• 0

Site online binnen 2 weken goed vindbaar op google

Collega's,

 

Nadat ik mijn 2de webwinkel online had gezet 123snurk, was ik binnen 2 weken vindbaar op google.

 

Aangezien ik al enige ervaring had met mijn andere webwinkel qua internet marketing ging de 2de stukken sneller.

 

Heb reclame gemaakt via google adwords en vergelijking sites.

 

Tevens heb ik flink wat content geplaats voor antisnurk tips wat heeft geholpen.

 

Mijn mening wat het belangrijkste is voor goolge.

* Zorgen dat jou site veel wordt gelinkt op bv startpaginas

* Google adwords - super belangrijk

* Google analytics installeren (kun je zien op welke zoekwoorden ze komen)

* Verelijking sites (kost veel energie en geld, maar voor pagerank is goed)

* Content van je site, zorg altijd dat je een pagina hebt op je site met veel informatie over je artikelen.

* De titels moeten duidelijk zijn

 

Dat zijn zo beetje mijn tips....

 

De site staan nu 3 weken online, kunnen jullie kijken of er nog wat aangepast moet worden qua optimalisatie.

 

 

http://www.123snurk.nl - Stoppen met Snurken

Alle antisnurk middelen op één plek..

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Thomas,

 

Het lijkt of ik vandaag specifiek op jou aan het mod'den ben maar dat is niet zo.

 

Toch even twee opmerkingen:

 

1. Wat versta je onder "goed gevonden worden in google" aangezien je op de zoekwoorden die in je metatags staan niet in de top-30 voorkomt, en met 5 van de 10 niet in de top-100

 

2. Je laatste vraag valt onder het kopje sitecheck. Hiervoor is een apart forumdeel met separate regels. Gelieve die eerst door te lezen en je bericht daarop aan te passen. Nu is het onvoldoende hiervoor.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Thomas,

 

Gefeliciteerd, maar gevonden worden in Google zegt helemaal niets. Voor welke zoektermen wordt je gevonden? Op welke plaats in de resultaten van Google sta je voor die zoektermen?

 

Als je het helemaal goed doet, dan heb je helemaal geen Adwords nodig om je website te promoten. De mensen komen dan gewoon direct op jouw site als ze zoeken naar alles wat te maken heeft met snurken.

 

Ik heb ook even gekeken naar je website, en je opzet is redelijk goed. Je benadering van het schrijven van artikelen over snurken is juist: dat is nuttige informatie die mensen willen hebben als ze via Google zoeken naar een oplossing voor hun probleem: het snurken. Ik denk ook dat het een zeer goede niche is trouwens, mensen hebben een probleem, zoeken een oplossing en zijn dan bereid om ervoor te betalen.

 

Dan zijn er nog wel een aantal verbeteringen te maken. Ik zie dat iedere pagina hetzelfde lijstje met keywords in de metatags heeft. Dat is niet zo goed. Het is het beste als je iedere pagina (ieder artikel) richt op één zoekterm, met hooguit een paar synoniemen erbij.

 

Verder is het een beetje zoeken naar die nuttige artikelen. De meeste pagina's gaan direct over producten. Ik denk dat je de beste conversie krijgt als je klanten eerst naar die artikelen stuurt, en van daaruit naar de producten. Tenzij men direct op de productnaam gezocht heeft natuurlijk, maar ook dan help een link naar een relevant artikel, lijkt me.

 

Rest me nog om je succes te wensen.

 

Groeten,

 

Patrick.

 

Link naar reactie
  • 0

Frans,

 

Ja bedankt voor het plaatsen in de juist post.

 

Betreft jou vragen:

 

1 Wat ik bedoel is dat ik snel in google ben opgenomen. Sneller als mijn eerste webshop. Waar zal dat aan liggen ? is er meer vraag naar snurk artikelen ? zijn er weinig sites over snurken ? Dat laatste is het niet, want zijn redelijk veel anti snurk sites. Alleen het verschil is dat je op mijn site alle anti snurk middelen hebt en niet al die site appart langs hoef te gaan.

 

2 Dit heb je zojuist gedaan, toch !

 

Dat ik niet in de top30 sta. Komt gewoon dat mijn site nog maar recentelijk online is geplaatst en mijn pagerank niet optimaal is. Zodra die (6maand) 3/10 is sta ik zeker op de eerste pagina van google.

 

Heeft er iemand een tip voor mij om snel een hoge pagerank te realiseren. Op de legale wijze zondere linkfarms.

http://www.123snurk.nl - Stoppen met Snurken

Alle antisnurk middelen op één plek..

Link naar reactie
  • 0

Voor een hogere pagerank is geduld nodig en arbeid.

Lees de betreffende berichten maar eens door in de 37 pagina's tellende verzameltopic SEO

 

Die snelle indexatie is niet zo bijzonder: 1 x een linkje in je signature op HL en je bent er al. Andere mogelijkheid is het uploaden van je sitemap.

 

Laatste keer dat ik het vraag trouwens: Zou je de regels voor dit forumonderdeel willen doorlezen en aan de hand daarvan je vraag verder en uitgebreider willen toelichten?

 

Frans

Link naar reactie
  • 0
Heeft er iemand een tip voor mij om snel een hoge pagerank te realiseren. Op de legale wijze zondere linkfarms.

 

Als de gouden tip bestond dan zou iedereen dat doen, en dan zou die gouden tip niet meer werken, want niet iedereen kan op de eerste pagina staan.

 

Er is heel veel wat je kan doen om beter te scoren, een aantal tips heb ik je al gegeven.

 

Bottomline: Geef veel goede informatie, en maak je bekend bij relevante andere websites.

 

Link naar reactie
  • -1

Voor een snelle indexatie zijn er wel gouden tips.

 

1) maak een site die leesbaar is door google met veel tekst e.d.

2) zorg voor backlinks van bijvoorbeeld higherlevel, ekudos en nujij, verder nog enkele reacties op relevante weblogs achterlaten. Grote kans dat je binnen 24 uur in de index staat.

 

Ranken is een hele andere kwestie. Waar wil je op ranken, short-tail of long-tail. Veel bezoekers is een eerste stap maar komen die bezoekers ook omdat ze geinteresseerd zijn in je product of dienst? iaw, kopen ze ook.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 284 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.