Wie is er 100% ondernemer?

Aanbevolen berichten

komt het meest overeen met:

Henny van der Most - 85%

 

Hé Jelmer! [glow=red,2,300]Gefeliciteerd[/glow] :D

 

Wat ga je nou doen met die wetenschap?

 

Ben ik een zeurpiet als ik het geheel een beetje inhoudloos vind?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Heb de test ook even gedaan en vraag me toch af hoe ze alles berekenen. Vele vragen riepen bij mij weer andere vragen op, maar dat kan ik er niet in verwerken... en dan nog, leuk als ik op iemand lijk, maar is dat aan garantie op succes?

 

Volg je eigen weg, je eigen idee en je gevoel. Dan wordt het je eigen bedrijf en probeer dat ook uit te stralen naar de buitenwereld! Zo'n test zegt weining, maar het houdt je wel van de straat ;)

 

Overigens is het hele doel van de site me een beetje onschoten, op de vraag of je op tv wil na.

 

Persoon

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

 

Tip van een onderneemster daar:

 

"Met hard en veel werken, een grenzeloos doorzettingsvermogen en een grote dosis zelfvertrouwen heb je geen last van die 'mannencultuur'."

 

Volgens mij heb je ook geen last meer van een privéleven als je dat opvolgt.

Daar komt bij, dit klinkt geweldig bevlogen en inspirerend, maar het lijkt me wel een recept voor stress. Heb je geen last van die 'mannencultuur', dan wel van een burnout omdat je met onrealistische verwachtingen ten opzichte van jezelf de heersende ongelijkheid moet compenseren.

 

Als 'doelgroepcommunicatie' wel een goed concept, dat moet gezegd worden. Het zit professioneel in elkaar, het ziet er goed uit, het nodigt je uit zo'n test te doen.

Ik ben wel benieuwd naar het t.v. programma in elk geval, ik ga zeker kijken.

Zouden ze in het gat gesprongen zijn dat OnderneemHet! heeft achtergelaten?

 

Groet,

Annedien

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Zie een aantal zinnen uit mijn scriptie:

 

Deze scriptie kan het startpunt van een ondernemer zijn, met de doelstelling de durf en de moed te hebben, om een zaak te beginnen of te vergroten.

Durf en moed moeten gewaardeerd worden om zich tegenwoordig te vestigen.

 

Ligt het aan mij dat ik niets van je bericht in dit topic begrijp? :)

Link naar reactie

 

 

Ligt het aan mij dat ik niets van je bericht in dit topic begrijp? :)

 

Denk het wel......Wat was de vraag ook al weer?

Het door mij aangehaalde stukje komt uit mijn ondernemersplan 12 jaar geleden voor het eerst opgesteld, en is nog steeds toepasbaar.

Inhoudelijk;als zelfstandig ondernemer zul je zeer stevig in je schoenen moeten staan.Niet voor niets stopt er 40% van de nieuwe bedrijven in het eerste jaar!!

 

Als dit niet de kern van het onderwerp is begrijp ik het dus niet.......

Link naar reactie

Tests zijn altijd zo vervelend. Ik vul het op twee manieren in;

 

1. Wat willen ze horen of wat zou ik graag willen zijn

2. Wat doe ik echt

 

En dat gebruik ik dus door elkaar. Ik heb echt inconsequente antwoorden gegeven :P

 

Mijn score, voor wie het leuk vindt,

Aad Ouborg 81% Vind het overigens een pracht bedrijf, een heerlijke marketingmachine en ik zou er graag eens een tijdje op de marketingafdeling willen vertoeven alleen al om ideeën op te doen ;D

 

Maar goed inhoudelijk dan maar weer. Het Adviesbureau dat de test levert krijgt in ieder geval de nodige "exposure" en volgens mij vinden mensen "de beste van..." competities wel leuk. Zelf moest ik wel ff likkebaarden bij de gedachte aan een landelijke mediacampagne, maar toen kwam ik weer met beide benen op de grond.

 

Tip van Hennie

Begin gewoon met beunhazen. Dan leer je ‘vrij’ ondernemen. Laat je niet teveel inperken door alle bureaucratie. Dat komt pas als je succes hebtBegin klein. Zorg dat je een goed product hebt. Wanneer je dat goed doet, komen de mensen vanzelf naar je toeHet is simpel, maar kijk waar geld inzit en stap daar in.
Daar heb je het weer TwaLevel ;D

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

Wat een commercie zeg, ik vond het er al dik bovenop liggen maar het wordt alleen maar erger. Ik krijg e-mails met aanbiedingen van KPN, onder het mom van 100% ondernemer, en vandaag ook een brief thuis met dat ik zo leuk postzegels met mijn logo kon bestellen bij KPN en dat ik gratis werk van Tempo Team kan winnen...

Multichannel ondernemertje plagen.

Niet echt 'stylish'...

Qua marketing is er nog iets voor te zeggen dat ze op zo'n slimme manier de doelgroep weten te filteren, maar of ze er vrienden mee maken?

 

;D

Link naar reactie

Is er nog wel een goed T.V programma voor ondernemers ?

 

Bussiness Class vind ik te veel beleggers gericht.

100% ondernemer te persoonlijk gericht op succesvolle ondernemers.

 

Er is momenteel geen programma dat zich wil bezighouden met problemen en kwesties t.b.v het ondernemerschap.

 

Het laatste programma dat ik goed vond was "onderneem het".

Daar kan vooralsnog geen programma tegen op.

 

MVG

 

Chris

Link naar reactie

Ik heb het programma toevallig vorige week gezien. Brrrr wat een enge toestand. Vol met spam en idiote wedstrijden. Als je het "goed doet" krijg je punten. Je moet dus vooral proberen te raden wat de juryleden van je verwachten.

 

Het heeft niet zoveel met ondernemen te maken. Alsof er maar 1 manier is om je bedrijf te runnen. Het gaat helemaal voorbij aan de persoonlijke aanpak van iedere ondernemer. :P

 

Nou ja, mooie snabbel voor een paar TOP-ondernemers

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ik ga is kijken bij de BBC.

 

Het moet toch mogelijk zijn om een "normaal" programma over ondernemen op de buis te zetten? Iets waar je graag naar kijkt en eat fascineerd?

 

Hoe zou zo'n programma er uit moeten zien denken jullie?

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Hoe zou zo'n programma er uit moeten zien denken jullie?

 

Een goed voorbeeld van een goed ondernemersprogramma was "onderneem het".

Daar kwamen aspecten aan de orde die vervolgens door ervaren ondernemers goed uitgediept en beantwoordt werden.

Plus het feit dat informatie die behandeld werd in het programma niet specifiek brancheafhankelijk was.

 

In België hebben ze een programma (in de regio) waar elke week een willekeurige ondernemer een dag prive en tijdens zijn werkzaamheden gevolgd wordt. Ook dit is een leuk idee en concept.

 

MVG

 

Chris

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 136 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.