Ik heb ervaring met importeren vanuit China. Betalingen via Paypal, levering via DHL. Tot nu toe 100% tevreden.
Ik ben nu op zoek naar een speciale printer voor bedrijfsmatig gebruik en heb deze gevonden in Indonesie voor scherpe prijzen bij diverse leveranciers, ong. $2000. Stuk voor stuk willen ze alleen zaken doen via Western Union of T/T.
Mijn vraag: Is het mogelijk een zekerheid in te bouwen bij het overboeken van dit bedrag?
De ontvanger kan met mijn gegevens en een MTCN-nummer het geld incasseren. Is het mogelijk om een deel van de gegevens pas te geven als het product ingecheckt is bij DHL?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Is er een andere mogelijkheid om zeker te zijn dat afspraken nagekomen worden?
Eventueel via derden maar dan moet de prijs niet 50% hoger komen te liggen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mcx61
mcx61
Ik heb ervaring met importeren vanuit China. Betalingen via Paypal, levering via DHL. Tot nu toe 100% tevreden.
Ik ben nu op zoek naar een speciale printer voor bedrijfsmatig gebruik en heb deze gevonden in Indonesie voor scherpe prijzen bij diverse leveranciers, ong. $2000. Stuk voor stuk willen ze alleen zaken doen via Western Union of T/T.
Mijn vraag: Is het mogelijk een zekerheid in te bouwen bij het overboeken van dit bedrag?
De ontvanger kan met mijn gegevens en een MTCN-nummer het geld incasseren. Is het mogelijk om een deel van de gegevens pas te geven als het product ingecheckt is bij DHL?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Is er een andere mogelijkheid om zeker te zijn dat afspraken nagekomen worden?
Eventueel via derden maar dan moet de prijs niet 50% hoger komen te liggen.
Zaken doen met dit bedrijf is eenmalig.
Alvast bedankt.
Cees
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21070-zekerheid-betaling-western-union/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag