Op YouTube staan dozijnen goede videos over Commercie en Marketing. Om deze te kunnen ontsluiten, kan je de URL van YouTube (niet de Embed-versie, de gewone URL-versie) tussen twee haken zetten : en dan krijg je bijvoorbeeld dit resultaat :

" All Marketers are Liars" - Seth Godin speaks at Google.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20803-videos-over-commercie-en-marketing/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Ewout,

In combinatie met je andere twee posten : Denk je zo niet een overvloed aan filmpjes en foto's op dit forum te krijgen ?

Ergens anders liet je al vallen dat HL erg tekstueel gericht is. Ik persoonlijk vind dit erg prettig, uitleg en dergelijke te lezen zonder "vervuiling" van foto's of filmpjes.

Soms (....) leuk en/of handig, voor de rest : YouTube ?

No hard feelings.... ;) en puur mijn mening.....

Down

• 0

Down,

Video is een vorm van kennisoverdracht. Daarvoor is het goed. Voor discussies, het hart van Higherlevel, is er te weinig mogelijkheid. Dus nee, ik zie het niet als een gevaar. Integendeel : ik hoop goede discussies te hebben naar aanleiding van videos, presentaties e.d.. Ik zie het dus als verrijking.

• 0

Foto's lijken me weinig bijdragen in discussies. Video's kunnen dat wel, en daarnaast: je hoeft ze niet te bekijken.

Als Ewout te veel video's gaat neerzetten, maken we wel een Ewoutdraadje voor hem (Videowolff?) ;).

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar