Rabobank Innovatieprijs: 100.000 euro voor de winnaar

Aanbevolen berichten

Ter Info:

 

Rabobank introduceert Herman Wijffels Innovatieprijs

 

 

Jonge ondernemers met originele, vernieuwende ideeën kunnen nu meedingen naar de Herman Wijffels Innovatieprijs die de Rabobank in september voor het eerst zal uitreiken.

 

 

Met deze prijs wil de Rabobank jonge ondernemers stimuleren, die innovatieve producten, diensten of processen ontwikkelen of een verfrissende visie hebben op ondernemerschap. Het gaat daarbij niet alleen om bedrijfseconomische ondernemingskwaliteiten, er worden ook eisen gesteld aan vaardigheden in modern coöperatief denken en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Alle ondernemers die jonger zijn dan 36 jaar kunnen meedingen naar de eerste prijs van maximaal EUR 100.000,-. :-*

 

De Herman Wijffels Innovatieprijs bestaat uit bedragen van maximaal EUR 100.000,-- (hoofdprijs), EUR 75.000,-- (tweede prijs) en EUR 50.000,-- (derde prijs). Met dit geld kan het prijswinnende idee worden gerealiseerd of verder worden uitgebouwd. Op deze manier is de Herman Wijffels Innovatieprijs een directe ondersteuning van grensverleggend ondernemerschap. Niet alleen fulltime zelfstandige ondernemers, maar ook zij die in loondienst werken of nog studeren en daarnaast een eigen bedrijfje runnen of willen starten, kunnen zich aanmelden bij de Rabobank in de buurt.

 

De lokale Rabobank bekijkt in een eerste voorselectie of de inzending voldoet aan de criteria. De kandidaten die de meeste kans maken op de landelijke Herman Wijffels Innovatieprijs worden voorgedragen. Geïnteresseerden die denken hoge ogen te gooien, kunnen zich tot 1 mei inschrijven bij de plaatselijke Rabobank. Het inschrijfpakket is ook via www.rabobank.nl verkrijgbaar.

 

De Herman Wijffels Innovatieprijs is in het leven geroepen om de doelstelling van het Herman Wijffels Fonds te realiseren:het verlenen van ondersteuning aan initiatieven die het coöperatief en maatschappelijk verantwoord ondernemerschap (MVO) van en door jongeren bevorderen. Het Herman Wijffels Fonds werd in 1999 opgericht bij het afscheid van de heer Wijffels als voorzitter van de hoofddirectie van Rabobank Nederland.

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik vind dit mooi initiatieven!

 

Maareh ... inschrijven tot 1 mei ? Gaan we in de rewind?

 

Of is dit alvast ter informatie omdat de Wijffels competition volgens jaar ook weer gehouden wordt?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Tsss, niet goed opgelet, sorry.

 

Ondanks dat ik redelijk gespitst ben op dit soort zaken, heb ik geen aankondiging gezien van voor 1 mei. Misschien is het alleen voor geselecteerde Rabo relaties? Had iemand anders van deze competitie gehoord?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Op 24 september jl. heeft de uitreiking plaatsgevonden van de Herman Wijffels Innovatieprijs. Een stimuleringsprijs voor jonge ondernemers. Vijf ondernemers ontvingen een prijs van respectievelijk € 100.000, € 75.000, € 50.000 en € 10.000.

 

De 3e prijswinnaar is Tytecker. Een bedrijf dat in opdracht van Dreamstart door coach Martin Pander begeleid wordt.

 

Geïnteresseerd naar de prijswinnaars?

Lees verder >>>

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

ga eens achter je klanten aan!

Komt mij bekend voor Nils. Nog niet zo lang geleden had ik ze aan de foon en toen zeiden ze "aan publiciteit geen tekort, nu de klanten nog".

Is er geen coach die deze boys aan klanten kan helpen ;D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ja, die hebben WIJ al gevonden (coach nummer hoeveel?). Maar het product is nog niet (helemaal) af. Ze hebben volgens mij een jaar of drie geleden New Venture gewonnen. Dat is natuurlijk ook een sport. Ieder jaar een BP wedstrijd winnen!

 

Niks ten nadele van de Boys van Tytecker. Het zijn aardige knullen en ze kunnen echt wel wat. Maar dit duurt gewoon te lang.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.