• 0

Kent iemand dit bedrijf?

Hey

 

Via het internet ben ik op het onderstaande bedrijf gekomen, nu zijn er wel een aantal producten die ik mss wel zou willen bestellen. Maar ikzelf ken het bedrijf niet, en hierdoor ben ik wat onzeker. Tegenwoordig hoor je toch vaak mensen die het niet echt goed bedoelen...

 

Dus mijn vraag is, kent iemand dit bedrijf? Of kan ik ergens nagaan of dit bedrijf wel te vertrouwen is!?

Bedrijf is:

Beijing Sansheng Electronic co.,Ltd

 

Address N0.15,Haidian District shangdi information road Beijing ,China

Tel(Fax) +861081836757

phone: +8615101621070

MSN sangefa@hotmail.com sangefa-vip@hotmail.com

E-mail: sangefa@188.com

Web www.sangefa.com

 

Bank Name: BANK OF CHINA BEIJING BRANCH

 

- Address : NO.2 Chang yang Men ,DongchengDistrict ,Beijing 100010 China

 

- A/C Holder's Name: HUANG JIANQIANG

 

- A/C No.: 4160700-0188-034156-9

 

- Swift Code: BKCH CN BJ 110

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hmm, even stom overkomen, maar wat wilt dat juist zeggen?

Het bedrijf geeft hun bankgegevens, wat mij al wat vertrouwen geeft (een western Union ofzo zou ik zelfs ni over nadenken).

Maar uiteraard moet ik wel op voorhand betalen...

Als ik het op google intik, kom ik het wel schillende malen tegen, zonder meer...

Link naar reactie
  • 0

hotmail-email? Lekker professioneel... msn kan ook met 'gewone' zakelijke emailadressen.

 

en de link die Frans geeft wil zeggen dat het op een zwarte lijst staat (=niet goed)

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie
  • 0

ik heb even op website gekeken, het is misschien helemaal kosjer, maar ik heb toch een maf gevoel bij dit soort Chinese webwinkels. Ik heb gekeken naar de fototoestellen. De prijzen zijn in ieder geval dik onder de marktwaarde. Ik wil wel een Nikon D2X voor 600 euro. Maar komt ie ook aan als ik em bestel? :)

 

/sarcasm

Link naar reactie
  • 0

Ik zat gisteravond tv te kijken en zag ik de rapportage over de bestrijding van de Camorra (de maffia) in Napels.

 

Op de vraag Waarom handelaren van nep sloffen sigaretten (gevuld met piepschuim en spijkers voor het gewicht) nog steeds doorzetten met hun verkoop, antwoordde de agent, waar 1 idioot doodgaat worden er 2 geboren.

 

Oftewel, elke keer als iemand hierin trapt is zo'n bedrijf/handelaar langer levensvatbaar..

Link naar reactie
  • 0

Ken ze niet maar kom ze wel hier tegen

 

Frans

 

Aanvulling: Het op een blacklist staan is niet per definitie slecht. Heeel soms zit je zonder het te weten in een botnet. Als dat gebeurt dan worden je eigen mailberichten vaak geweigerd en heb je dat snel genoeg door en onderneem je actie om van die lijst af te komen.

 

Maar... als je in google zoekt op het bedrijf met de toevoeging spam dan krijg je dit De spammeldingen hiervan dateren al van 2006 en eerder, waarbij sangefa in de berichten genoemd wordt, en dus de veroorzaker of opdrachtgever van de spamrun is.

 

En da's voor mij reden heeeel ver van dit soort sites verwijderd te blijven.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

hotmail-email? Lekker professioneel... msn kan ook met 'gewone' zakelijke emailadressen.

...

 

Los van dit specifieke adres: er zijn wel meer professionele (maar geen heel grote) bedrijven in Azie die via Hotmail werken. In Thailand heb ik daar genoeg voorbeelden van gezien. Het hoeft niet alleen maar onprofessioneel te zijn. ;)

 

In West Europa / Amerika zou ik daar idd anders tegen aan kijken.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Ik bestel vaak dingen uit Azie maar dan of via Ebay of Alibaba maar betaal ook altijd met Paypal, Visa of Amex.

Nooit met overboeking.

 

Af en toe krijg ik te horen van de leverancier dat je moet bijdragen aan de kosten van de creditcard.

Voordeel ervan is dat je altijd mocht je een doos krijgen met een Nippon camera ipv Nikkon of iets dergelijks je een klacht kan indienen en je je geld terugkrijgt. (en bij Visa is het ook nog verzekerd tegen diefstal/etc)

 

Misschien handig om een mailtje te sturen (in niet te complex Engels) of je met Paypal/Creditcard kan betalen.

 

Trouwens kijk ook of je niet een minimum heb die je moet bestellen om aan de gunstige prijs te komen. (vooral bij Alibaba is dat vak het geval.)

MIDENS ICT - Systeembeheer, Internet Diensten, Advies en Levering HP, Cisco, APC en Datacenter Producten. www.MIDENS.com

Link naar reactie
  • 0

Wat het hotmailadress betreft, dat heb ik al wel vaker meegemaakt met bestaande bedrijven in China.

Een leverancier van mij zit elke dag op msn...

 

Wat het mimimum aantal te bestellen items betreft, voor kleinere items moeten er min 5 stuks besteld worden. Maar na wat onderhandelen heb ik een akkoord kunnen bereiken om voor de eerste bestelling slechts 1 item te mogen nemen.

 

Ik zou voor de eerste bestelling 195€ moeten betalen, transport inbegrepen. Op zich niet veel, dus moest het niet kosjer zijn, ben ik ook geen fortuin kwijt, maar ik gun het die mannen niet! Dus ik wil zeker zijn

 

IS er nergens waar je zo'n bedrijven kunt nagaan?

 

Als ik met Paypal betaal, wat zijn de voordelen daarvan (voor mij dan)??

 

Ik twijfel nog steeds ....

Link naar reactie
  • 0

Beste Gregory,

 

Ik woon zelf in Shanghai en weet redelijk de prijzen hier in China, dit lijkt allemaal een beetje te mooi om waar te zijn. Bekijk de volgende link eens:

http://www.sangefa.com/productinfo.asp?id=134

hier zie je dat ze een nep-ipod aanbieden voor E90,- daar zou ik hier op de markt niet meer dan E10,- voor betalen. Dat ze eigenlijk al de toon voor mij dat het om oplichters gaat. Kijk daarnaast eens naar de horloges, 100% nepperij, koop je ook voor een paar euro op de markt.

Aan jouw de beslissing of je het risico wilt nemen om zaken te doen met een bedrijf dat liegt over de waarde van een nep-ipod en horloges.

 

Groet,

 

Paul

Link naar reactie
  • 0

Wat wil je dan eigenlijk erop verdienen door dit vanuit China te importeren?

Ik vind 299 Euro voor een iPhone toch best veel geld. En dan ga ik er even vanuit dat het geen iNep of Neppon is.

Daarbij komen nog eens verzendkosten + je betaald over deze partij ook nog eens invoerrechten.

 

http://www.douane.nl/zakelijk/invoer.html

 

En wat als zo'n iPhone kapot gaat, hoe doe je dit met de garantie?

Terugsturen naar China behoort tot de mogelijkheden, maar of je hem ook gerepareert terugkrijgt valt nog te bezien.

Ik vraag me daarom af of je hier eigenlijk wel aan moet beginnen. Je haalt je een hoop werk op je dak voor een

kleine marge en een hoop risico.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik krijg van hun hetvolgende:

verzendingsinfo v andere klanten:

 

EE006201840CN Germany

EE006201748CN United States

EE006201751CN United States

EE006201765CN Greece

EE006201779CN New Zealand

EE006201796CN United States

EE006201805CN United States

EE006201819CN France

EE006201969CN United States

EE006201941CN United States

EE006201938CN United Kingdom

EE006201853CN United States

EE006201867CN United States

EE006201836CN United States

EE013390485CN United S

 

Allemaal te checken via de site v ems

www.ems.com.cn

 

Is dat de echt site wel? Of mss is copie?

 

Wat denken jullie ervan?

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Gregory,

 

Volgens mij heb je van diverse kanten een mening over de site waar je wil bestellen gehoord.

De keuze is aan jou en blijkbaar voel je er wel voor gegeven je vorige post.

 

Maar probeer me nu eens uit te leggen wat die getallen zeggen? Het zegt toch alleen maar dat ze een paar pakketjes versturen, oftewel dat er anderen zijn zoals jij die, wellicht ondanks waarschuwingen, er brood in zien daar te bestellen?

 

Het zegt niets over de betrouwbaarheid.

 

Sterker nog: moet je echt voor de gein eens doen, want dat heb je schijnbaar nog niet gedaan ???: copy-paste eens zo'n nummer in google. En post hier dan eens je reactie op wat je tegenkomt en wat je denkt dat dat betekent.

 

Ben benieuwd

 

Frans

 

PS. en ja hoor, die ems site is gewoon echt, kun je gewoon even googlen en je vindt genoeg info.

 

Link naar reactie
  • 1

PAS OP!!! Dit zijn criminelen.

 

Ik schrok ontzettend toen ik dat emailadres zag: @188.com

 

Wat is mij nl. overkomen?

in dec. is mijn gmail gehacked. Heel vreemd, want dit is een account dat ik pas een paar maanden had en dat ik alleen gebruikte voor een paar nieuwsbrieven (kras, fiscalert, ITs ) en een chat outsource-ICT-ers. Ik had 3 contactpersonen, waaronder een ander emailadres van mijzelf. En daardoor ontdekte ik dit: ik kreeg een mailtje van mijzelf op mijn andere emailadres.

Gmail laat dan ook duidelijk zien dat iemand anders zich toegang heeft verschaft; ze geven recente activiteit en IP

Dit IP adres was (ik heb een kpie gemaakt): 123.53. 119.55. ik begrijp er niks van; slechts 2 anderen dan ikzelf kenden dit emailadres, en dan alleen van een eenmalige chat.

 

Probeer dit maar eens op te zoeken: IP is niet te traceren; wel dat het ergens in china zit.

ik google net even op @188.com en kom dit tegen:

http://www.fraudwatchers.org/forums/archive/index.php/t-10171.html

 

maar destijds google ik ook, weet helaas niet meer waarop .....maar kwam op een lijst met honderden frauduleuze websites .zoals bijv. www.188.com ....De eigenaars van deze site hebben nog meer websites......

 

Typ eens Fraud 188.com , end aar komt de ellende......

 

Trap er dus niet in. Ze hebben mij gmail gehacked; dus dat zegt genoeg. Crimineel zootje.

En waar kan je nu aangifte doen? Ik heb dit bij een ICT-advocatenkantoor gevraagd, maar niemand weet t.......

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

@jobojobo: dat is een goede waarschuwing: vandaar een reus

 

@gregory: als je ondernemer bent: waar koop je normaal gesproken in? Of is China onbekend terrein?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 274 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.