• 0

Hoe trek ik meer klanten naar mijn webshop?

Hallo! Ik ben al een tijdje bezig met mijn webshop. Vroeger was die erg onoverzichtelijk, gemaakt in frontpage. alles stond door elkaar, maar werd goed bezocht.

Nu heb ik sinds een jaar een nieuwe, professionele shop, en zie het aantal klanten erg dalen. Ik heb een google adwords campagne gestart, echter ook dat helpt niet. Terwijl ik zie dat de concullega's wel verkopen.

Ik heb gekozen voor een strakke overzichtelijke site. Dit omdat ik de oude te rommelig vond. Ik snap niet dat opeens de bezoekers wegblijven.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? gaat om www.d80.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste nf98,

 

welkom op Higherlevel. Gebruik de zoekfunctie, en een schat aan relevante informatie m.b.t. jouw vragen wordt ontsloten.

 

Je kunt de komende dagen vast reacties verwachten over technische optimalisatie van je website en subpagina's, maar ik heb twee andere opmerkingen:

- de namen waaronder je onderneemt zijn mij te vaag. Waarom van die korte namen?

- het kleurgebruik, de productafbeeldingen met aanprijzingen en de witruimte/uitlijning zijn slecht. Ik denk dat (potentiële) klanten in de fotografie hier best scherp op zijn.

 

Waarom probeer je niet wat meer vertrouwen en kwaliteit uit te stralen? Een rustig beeld helpt hierbij. Het logo van digitaalfotograferen vind ik bijvoorbeeld veel beter dan alle andere grafische elementen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik heb hetzelfde. ik ben met Adwords actief en bezoekers komen wel maar de verkopen blijven achterwege. Ik denk dat ik te breed adverteer. Weet er iemand een goede cursus voor Adwords?

 

Je probleem kan meerdere oorzaken hebben. 1 ervan noem je zelf, een andere kan in je site zitten, je prijzen, je lay-out etc. etc.

 

Voor adwords kun je in dit draadje terecht voor veel info

 

Mocht je nog specifieke adwords vragen hebben dan kun je hiervoor in dat topic terecht zodat we deze even houden gespitst op digitaal fotograferen.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

- de namen waaronder je onderneemt zijn mij te vaag. Waarom van die korte namen?

- het kleurgebruik, de productafbeeldingen met aanprijzingen en de witruimte/uitlijning zijn slecht. Ik denk dat (potentiële) klanten in de fotografie hier best scherp op zijn.

 

Waarom probeer je niet wat meer vertrouwen en kwaliteit uit te stralen? Een rustig beeld helpt hierbij. Het logo van digitaalfotograferen vind ik bijvoorbeeld veel beter dan alle andere grafische elementen.

 

 

Dus bijvoorbeeld het logo van digitaalfotograferen meer naar voren laten komen?

 

Die korte namen is door iemand anders ooit verzonnen, waar de website van is overgenomen. Wellicht moet daar eens vanaf gestapt worden, echter schijnt het een bekende naam in de markt te zijn.

 

 

Link naar reactie
  • 0
Dus bijvoorbeeld het logo van digitaalfotograferen meer naar voren laten komen?

 

of eerder een rustiger kleurgebruik, meer witruimte en betere uitlijning voor de overige elementen. Je website heeft alle kleuren en dikke zwarte letters. Tot zover mijn reacties in dit topic.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Wellicht moet daar eens vanaf gestapt worden, echter schijnt het een bekende naam in de markt te zijn.

 

Hoi nf98, zou je voordat we verdergaan even de opmerking van Jeroen Bakker in acht willen nemen?

 

Daarnaast: "Het schijnt een bekende naam te zijn".... Hoe goed ken je je markt als je niet eens weet hoe je eigen merk daarin staat? Heb je de shop net overgenomen, of ben je er al langer mee bezig? Was de vorige shop die beter liep ook van jou of heb je na overname ook de shop aangepast?

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.