Successtory's

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Ik heb op succes gezocht. maar niks gevonden.

Ik ben geintresseerd in succes verhalen van de persoon zelf. Zouden enige die dit hebben meegemaakt dit melden.

Onder succes versta ik,

 

- het kunnen doorgaan van uw onderneming

- uw investering terug verdienen en op eigen houtje kunnen doorgaan

- wellicht uw zaak met een enorme winst verkopen

enzo voorts

 

Een wandelpad naar dit succes lijkt mij uiterst interessant om te lezen.

Aangezien ik wellicht zelf van plan ben te ondernemen, nadat Hans Zwagerman zei "ga naar huis en start je onderneming" vanwege het aanzienlijke voordeel dat er haalbaar is in de IB en VPB. Ik dacht.. het kan geen kwaad om in zijn advies is een kijkje te nemen. Gelukkig heb ik al enige kennis in het fiscale gedeelte.

Nogmaals, ik wil uw succes verhaal horen!

Link naar reactie

Beste Forcefield

 

Ik probeer een beetje te begrijpen wat u schrijft.

 

Als ik het goed begrijp overweegt u te gaan ondernemen vanwege "aanzienlijk voordelen in de IB en VPB" sfeer.

Zou u dat eens willen toelichten, want als dat voor u de enige drijfveer zou zijn dan zou ik er niet eens aan beginnen.

 

Daarnaast is datgene wat u onder succes verstaat voor een ander niet zo. Er zijn genoeg succesverhalen die niets met investering terugverdienen, of 'de zaak met enorme winst verkopen' te maken hebben.

 

Die hebben bijvoorbeeld te maken met de voldoening omdat een klant tevreden is over datgene wat je levert, of met het aannemen van je eerste medewerker.

 

Maar goed, wellicht denken anderen op HL hier anders over.

 

Het draadje in de link van Walter is daar een goede invulling van

 

Frans

 

 

Link naar reactie

 

...

Onder succes versta ik,

 

- het kunnen doorgaan van uw onderneming

- uw investering terug verdienen en op eigen houtje kunnen doorgaan

- wellicht uw zaak met een enorme winst verkopen

enzo voorts

...

 

Lees eens wat ondernemers(auto)biografieen. Zelden ging het hun om financieel succes alleen, hoewel de meesten ook niet vies waren van geld.

 

Er moet toch ook aardig wat materiaal ook op internet te vinden zijn over successtories? ???

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie

Verhalen te over, internet en de boekhandel stikken ervan.

 

Waar jij waarschijnlijk naar op zoek bent is een aangegeven pad dat je moet bewandelen om ook "succes" te behalen.

Dat zul je niet vinden in verhalen van anderen, maar moet je zelf creëren.

 

Zelf je eigen succesverhaal schrijven, met hulp van anderen, is in mijn ogen veel betere kost.

 

Des-al-niet-te-min, Succes!

Link naar reactie

Succes is een woord van interpretatie vandaar dat ik een paar voorbeelden erbij gaf. Dat versta ik nl. onder succes.

 

Het is vanzelfsprekend dat er vele vormen van succes bestaan!

 

In ieder geval bedankt voor de YES link, daar kan ik inderdaad het een en ander vinden over succes.

 

Wellicht dat ik het verkeerd geformuleerd had, maar men kan pas iets creëren als men genoeg inspiratie heeft.

 

En naar dat ben ik opzoek!

 

Bedankt voor de reacties,

 

PS: Tijdens de seminar werden mensen in loondienst eigenlijk een beetje sullig gemaakt, en hij sprak uit ervaring. De voordelen die ik weet, weet u ongetwijfeld ook. Maar als je naar een fiscalist of je belastingadviseur gaat, zal wellicht de wenkbrauw meer gaan fronsen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.