• 0

Internet promotie middelen ?

LS,

 

Wie kan mij tips geven over het volgende.

 

De site http:mijn.magazinebox.nl wil ik promoten.

 

Ik heb al google adwords en maak reclame op marktplaats zakelijk.

 

Tevens is mijn budget 2 euro per aangemelde klant.

 

Waar haal ik die klanten vandaan ?

http://www.123snurk.nl - Stoppen met Snurken

Alle antisnurk middelen op één plek..

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Geen praktische informatie nee, helaas :-[

 

but, ik ben erg benieuwd naar peepz die soortgelijke sites hebben , naar hun promotie acties.

 

Daar is niks van terug te vinden op het moment... moet wel zeggen ben niet verder gegaan dan pagina 6.

http://www.123snurk.nl - Stoppen met Snurken

Alle antisnurk middelen op één plek..

Link naar reactie
  • 0

Dan zou je je website aan een site check in het speciale subforum kunnen onderwerpen, maar investeer dan wel in een goede openingspost met doelstellingen en problemen waar je tegenaan loopt. Over Adwords en Admarkt moet voldoende terug te vinden zijn op HL of andere fora.

 

Mvg,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Twee tips: je url is heel vreemd en op de website staat geen enkele introductie, bedrijfs- en contactinformatie. Dit wekt bij mij weinig vertrouwen nog voor je aan promotie moet gaan denken.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Voor CPS-model is je propositie niet echt goed genoeg.

 

Ik lees dat je 1 maand sowieso afneemt en wanneer je wenst te stoppen nog twee keer de box thuis krijgt. Dit betekend dat jij op 33,- maximaal 2 euro kan afstaan aan iemand die voor jou verkoopt. Als je die propositie vergelijkt met andere campagnes op de CPS/CPL-websites is de kans klein dat iemand jouw campagne opneemt in zijn/haar advertentiepool.

 

Waar wellicht een kans ligt is bij de GPT-websites. Het gros van de GPT-websites werkt met CPC adverteerders maar er zijn er ook zeker een aantal die de klik/lees-vergoeding per email/klik terugverdienen door CPL en CPS-advertenties. Omdat veel advertentieboeren in hun voorwaarden al GPT-websites uitsluiten van deelname ligt hier voor jou wellicht een kans.

 

Je budget is erg laag, ik denk te laag om wat te doen met de generieke zoekwoorden via Google Adwords (en winst te draaien). Ik denk dat dit in de praktijk zal betekenen dat je voor goedkope advertentieruimte zal moeten gaan die enigzins aansluit bij jouw beoogde doelgroep. Er gaat dus heel veel tijd in zitten. Klik een dagje door onderstaande sites voor goedkope advertentieruimte op (veelal) kleinere websites:

 

www.sitedeals.nl

www.tbforum.nl

 

Daarmee zou ik vragen aan degene waarbij jij advertentie-deals sluit of hun een pagina willen inrichten binnen hun website waar jouw pagina middels een iFrame in wordt geplaatst, je website zelf stelt namelijk niet super veel voor. Er mist een hoop, wie zit achter de website en hoe kan ik je contacteren?

 

Suces!

Link naar reactie
  • 1

Laat ik even voorop stellen dat fred naar mijn mening gelijk heeft met het slotje. Het zal er tzt ook weer opgaan.

 

De reden dat ik het slotje er even afhaal is dat ik een rapportje heb gemaakt over de vindbaarheid van je website in een aantal veelgebruikte zoekmachines.

 

Hiervoor heb ik de door jou opgegeven 69! keywords in je html-code gebruikt.

 

Resultaat is dat je op 2 zoekwoorden in MSN in de top100 vindbaar bent, alle 67 andere zijn niet vindbaar in google, msn, yahoo, ilse en ask.com

 

Rapportje is als PDF bijgevoegd ter informatie.

 

Tevens wilde ik een rapportje over je inlinks en de relevantie daarvan toevoegen, echter je blijkt geen enkele inlink te hebben.

 

Tenslotte heb je een bedrag van 0,04 euro per bezoeker beschikbaar bij een conversie van 2%. Dat lijkt me dermate weinig dat het absoluut geen kwaad zou kunnen je website te gaan optimaliseren (Zie hiervoor de SEO draadjes op HL) en de opmerkingen van Joost Schravendeel nog eens zeer goed door te lezen

 

Frans.

 

PS. Vraag aan andere bezoekers/leden/mod's : Bieden Keyword-positioning en andere SEO rapporten een extra waarde voor HL of is het niet noodzakelijk?

magazinebox.pdf

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.