• 0

Voorbeeldbrief bezwaarschrift belasting

LS,

 

Na enige tijd zoeken op het HL forum kon ik geen enkele voorbeeld van bezwaarschriften vinden. Graag zou ik een paar links willen hebben naar gratis bezwaarschriften van de belasting .

 

Heb je nog andere interessante bezwaarschriften dan zie ik het graag.

http://www.123snurk.nl - Stoppen met Snurken

Alle antisnurk middelen op één plek..

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Joost,

 

Ja ik heb op google al gezocht, vaak moet je dan betalen voor een bezwaarschrift voordat je de brief daadwerkelijk heb gezien.

 

Graag zou ik een topic willen hebben, met een complete lijst van bezwaarschriften. Scheelt enorm veel tijd met zoeken.

 

Aangezien die er nog niet is op HL . Zie ik graag de linken tegemoet.

http://www.123snurk.nl - Stoppen met Snurken

Alle antisnurk middelen op één plek..

Link naar reactie
  • 0

LS,

 

Na enige tijd zoeken op het HL forum kon ik geen enkele voorbeeld van bezwaarschriften vinden. Graag zou ik een paar links willen hebben naar gratis bezwaarschriften van de belasting .

 

Heb je nog andere interessante bezwaarschriften dan zie ik het graag.

 

http://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/bezwaarschrift_%20ib_pv_voorlopige_aanslag_ib82z71plfol.pdf ???

 

Zoiets?

 

Of

 

http://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/bezwaar_beroep_of_verzoek_aa1341z9fd.pdf

 

pagina 21

Link naar reactie
  • 0

Graag zou ik een topic willen hebben, met een complete lijst van bezwaarschriften. Scheelt enorm veel tijd met zoeken.

 

Aangezien die er nog niet is op HL . Zie ik graag de linken tegemoet.

 

Hoi Thomas,

 

Ik begrijp dat een dergelijk topic handig zou zijn, maar dan vraag je feitelijk aan de leden van HL of ze voor iedereen standaard bezwaarschriften willen gaan schrijven. Als fiscalist heb ik natuurlijk ook veelvuldig van doen met bezwaarschriften, maar die zijn voor elk geval specifiek.

 

Het standaard gedeelte omvat niet veel meer dan:

 

Belastingdienst ....

postbus...

PC Plaats

 

datum, plaats

 

geachte

 

Hierbij maak ik bezwaar tegen de aanslag ................belasting d.d. met aanslagnummer......

 

Reden:

 

Gelieve de aanslag te verminderen tot een bedrag van €

en uitstel van betaling te verlenen totdat op dit bezwaar is beslist.

 

hoogachtend

 

Als je hiermee geholpen bent prima. Veel meer kan ik er niet van maken.

 

groet

Joost

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • -2

Ja, dit zijn al een paar goede site;s.

 

Als je kijkt bij bv marketing zie je allemaal handige links om te bezoeken. Dit kon ik nog niet terug vinden over bezwaarschiften van de belasting. Aangezien er wel veel naar gezocht wordt op google.

 

Graag zou ik een lijstje met handige links willen hebben waar ik alle voorbeeld bezwaarschriften van de belasting kan downloaden. Niet de standaard brieven van de belasting site zelf. Die je zo kan wijzigen in je eigen gegevens.

 

Dit bespaart enorm veel tijd.

 

 

http://www.123snurk.nl - Stoppen met Snurken

Alle antisnurk middelen op één plek..

Link naar reactie
  • 0

nogmaals Thomas,

 

Veel meer standaard dan wat ik net geschreven heb wordt het niet. Ik begrijp ook niet waarom je blijft vragen naar een lijst! Het standaard gedeelte is bij elk soort belasting niet anders. Je maakt bezwaar tegen een aanslag (welke belastingsoort ook), noemt soort belasting en aanslagnummer en je geeft de reden van bezwaar.

 

Wat bedoel je dan toch met een lijst voor alle soorten belastingen????

 

joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 1

kom op Thomas,

 

Je vraagt iets wat in principe iedere poster hier via google heeft gevonden in een paar minuten.

 

Wat let je om de sites van Zibb en de belastingdienst zelf eens volledig door te spitten en het door JOU gevonden overzicht hier te posten.

 

Levert je meteen een paar reuzen op, want ik zie niet in waarom je anderen voor je wagen zou moeten spannen als je het zelf kan doen.

 

Ik doe deze op slot, en als je je eigen overzicht klaar hebt om hier te posten dan kun je me een PM sturen, dan zal ik hem speciaal voor jou weer even openen

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.