• 0

BV of VOF

Wij willen een bedrijf beginnen in materiaten uit een ander EU land en willen het geld in dit bedrijf voor investering in de toekomst in het bedrijf laten zitten dus geen salarie uitbetaling wat voor vorm van bedrijf kunnen wij het best beginnen i.v.m belasting voordeel

B.T.W terug voordering en dergelijke.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een post voor een tweede keer doorlezen lijkt me fijn voor lezers hier op het forum. Interpunctie e.d. is zeer bevorderlijk voor de leesbaarheid.

 

Heb je al iets van vooronderzoek gedaan? KvK bezoekje misschien handig?

 

Je hebt volgens mij net de eerste drempel genomen richting het ondernemerschap en om uit te leggen hoe het moet en wat de voordelen zijn tot aan het startmoment duurt een kantje of 6 op A4 formaat. Dan heb je nog een beknopte uitleg. Dus ik raad je aan om eerst rond te kijken op HL en de BD site en daarna weer wat te vragen. Ik vind je vraag veel te breed om "even" te beantwoorden.

Fiscalist in de maak

Link naar reactie
  • 0

Wij willen een bedrijf beginnen in materiaten uit een ander EU land en willen het geld in dit bedrijf voor investering in de toekomst in het bedrijf laten zitten dus geen salarie uitbetaling wat voor vorm van bedrijf kunnen wij het best beginnen i.v.m belasting voordeel

B.T.W terug voordering en dergelijke.

 

Hoi Neef,

 

Ryan is wat cynisch, maar hij heeft wel gelijk. We kunnen helemaal niets met deze informatie. Ga eerst eens praten met de KvK over de start van een onderneming en vraag eens naar de bijkomende verplichtingen. Als je het plan wat beter begrijpt kom dan gerust terug met aanvullende vragen.

 

Tot die tijd gaat hier een slotje op.

 

groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 113 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.