n vaag gebied terecht, daar durf ik niet eens mee in zee te gaan.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20731-auctionblox-ervaring/#findComment-209111
Delen op andere sites

• 0

Ow ja, eBay biedt zelf ook deze integratie, zelfs met OSCommerce, maar zover ik kan achterhalen lukt niemand het om deze aan de praat te krijgen... Ik lees overal hetzelfde probleem: er kan niet ingelogd worden via deze tool in je Admin van OSCommerce...

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20731-auctionblox-ervaring/#findComment-209113
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar