• 0

Eenmanszaak met meerdere 'merken'

Beste HL-ers.

 

Allereerst wil aantonen dat dit geen reclame is voor mijn bezigheden en alleen maar een vraag is waar ik mee zit voordat ik (betaalde)professionals wil inschakelen om de vraag beantwoord te krijgen. Ik gebruik mijn echte namen/links omdat het voor mij dan makkelijk is om de situatie uit te leggen.

 

 

Ik heb sinds april een eenmanszaak die nu redelijk begint te lopen. Ik heb me netwerk uit kunnen breiden en goede contacten gelegd.

 

Ik heb een private label CMS systeem (verkregen via een collega) te leen gekregen om zakelijke websites op te laten draaien.

 

www.dub-it.eu / www.dub-cms.eu.

 

Dit wil ik graag houden als een CMS-based website (bedrijf)

 

Ook laat ik websites bouwen in India.

 

www.webindia.nl, deze heb ik nu gekoppeld als : Powered by dub it services.

 

Kan ik bij de KvK aangeven dat ik 2 merknamen heb en bij de fiscus een aparte boekhouding? Zo ja met welk formulier? Ik kom er niet uit.

 

Kan ik voor webindia een aparte algemene voorwaarden opstellen?

 

B.v.d. voor jullie reacties.

 

Ernst

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een eenmanszaak met meerdere handelsnamen is zeker mogelijk. Dit kan je aangeven bij de inschrijving bij de KVK of via een formulier die op de site staat.

 

Voor de belastingdienst moet je naar mijn weten alles in 1 boekhouding voeren. Wat je wel kan doen is vershillende grootboekcode's gebruiken per handelsnaam zodat je wel overzicht houdt.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.