• 0

Welke extra kosten (Paypal, douane, BTW) komen er bij import van kleding?

Hoi,

 

Ik heb een site gevonden in (ik denk india) waar ik 25 shirts kan bestellen.

Nu moet ik het bedrag van de shirt betalen en de kosten van pay pal.

 

Nu heb ik hier het forum helemaal bekeken maar kan niet specifiek vinden wat voor bijkomende kosten erbij komen.

Ik moet iets van 300 dollar betalen via pay pal. Ik ben nieuw met het fenomeen importeren uit het buitenland dus ik weet niet of dit normaal is.... Op welke kosten moet ik nog gaan rekenen (invoerrechten, douane etc. Hij zelf zegt niks over bijkomende kosten?

 

Groet, Ed

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoe wordt er verzonden?

 

In ieder geval krijg je nog import heffingen van (volgens mij) 12% en btw van 19% voor je kiezen.

Daarnaast lijkt me het bedrag dusdanog hoog dat het bijna wel kopieeen van bekende merken moeten zijn. In dat geval loop je kans op boetes en inbeslagname.

 

Gr

Mark

Link naar reactie
  • 0

Ze worden verzonden via tnt.

 

 

Maar hoe kan ik nou weten dat het echt is voordat ik ze in handen heb. Zij zeggen dat het (natuurlijk) echt is en dat zij hun spullen kopen die uit de mode zijn, overproductie en faillissementen.

Stel voor dat ik een boete krijg, hoe hoog zou deze kunnen zijn?

 

Gr. Ed

Link naar reactie
  • 0

Het feit dat je met paypal moet betalen is al een slecht teken. Even zeggen dat het om "uit de mode gevallen" stukken gaat is gemakkelijk!! Die mensen doen niets anders dan deze spullen verkopen. Die weten wel wat ze u moeten vertellen!

Pas toch op!! Wil je toch doordoen, probeer dan de Paypal escrow optie, dan wordt je geld pas vrijgegeven na dat je de goederen hebt ontvangen.

www.importchina.be / www.sannalin.com (Tot begin 2011 waren we nog ImpExpBel Trading). Dezelfde mensen, dezelfde activiteiten,enkel een andere naam !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 76 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.