• 0

Twitter voor onze website

Hey mensen,

 

Omdat mijn vorige topic veel nuttige informatie opleverde, dacht ik, laat ik eens kijken of ik misschien nog meer invalspunten kan krijgen voor de website op mijn stage. (online entertainment boekings portal)

 

De website is: http://www.boek-entertainment.nl

 

Qua response op interface hebben wij niet te klagen alleen willen we boven de rest uitsteken. Dit doen we onder andere door verschillende media platform in te schakelen. Deels puur qua branding maar natuurlijk ook gewoon voor SEO.

 

Nu ben ik twitter begonnen voor Boek Entertainment -> http://twitter.com/Boekentertnmnt

 

Erg benieuwd ben ik naar jullie mening qua content die ik daarmee share. Is het goed, kan het beter hebben jullie misschien viral achtige ideetjes etc etc

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Word net beticht van SPAM...

 

Maar ik ben echt benieuwd naar Twitter content sharing...

 

Veel mensen doen er namelijk erg luchtig over. Maar om (volgens mij was het Chris Sacca) iemand te citeren. Je moet bij Twitter in je gedachte houden dat je voor een publiek van 400+ man staat. Wat wil je dan delen met het publiek.

 

Dus het idee doorgaanse idee van gewoon erop zetten wat je doet "bakkie pleur halen" of "kinderen naar school brengen" is niet relevant tot een bedrijfs twitter channel.

 

Nu deel ik voornamelijk live beelden van concerten, of foto's misschien her en der een soort vraagstuk opperen.

 

Dus ik zou het waarderen als iemand er een kijkje naar neemt en misschien wel een idee heeft wat betreft content strategie voor een boekings site...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 170 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.