• 0

Kopieeren van Content verkoop teksten foto's algemene voorwaarde

Goede dag,

 

Sinds 2005 ben ik live met een paar webwinkels. Nu merk ik dat een concurrent mijn eerste concept geheel heeft gekopieerd.

 

- Foto's

- Verkoop teksten

- Categorie teksten

- Algemene voorwaarden

- Totale product lijn

 

Dit is mij op dit moment voor 3 websites gebeurd.

1) Mijn site Scheerkoppen.nl gekopieerd door voordeligscheren.nl

2) Mijn site StopSnurken.nu gekopieerd door 123snurk.nl

3) Mijn site Goedkopescheermesjes.nl gekopieerd door gillettescheermesjes.nl

 

 

Ik heb deze meneer al meerdere malen gevraagd om hiermee te stoppen / andere foto's te gebruiken / andere verkoopteksten te gebruiken etc.

 

Concurrentie heb ik geen probleem mee maar totaal alles kopieren en daarop mee liften wel.

 

Graag jullie advies!

 

Alvast bedankt,

HP

 

edit: links verwijderd. ook zonder link weet iedere lezer hier waar het over gaat

 

http://www.StopSnurken.nu de eerste totaal online winkel voor alle oplossingen tegen snurken
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Met commerciëel oogmerk inbreuk maken op auteursrecht? Sommeren om binnen 24 uur de inbreuk de staken *en* een vergoeding voor de inbreuk te betalen en daarna in kort geding een zware dwangsom op laten leggen.

Link naar reactie
  • 2

Beste snurken,

 

ik vind een aantal zaken opvallen:

 

[*] de algemene voorwaarden van stopsnurken zijn gelijk aan minimaal 10 maar ik vermoed veel meer andere websites , zoals bijvoorbeeld deze

[*] hetzelfde geldt voor scheerkoppen.nl

[*] De belangrijkste tekst op jouw homepage over snurken op stopsnurken.nu komt rechtstreeks van didgecalibur.nl of gezondheidsplein.nl

[*]de teksten op deze pagina van jou komen bijna 100% overeen met bijvoorbeeld digivoordeel

[*] Jouw oordopjes staan ook op max pillow alsmede alfaco en nog een aantal andere

[*] enzovoort. Ik krijg sterk de indruk dat iedereen alles van elkaar kopieert, of gebruik maakt van de teksten van de leverancier, of alle sites uitgezonderd de drie die je noemt zijn van jou.

 

Waarom ik dit heb gedaan, en nog wat verder zal kijken? Omdat ik het heeeel erg frappant vind (zacht uitgedrukt) dat er nog nooit een snurksite op HL is geweest. 2 weken geleden komt er hier iemand met een site over anti-snurkmiddelen en binnen 2 weken komt z’n concurrent hier die advies vraagt over plagiaat en de betreffende site met naam en toenaam noemt.

 

Of zit ik er helemaal naast?

Link naar reactie
  • -1

Wat grappig allemaal.

 

Hier is die jongen die zogenaamd alles gekopieerd zou hebben. Totale nonsens natuurlijk.

 

Als ik een webshop begin, surf ik het hele internet af voor informatie. Die informatie pas ik toe op mijn webwinkels.

(zoals jij HP)

 

Welkom in de ondernemers wereld HP... Als je bang bent voor concurrentie ga je maar in een andere speeltuin spelen.

Speeltuin met toezicht bv...

 

mvg,

Thomas Cohen

 

van:

[edit: Thomas bedoelt dat hij van voordeligscheren en 123snurk is, links verwijderd.]

http://www.123snurk.nl - Stoppen met Snurken

Alle antisnurk middelen op één plek..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.