Ik heb een vraag over de BTW codes in Snelstart. Dus hopelijk is hier een expert? Ik wil in de verkoop een grootboekrekening hebben waar ik zowel BTW nul als BTW hoog op kan invullen. Maar het lukt me alleen maar om 1 BTW code in te voeren. Bijvoorbeeld grootboekrekening 8010 omzet bloemen. En dan met functie 12 (BTW hoog exclusief) maar ook de mogelijkheid om een factuur in te vullen met geen BTW. ??? Ik hoop dat iemand het begrijpt!!!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jen
jen
Goedenavond,
Ik heb een vraag over de BTW codes in Snelstart. Dus hopelijk is hier een expert? Ik wil in de verkoop een grootboekrekening hebben waar ik zowel BTW nul als BTW hoog op kan invullen. Maar het lukt me alleen maar om 1 BTW code in te voeren. Bijvoorbeeld grootboekrekening 8010 omzet bloemen. En dan met functie 12 (BTW hoog exclusief) maar ook de mogelijkheid om een factuur in te vullen met geen BTW. ??? Ik hoop dat iemand het begrijpt!!!
Alvast bedankt!
Groetjes Jen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20816-btw-code-in-snelstart/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag