Over dit onderwerp kon ik weinig vinden op Higherlever en op internet.
In het buitenland bestaat er een internetconcept dat ik graag zou willen introduceren in Nederland.
Nou heeft dat bedrijf al veel ervarig waar ik gebruik van kan maken. Als ik hier een eigen bedrijf start, met hun hulp en ervaring (moeilijke en dure dingen om zelf te ontwikkelen), als zij mij die informatie geven in ruil voor aandelen in mijn bedrijf in Nederland, wat betekenen die aandelen dan precies?
Even een voorbeeld.
Ik wil een pizzaria bedrijf beginnen. Dit kan ik doen, maar heb niet de juiste recepten voor een lekkere goede pizza.
Dan kan je b.v. Pizzahut vragen om aan die recepten te komen, inruil voor de recepten krijgt Pizzahut 20% aandelen in jouw bedrijf.
Gaat dan 20% van een verkochte pizza naar Pizzahut?
Ik weet weinig van deze soort aandelen. Kan iemand mij aan de inside-outs helpen?
De vraag kon ik niet makkelijker formuleren, ik hoop dat jullie het begrijpen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sener
Sener
Over dit onderwerp kon ik weinig vinden op Higherlever en op internet.
In het buitenland bestaat er een internetconcept dat ik graag zou willen introduceren in Nederland.
Nou heeft dat bedrijf al veel ervarig waar ik gebruik van kan maken. Als ik hier een eigen bedrijf start, met hun hulp en ervaring (moeilijke en dure dingen om zelf te ontwikkelen), als zij mij die informatie geven in ruil voor aandelen in mijn bedrijf in Nederland, wat betekenen die aandelen dan precies?
Even een voorbeeld.
Ik wil een pizzaria bedrijf beginnen. Dit kan ik doen, maar heb niet de juiste recepten voor een lekkere goede pizza.
Dan kan je b.v. Pizzahut vragen om aan die recepten te komen, inruil voor de recepten krijgt Pizzahut 20% aandelen in jouw bedrijf.
Gaat dan 20% van een verkochte pizza naar Pizzahut?
Ik weet weinig van deze soort aandelen. Kan iemand mij aan de inside-outs helpen?
De vraag kon ik niet makkelijker formuleren, ik hoop dat jullie het begrijpen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21065-betekenis-aandeelhoudersinvesteerders-in-jouw-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag