Ik wil graag mijn voorraad en facturatie gaan beheren met één programma.
Nu wordt alles in Excel bijgehouden, en facturen in Word geprint. Dit werkt, en het is simpel, maar wel erg veel werk. :-\
Persoonlijk ben ik meer van het commerciële gedeelte, en ik wil voor bovenstaande werkzaamheden op de duur ook personeel aantrekken. Als ik nu al kan zorgen dat ik er minder tijd mee kwijt ben, dan kan dit over een tijdje ook ;)
Hebben jullie ervaring met programma's met de kernwoorden simpel en goedkoop, voor de korte termijn.
Of zouden jullie misschien aanraden om hier nu al flink in te investeren om het in één keer goed op te zetten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NH-013
NH-013
Ik wil graag mijn voorraad en facturatie gaan beheren met één programma.
Nu wordt alles in Excel bijgehouden, en facturen in Word geprint. Dit werkt, en het is simpel, maar wel erg veel werk. :-\
Persoonlijk ben ik meer van het commerciële gedeelte, en ik wil voor bovenstaande werkzaamheden op de duur ook personeel aantrekken. Als ik nu al kan zorgen dat ik er minder tijd mee kwijt ben, dan kan dit over een tijdje ook ;)
Hebben jullie ervaring met programma's met de kernwoorden simpel en goedkoop, voor de korte termijn.
Of zouden jullie misschien aanraden om hier nu al flink in te investeren om het in één keer goed op te zetten?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20771-facturatie-en-voorraad-beheer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag