Bijna een jaar ben ik bezig met mijn eenmanszaakje Brouwer Strijkinstrumenten.
Nu ben ik met een ontwerpbureau bezig een mooi logo met een mooie huisstijl te maken.
Zij hebben mij aangeraden om mijn bedrijfsnaam te veranderen van Brouwer Strijkinstrumenten naar Zlata Strijkinstrumenten.
Hun reden is:
- Zlata is mijn voornaam, dus persoonlijker
- Brouwer is te gewoontjes, leuk voor een bakker, maar voor strijkinstrumenten niet zo
- Zlata geef een meer exclusieve indruk en is uniek (er is niet een transportbedrijf wat ook zo heet)
- Zlata is een Slavische naam wat mensen associeren met Boheemse violen, die goed bekend staan (ik verkoop violen, celli en contrabassen, voor meer info zie mijn website)
Ik vind het een goed idee, maar ben bang dat mijn bedrijfsnaam mensen niet bij blijft en te moeilijk is voor veel mensen om goed te lezen en uit te spreken.
Mochten jullie, als ik dan toch mijn bedrijfsnaam ga veranderen, andere goede ideëen hebben, die zijn natuurlijk ook van harte welkom.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zlata
Zlata
Hi (toekomstige) ondernemers,
Bijna een jaar ben ik bezig met mijn eenmanszaakje Brouwer Strijkinstrumenten.
Nu ben ik met een ontwerpbureau bezig een mooi logo met een mooie huisstijl te maken.
Zij hebben mij aangeraden om mijn bedrijfsnaam te veranderen van Brouwer Strijkinstrumenten naar Zlata Strijkinstrumenten.
Hun reden is:
- Zlata is mijn voornaam, dus persoonlijker
- Brouwer is te gewoontjes, leuk voor een bakker, maar voor strijkinstrumenten niet zo
- Zlata geef een meer exclusieve indruk en is uniek (er is niet een transportbedrijf wat ook zo heet)
- Zlata is een Slavische naam wat mensen associeren met Boheemse violen, die goed bekend staan (ik verkoop violen, celli en contrabassen, voor meer info zie mijn website)
Ik vind het een goed idee, maar ben bang dat mijn bedrijfsnaam mensen niet bij blijft en te moeilijk is voor veel mensen om goed te lezen en uit te spreken.
Mochten jullie, als ik dan toch mijn bedrijfsnaam ga veranderen, andere goede ideëen hebben, die zijn natuurlijk ook van harte welkom.
Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes,
Zlata
www.vioolspelen.nl
http://twitter.com/ZlataBrouwer
www.zlatabrouwer.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21050-verandering-bedrijfsnaam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag