Wie heeft er ervaringen als (startende)ondernemer(ster) met BBMKB-regelingen?
Ik probeer nu al een aantal maanden vai banken een starterskrediet af te sluiten.
Helaas krijg ik (klinkt vast heel bekend) steeds weer te horen dat gezien de economische crisis de kluis op slot blijft voor een startende ondernemer. Wel een bedrijfsplan. Een goed bedrijfsplan zelfs. Maar daar blijkt een bank zelfs niet naar te willen kijken. Vervolgens vraag aan investerders (banken e.d.) of ze ook werken met de zgn. BBMKB-regelingen. En dan willen ze al helemaal niet meer...... Wat is er mis? Bedrag dat ik wil financieren is 75 k.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wilma1960
wilma1960
Goedenmiddag,
Wie heeft er ervaringen als (startende)ondernemer(ster) met BBMKB-regelingen?
Ik probeer nu al een aantal maanden vai banken een starterskrediet af te sluiten.
Helaas krijg ik (klinkt vast heel bekend) steeds weer te horen dat gezien de economische crisis de kluis op slot blijft voor een startende ondernemer. Wel een bedrijfsplan. Een goed bedrijfsplan zelfs. Maar daar blijkt een bank zelfs niet naar te willen kijken. Vervolgens vraag aan investerders (banken e.d.) of ze ook werken met de zgn. BBMKB-regelingen. En dan willen ze al helemaal niet meer...... Wat is er mis? Bedrag dat ik wil financieren is 75 k.
wilma
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20877-bbmkb-regelingen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag