• 0

Wie is het Landelijk Adviesbureau Voor De Middenstand

Het Landelijk Adviesbureau Voor De Middenstand adviseert en en begeleidt bedrijven bij overnames. Tevens verleent het Landelijk Adviesbureau Voor De Middenstand haar diensten bij het totstandkomen van overeenkomsten met betrekking tot de overdracht van (een deel van) (activa van) ondernemingen of onderdelen van ondernemingen, vennootschappen of aandelen in vennootschappen, een en ander in de ruimste zin van het woord.

 

Het Landelijk Adviesbureau Voor De Middenstand adviseert en begeleid bedrijven die om welke reden dan ook in grote financiële problemen zitten met als gevolg dat een faillissement haast niet onafwendbaar is.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • -2

Hallo allemaal,

 

Politie doet niets, het is niet ernstig genoeg zeggen ze. Ik heb contact met andere gedupeerden en wij zijn van plan om gezamenlijk deze ******* aan te pakken.

Ik kan alles bewijzen, heb overal kopieën van en mijn advocaat is er al mee bezig. Ik wilde jullie alleen waarschuwen. Blijkbaar vinden jullie dit heel normaal dat een ******gezwel van de 1e klas dit zomaar mag doen.

groet,

 

ps: ik ben zelf niet opgelicht maar een kennis van mij wel, en die heeft hierdoor hele grote problemen gekregen, vandaar dat ik mij ermee bezig houdt.

 

 

MOD EDIT: let even op jouw taalgebruik!

Link naar reactie
  • 0

misschien kun je je taalgebruik een beetje opschonen op een fatsoenlijk forum als HL? Sommige bewoordingen kunnen kwetsend of pijnlijk zijn.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

ik heb vanmiddag een gesprek gehad met de heer Nihof, het was een zeer positief gesprek en ik heb helemaal niks hoeven te betalen.

hij heeft mij zijn werkwijze uitgelegd en dat kwam op mij wel heel positief over.

mijn bedrijf is niet failliet ofzo ik wil er vanaf zit hier misschien het verschil in met wat andere hebben meegemaakt???

Link naar reactie
  • 0

Ik wil niet meedoen aan het bashen van meneer Nihof, maar deze man is in ieder geval iemand met een bedenkelijke reputatie. Als door een curator om jouw aanhouding wordt verzocht in verband met jouw rol in het faillissement van een bedrijf dat je volgens deze constructie hebt overgenomen(* ... dan is er - laten we het voorzichtig stellen - iets niet helemaal in de haak.

 

Ik beticht Peter Nihof helemaal nergens van, en het zal allemaal wel op misverstanden berusten, maar hij heeft de schijn wel tegen. Je moet een curator namelijk wel heel ver pushen voordat hij aan de officier van Justitie vraagt om je van je bed te lichten...

 

(* Zie bijgevoegd faillissementsverslag.

mf2_1_mm1.pdf

Link naar reactie
  • -1

Geachte bezoekers van dit forum,

 

Allereerst een goed en voorspoedig 2010 gewenst.

 

Ten tweede wil ik mijn walging uitspreken over de inhoud van het bericht wat door een zekere “raarmaarwaar”is geschreven.

 

Ten derde begin ik het langzamerhand beu te worden om steeds maar weer mij te moeten verdedigen tegen verschillende insinuaties van individuen die niet weten waar ze over praten.

 

Helaas moet dit weer gebeuren. Ik zal dit nog een keer doen. Ik kan ook net doen als of mijn neus bloedt en niet reageer maar ik ben van mening dat er nu een aanval wordt gedaan op mijn persoon.

 

Ik heb voor raarmaarwaar een aantal zaken gedaan. Ik heb voor deze zaken een bedrag van € 50,00 per zaak in rekening gebracht. Zij moest alleen de dossierkosten betalen en voor de rest niets. Er is bij haar geen uurtarief in rekening gebracht. Ik heb een vijftal zaken gedaan voor haar en zij moest mij € 250,00 betalen. Zij heeft dit nog steeds niet betaald. Ik ben al vanaf 2008 voor haar bezig geweest en tot op heden heeft zij niets betaald. Zij heeft zelfs een lening bij mij gehad omdat zij geen geld meer had. Dat geld zou zij mij in augustus 2009 terug hebben betaald. U raadt het al zij heeft niets betaald.

 

Als ik iemand bij sta in een gerechtelijke procedure dan is het logisch dat er voor die werkzaamheden betaald moeten worden. Ik ben geen liefdadigheidsinstelling. Als men de facturen niet betaald en na sommaties en aanmaningen nog steeds niet betaald wordt ja dan wordt er een deurwaarder ingeschakeld.

 

Raarmaarwaar zegt dat er door mij processuele fouten zijn gemaakt. Ik kan U verzekeren dat dit niet zo is. Als ik fouten zou hebben gemaakt waarom komt er dan een rechter op het adres van raarmaarwaar. Zelfs medewerkers van de griffie van het kantongerecht te Rotterdam hebben zelf verklaard dat het zeer ongebruikelijk is dat een rechter een bezoek brengt aan een woning waar de eiseres heeft verzocht om het huurcontract te ontbinden.

 

Er wordt gezegd dat ik met jaarcijfers fraudeer bij de Kamer van Koophandel. Dit vind ik een gotspe. Het is zo dat wanneer er een bedrijf wordt overgenomen al de jaarcijfers zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel. Mocht dit niet zo zijn dan stuurt de boekhouder de jaarstukken zelf rechtstreeks naar de Kamer van Koophandel.

 

Nu ik de berichtgevingen heb gelezen van raarmaarwaar zal ik bij het arrondissementsparket te Rotterdam aangifte doen tegen raarmaarwaar terzake van smaad, smaadschrift, laster, bedreiging tegen het leven gericht althans met zware mishandeling (art. 285 Sr).

 

Met betrekking tot hetgeen wat de heer R. van den Oord heeft gezegd over het feit dat een officier van justitie je van het bed licht in opdracht van de curator kan ik hem het volgende mededelen. Een curator neemt contact op met de rechter-commissaris en deze beveelt dan de inverzekeringstelling. Wat betreft het verslag van de curator kan ik U mededelen dat de curator mij op een heel ander adres heeft benaderd waardoor ik niet wist dat een curator op zoek was naar mij.

 

Ik wens niet meer aangesproken te worden met Peter Nihof maar gewoon met de heer Nihof aangezien ik niemand ken op dit forum en ook ben ik niet tegelijk met U op school geweest.

 

Tevens verzoek ik en zo nodig sommeer ik U om de berichten van raarmaarwaar te verwijderen. Indien dit niet gebeurd zal ik ook stappen tegen dit forum ondernemen.

 

Mijn excuses voor deze eis maar ik laat mijn goede naam niet te grabbel gooien door raarmaarwaar.

 

Link naar reactie
  • 0

...

Tevens verzoek ik en zo nodig sommeer ik U om de berichten van raarmaarwaar te verwijderen. Indien dit niet gebeurd zal ik ook stappen tegen dit forum ondernemen.

...

 

Mede namens het moderatorteam:

 

Zoals aangegeven zijn ongefundeerde beschuldigingen met naam en toenaan niet toegestaan. Deze zijn dan ook verwijderd of teruggebracht tot de HL gebruikersnaam.

 

Voor uw eigen achternaam geldt iets anders, nl de ondernemingen 'Nihof en Partners Juristen' en 'Landelijk Adviesbureau voor de Middenstand' zijn gelieerde ondernemingen. Ervaringen met die ondernemingen mogen besproken worden op dit forum.

 

Voor alle HL leden: we verzoeken jullie je te houden aan de HL regels, de gebruikelijke fatsoensregels en de wettelijke regels, in het bijzonder mbt smaad en laster etc. Negeren van deze regels kan leiden tot onmiddelijke en permanente verbanning van Higher Level, zonder verdere waarschuwing.

 

Het topic gaat weer open.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

 

Even ter herinnering, meneer Nihof heeft dit topic zelf geopend en dat is vervolgens open gelaten om ervaringen met deze dienstverlener te verzamelen. Als je in dit segment van de markt actief bent (bedrijven die in financiële problemen zijn) dan loop je natuurlijk tegen allerlei problemen aan. Het was behoorlijk voorspelbaar dat er modder naar boven zou komen. Moet je maar niet roeren...

 

Het Landelijk Adviesbureau Voor De Middenstand adviseert en en begeleidt bedrijven bij overnames. Tevens verleent het Landelijk Adviesbureau Voor De Middenstand haar diensten bij het totstandkomen van overeenkomsten met betrekking tot de overdracht van (een deel van) (activa van) ondernemingen of onderdelen van ondernemingen, vennootschappen of aandelen in vennootschappen, een en ander in de ruimste zin van het woord.

 

Het Landelijk Adviesbureau Voor De Middenstand adviseert en begeleid bedrijven die om welke reden dan ook in grote financiële problemen zitten met als gevolg dat een faillissement haast niet onafwendbaar is.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Dit topic is door mij geopend om ondernemers te helpen. Het was en is niet mijn bedoeling geweest dat ik steeds word afgeschilderd als een of andere crimineel en dat ik mij steeds moet verdedigen.

 

Ik zie dat mijn antwoord heel erg ingekort is en dat de posting van raarmaarwaar (identiteit is bij mij bekend) nog steeds niet is verwijderd. Helaas zal ik dan hetgeen moeten doen wat ik heb aangegeven.

Link naar reactie
  • 0

Dit topic is door mij geopend om ondernemers te helpen. Het was en is niet mijn bedoeling geweest dat ik steeds word afgeschilderd als een of andere crimineel en dat ik mij steeds moet verdedigen.

 

Ik zie dat mijn antwoord heel erg ingekort is en dat de posting van raarmaarwaar (identiteit is bij mij bekend) nog steeds niet is verwijderd. Helaas zal ik dan hetgeen moeten doen wat ik heb aangegeven.

 

Welkom in de wereld die forum heet.

 

Laten we ons beperken tot de feiten.

- U registeert zich voor deelname aan dit forum;

- Bij registratie verklaart u zich akkoord met de regels van dit forum en deelname daaraan;

- Koud na registratie overtreedt u die regels enplugt u uw eigen diensten, wat wordt gekwalificeerd als spam en negatieve reacties oproept;

- U weet dat u ontevreden klanten heeft.

 

Is het dan zo vreemd dat op uw post door diezelfde klanten wordt gereageerd op een wijze die u niet bevalt?

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 2

Je registreert je op een forum om je schimmige handeltje te promoten op een manier die eigenlijk niet is toegestaan(Spam).

 

Uiteindelijk draait het topic naar een ervaringentopic en zoals met alles zijn er positieve en negatieve ervaringen. Nu wil je de negatieve ervaringen de mond snoeren door te gaan dreigen met van alles en nog wat. Is het niet verstandiger om deze energie te steken in het oplossen van de door jezelf veroorzaakte problemen in plaats van het wegmoffelen van de gevolgen?

 

Wees alsjeblieft dan ook zo stoer om het allemaal op te lossen zoals het netjes zou moeten. Er posten hier klanten die negatieve ervaringen met je dienst hebben, een makkelijkere manier om feedback te krijgen is er niet. Doe er alsjeblieft wat mee, los de problemen op en ga met een schoon blaadje weer verder. Door alleen maar te dreigen met "stappen" krijg je de schijn alleen maar tegen je... Of zou China ook censuur (willen) toepassen omdat alles daar zo netjes verloopt?

Link naar reactie
  • -1

Laat ik voor alle duidelijkheid even zeggen dat er geen ontevreden klanten zijn.

 

De enigste klant was madelief200 en daar heb ik al het een en ander over gezegd en daar persisteer ik bij.

 

 

Volgens mij is het nog steeds zo dat wanneer men een product wilt hebben dat men daarvoor ook moet betalen.

Zij heeft mij destijds ingeschakeld om haar bij te staan in een aantal civiele procedures. Ik heb haar toen een bedrag in rekening gebracht van € 50,00 per dossier. Er zijn vijf dossiers dus een simpel rekensommetje is dan ook: 5*50 = € 250,00.

En ja als zij dit bedrag na verschillende aanmaningen niet wilt betalen ja dan wordt de gang gezet naar de deurwaarder. Logisch.

 

Met betrekking tot hetgeen wat Robbert12 heeft gezegd. Ik heb niet gelijk met U op school gezeten dus ik wens niet om door U getutoyeerd te worden.

Verder met betrekking tot hetgeen wat Robbert12 heeft gezegd over een schimmig handeltje. Er is niets schimmigs aan. Als het zo schimmig zou zijn waarom verlenen notarissen dan hun medewerking. Waarom verlenen banken hun medewerking? En ga zo maar door. Ze verlenen hun medewerking omdat het gewoon een legale manier van werken is.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Omdat er signalen binnenkomen bij het admin team dat mensen hun ervaringen willen delen gaat het topic weer open. Wel graag aandacht voor het volgende:

 

Voor alle HL leden: we verzoeken jullie je te houden aan de HL regels, de gebruikelijke fatsoensregels en de wettelijke regels, in het bijzonder mbt smaad en laster etc. Negeren van deze regels kan leiden tot onmiddelijke en permanente verbanning van Higher Level, zonder verdere waarschuwing.

 

Verder: houd het feitelijk. Geen persoonlijke aanvallen, geen insinuaties, geen verdachtmakingen ajb. Je mening geven is prima, maar geef dan ook aan waarom je iets vindt.

 

Dit topic is meer dan andere topics gevoelig, omdat het gaat over mensen die in een moeilijke situatie zitten. Vandaar dat we als admins extra scherp zijn op eventuele overtreding van de regels.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Via de mail bereikte ons de volgende ervaring met het Landelijk Bureau voor de Middenstand, een persoonlijk relaas wat ik onder mijn adminaccount plaats, zonder inhoudelijk daar een waardeoordeel over te vellen noch dat dit op enige wijze mijn mening (die heb ik niet in deze) of ervaring (ook die heb ik niet) weerspiegelt.

 

Op het verwijderen van enkele persoonlijke details na is dit integraal overgenomen uit de e-mail die we ontvingen, en de naam van deze persoon is bij de administrators bekend.

 

Ik had een goed lopend bloemenkoeriersbedrijf in Amsterdam, ik verkeerde eind vorig jaar in financiele problemen en om er voor te zorgen dat niet het bedrijf failliet zou raken ben ik op zoek gegaan naar een koper voor mijn bedrijf.

 

Helaas heb ik deze niet kunnen vinden en zo ben ik terecht gekomen bij het landelijk adviesburo.

 

Ik heb een afspraak gemaakt die meneer van dat buro de heer P.H. Nihof uit Amsterdam.

 

Het gesprek verliep heel voorspoedig, hij wilde mijn bedrijf overnemen en ik kon bij hem in dienst blijven.

 

Er was door de financiele problemen inmiddels al 1 bus terug gehaald door de bank, de andere bus ging kapot, waardoor ik nu dus noodgedwongen 2 busjes moest gaan huren.

 

Ik had aan de heer Nihof uitgelegd dat het echt noodzaak was dat er zo spoedig mogelijk 2 busjes moesten komen want zonder busjes kan er niet gereden worden en dus ook niks verdiend worden.

 

Hij begreep de situatie en zou er zorg voor dragen.

 

Uiteindelijk was het voor mij uitzichtloos ik moest de busjes betalen Anders mocht ik ze niet langer meer huren, ik vertelde dit aan de heer Nihof en hij zij dat we nu snel de overdracht moesten gaan regelen.

 

Hij stuurde mij een concept van de overeenkomst die ik goed moest nalezen en eventuele fouten aan hem moest doorgeven.

 

Ik heb de concepten aan verschillende mensen laten lezen en iedereen die het gelezen heeft kon er niks vreemds aan vinden.

 

Op 4 Februari was het zover en had ik afgesproken bij de KvK op de ruyterkade 5 in Amsterdam.

 

Hij was een kwartier te laat maar goed hij kwam want ik kreeg het vreemde gevoel dat hij me zou laten zitten maar dat was dus niet zo.

 

Eenmaal aan het tafeltje kon ik op de monitor meekijken wat er allemaal op het schermpje stond.

 

Onder zijn nummer kwam een hele lijst met allemaal bedrijven, achter alle bedrijven stond failliet of beëindigd, ik vond dit wel raar maar ja hij maakt reclame dat hij bedrijven die in problemen zit overneemt dus ik zocht er niet zo heel veel achter.

 

Hij wilde ook gelijk zijn btw nummer weten dus we werden naar een ander tafeltje gestuurd, omdat er nog niks getekend was ben ik meegegaan.

 

Hij wilde een BV weer in gebruik hebben die nu in de kelder staat... geen idee wat dat inhield maar hun wel.

 

Hij had mijn zaak omgezet van een éénmanszaak naar een cv en dat moet dan uiteindelijk in een bv gedaan worden.

 

Ik vond dit wel erg vreemd dat hij dit zo wilde maar hij zei dat hij dit zo doet zodat ik niet privé deurwaarders aan de deur zou krijgen.

 

Uiteindelijk heeft hij de overeenkomst getekend en ook nog een overname van schulden apart getekend.

 

Die middag zou hij gelijk naar drive yourself gaan voor het regelen van de huurbusjes zodat we gewoon konden blijven rijden.

 

Die avond kreeg ik een sms van het verhuurbedrijf dat er nog geen geld was en dat ik die busjes nu terug moest gaan brengen!

 

Ik belde de heer Nihof op om dit mede te delen en hij zei me dat er die middag iets tussen was gekomen waardoor hij er niet naar toe kon gaan en zou het vrijdag gelijk gaan regelen.

 

Met dit verhaal belde ik op naar drive yourself en ze wilde nog 1 dag wachten.

 

De volgende dag kreeg ik om 20.00 uur ’s avonds een sms van drive yourself, niemand gehoord of gezien ik ga de busjes nu op de telex zetten! (sms heb ik nog bewaard!)

 

Ik belde de heer Nihof op en stuurde hem deze sms door, hij zei dat hij ze gelijk zou bellen, ik vroeg nog waarom hij niet gewoon erheen was geweest, weer was er wat tussen gekomen!

 

Waarop ik zei U had toch ook ff bellen dat U niet kon komen??

 

Daar kreeg ik niet gelijk een antwoord op.

 

Hij ging ze nu gelijk bellen en zou me nog ff terug bellen (iets waar hij denk ik een hekel aan had aan terug bellen want dat deed hij NOOIT)

 

De volgende dag kwam één van de chauffeurs bij me langs om water te halen dat deed hij elke dag en de andere jongen een zaterdag hulp start altijd vanuit huis.

 

Die belde me op met de vraag waar ik de bus had neergezet, waarop ik hem vertelde nou gewoon voor de deur bij je!

 

Nou mooi niet he, de huurbus was inmiddels terug gehaald door het verhuur bedrijf!!!

 

Ik probeerde de heer Nihof te bereiken wat overigens alleen maar lukte met nummerherkenning uit anders nam hij gewoon niet op.

 

Ik vertelde hem van het probleem en dat nu gewoon het einde zoek was, zonder auto kan er geen bloemen bezorgd worden.

 

Hij vertelde me dat hij ze wel geprobeerd had om te bellen maar dat hij geen gehoor meer kreeg en dat hij ook niks kon inspreken maar dat hij wel een sms had gestuurd met de vraag daarin voor uitstel tot zaterdagmiddag 14.00 uur!

 

Ik begrijp ook wel dat het verhuur bedrijf het nu ook wel een keer zat was!

 

Ik ben toen met mijn eigen privé auto gaan rijden, dit vooral om niet de bloemisten te moeten teleurstellen!

 

Ik was ondertussen op zoek gegaan naar andere busjes en had er 2 gevonden maar dan moest ik wel EUR 700,00 borg betalen en dat geld had ik absoluut niet meer al me geld was opgegaan aan de huurbusjes.

 

Ik belde hem op met deze mededeling hij zei dat hij ging kijken of hij dat geld ter beschikking had!

 

Ik ging er vanuit dat hij dit wel ging regelen nu het zover was gekomen en ben toen in me auto gestapt en ben vast richting Amsterdam gereden om dat geld te gaan ophalen bij hem.

 

Bijna in Amsterdam belde ik hem op dat we er bijna waren en of hij het geld al had, dit had hij dus niet, hij ging het nu aan zijn moeder vragen of zij EUR 700,00 op haar rekening had staan, hij zou me nog terug bellen hierover.

 

Uren gingen voorbij en ik was al volop aan het werk, tegen 14.00 uur kreeg ik een heel onpersoonlijk smsje van hem, ik kan nu niks regelen sorry! (ook deze sms heb ik bewaard)

 

Ik belde hem gelijk op hoe onpersoonlijk ik dat vond en waarom hij niet eens ff de moeite nam om me te bellen en het persoonlijk te vertellen!!!

 

Hahaha hij zei ook nog of ik niet tegen de bloemisten kon zeggen dat de busjes waren gestolen!!!! Hoe dom he 2 busjes gestolen in 1 nacht dat geloven ze gelijk!

 

Ik deed al die moeite voor hem zodat de bloemisten niet zouden uitwijken naar een andere koerier.

 

’s Avonds heb ik hem nogmaals gebeld en gezegd dat als er maandag geen busjes zijn (de andere was inmiddels ook terug naar drive yourself) ik de bloemisten gan bellen om ze te vertellen dat ze geen koerier meer hebben omdat ik geen vervoer meer heb!

 

Hij zei nog hoe hij het waardeerde dat ik zelf met mijn eigen vervoer was gaan rijden die dag, waarop ik zei ik hoef geen waardering ik wil gewoon dat de zaak blijft bestaan dus zorg gewoon voor die busjes!!!

 

Weer zei hij dat hij het zou gaan doen.

 

Zondag belde ik hem op ik had een verhuurbedrijf gevonden die ook op zondag busjes verhuurde dit gaf ik ook aan hem door en hij ging er gelijk achteraan, dit keer gebeurde dit echt want hij belde me zowaar een keer terug met de mededeling dat hij EUR 2800,00 moest betalen in 1x!!

 

Dus ik zei hoe kan dat dan?? Maar hij ging gelijk voor de short lease van de 2 busjes... tja dan moet je een berg geld neerleggen ja dus ik zei huur ze nou gewoon voor een week en ga dan op je gemak achter lease busjes aan maar zorg dat de jongens kunnen blijven rijden!

 

Je begrijpt het al maandag was er weer geen bus!!! Ik was ten einde raad, ik wilde me bloemisten ook niet zo laten zitten op maandagochtend, dus ik de spaarrekeningen van me kids leeg gehaald en op het laatste moment kon ik nog een busje huren bij Europcar!

 

Die ochtend heb ik gereden en die middag heb ik de bloemisten op de hoogte gebracht van wat er aan de hand is en dat ze moesten uitwijken naar een andere koerier!

 

Daar waren ze uiteraard helemaal niet blij mee maar ik was op zowel geestelijk als lichamelijk helemaal op!

 

Inmiddels begonnen de jongens ook om hun salaris te vragen, want die zou hij betalen, daar heeft hij ook voor getekend!

 

Ik gaf de jongens meneer Nihof zijn telefoonnummer, nou die nam zijn telefoon dus niet op!

 

Een van de jongens is zelfs naar zijn huis gereden, daar deed een ouder echtpaar de deur open terwijl er iemand door het gordijn naar buiten stond te kijken en vertelde hem glashard dat hij niet thuis was.

 

Hij vroeg nog aan die mensen of hij zo vriendelijk wilde zijn om contact met hem op te nemen, dit zouden zij doorgeven, maar hij heeft nooit gebeld.

 

Hetzelfde verhaal geld voor de andere schuldeisers, zo mooi als het in de overeenkomst staat dat hij gelijk na de overdracht de schuldeisers gaat aanschrijven, zo hard is de waarheid dat hij dit dus helemaal niet doet!

 

Een andere werknemer een meneer die de rust zelve is heeft hem ook weten te bereiken, toen hij opbelde en zei waar hij voor belde begon hij gelijk met: "o, u gaat me bedreigen???"

 

Waarop mijn werknemer zei nee hoor meneer helemaal niet ik wil alleen weten hoe het zit met de betaling van mijn loon "o," zei hij "u bent boos???"

 

Waarop hij zei nee ik ben ook niet boos ik wil gewoon rustig met u praten voor een oplossing.

 

Nou zei de heer NIhof ik ga kijken wat ik voor je kan doen en hing op.

 

Hij is zo raar bezig ik kan daar gewoon geen zinnig woord over zeggen.

 

Twee weken later had ik een afspraak met de belasting dienst, die afspraak had ik al staan en ik had zoiets van ik ga er toch maar ff heen.

 

Ik had een goed gesprek met die meneer en hij vertelde mij ook dat de heer Nihof aansprakelijk is voor de belasting schuld omdat hij hier ook persoonlijk voor heeft getekend.

 

Opgelucht ging ik weg was gelukkig niet alles voor niets geweest.

 

Ik belde de heer Nihof op om te vertellen dat ik uitstel had gekregen, mooi zei hij dat zei ik toch al dat doen ze wel, hij wist iemand die de hele schuld kon terug brengen (erg knap maar het zal wel)

 

Wel vroeg hij of ik de jaarcijfers van 2007 en 2008 naar hem wilde opsturen en het contract van Telfort.

 

Ik zei hem dat dat goed was, en toen vroeg ik hoe het zat met de salarissen van de jongens, hij zei dat hij het zou betalen als hij de loonstroken ontvangen heeft!

 

Ik vertelde hem dat ik die al lang naar hem toe had gemaild, nou dat kon best zei hij want zijn modem deed heel raar, de ene mail ontving hij wel en de andere weer niet!

 

Ik stuurde hem de loonstroken en de rekening van Drive yourself in 1 mail en hoe raar is het dat hij wel die rekening heeft ontvangen maar niet de loonstroken!!!!

 

Maar goed ik ben ook niet voor 1 gat te vangen en heb de loonstroken aangetekend naar hem toegestuurd en nog een keer gemaild.

 

Tevens vroeg hij dus of ik de jaarcijfers wilde mailen waarop ik zei ik kan ze beter opsturen want je modem doet toch raar????

 

Nou dan moest ik het maar naar een ander email adres sturen eentje die hij bij zijn zus dan kon lezen.

 

Oke zei ik dat is goed, oja vroeg hij je rijdt zeker niet...

 

Nee zei ik al lang niet meer he hoe zou ik dat moeten doen op de fiets??????????????????????????????

 

Nou hij had nu een wereldidee, we gaan verder onder de naam La Fleur de Express, tuurlijk zei ik... en met welke bloemisten???? Die hebben inmiddels al een andere koerier hoor die ztten nu echt niet meer op mij te wachten!

 

Nou dat vond hij toch wel heel raar hoor...

 

Ik heb toen opgehangen en had zoiets van zoek het lekker uit ik heb er geen fut meer voor!!!!

 

Een paar dagen later belde weer een werknemer met de vraag waar zijn geld nu bleef hij was het echt helemaal zat, hij kreeg die man niet te pakken maar hij heeft wel voor dat geld gewerkt.

 

Ik kon hem niet meer dan gelijk geven, ik wilde dat ik het geld voor hem had maar ik heb helemaal niks!

 

Weer belde ik de heer Nihof op om te vragen wanneer hij nou eens zijn belofte nakwam en de schuldeisers gaat aanschrijven en betalen.

 

Weer zei hij dat hij op de loonstroken zat te wachten, ik was het nu echt zat en zei dat ik ze aangetekend had opgestuurd dus hij had ze allang in huis!!!

 

Toen vroeg hij om de jaarcijfers... tja ik zei die stuur ik pas op als jij ook je belofte nakomt (het meneer verhaal was voor mij nu wel klaar)

 

Hij wilde eerst zijn jaarcijfers dus ik zei die krijg je niet ook niet het contract van Telfort ik heb genoeg voor je gedaan doe nu maar eens iets terug!

 

Toen begon hij ineens dat hij recht had op de omzet, want het bedrijf was immers al van hem en ik heb nog gereden!

 

Hahahaha dacht je nou echt dat je recht hebt op geld????

 

Je krijgt helemaal NIKS, dat geld van de omzet heb ik moeten gebruiken voor die huurbusjes!!!

 

Ineens werd hij kortaf en vroeg nogmaals om het geld en toen ik weer zei dat hij niks krijgt zei hij heel kort dan ga ik nu naar mijn advokaat en hing gelijk op!

 

En wat wil het toeval binnen de 5 minuten krijg ik een email!!! (zijn modem deed het schijnbaar weer)

 

Hij sommeerde mij om te betalen anders zou hij Telfort bellen en per direct mijn nummers laten blokkeren, (hij dacht zeker dat ik nog aan het werk was ofzo)

 

Ik heb daar niet eens meer op gereageerd, ik heb wel alle emails bewaard vanaf de eerste correspondentie tot zijn laatste sommering.

 

2 dagen later moest ik naar het ziekenhuis en ik wilde me moeder bellen en toen bleek ik afgesloten te zijn!

 

Ik heb telfort gebeld dit konden hun niet maken, ik was contractant en niet de heer Nihof!! Binnen het kwartier was ik weer aangesloten, en dit gaf me moed.

 

Ik ben naar een advokaat gegaan met dit hele verhaal en ik denk dat het einde van de heer NIhof in het zicht komt!!!

 

Ik moet helaas beleefd blijven in deze berichten omdat de heer NIhof om elke scheet al een rechtzaak wil beginnen dus ja dan maar zo he.

 

Ik heb geen enkele leugen verteld ik heb geen smaad of laster of bedreiging geuit ik heb gewoon verteld zoals alles is gegaan!

 

Deze meneer die overigens helemaal alleen alles afhandeld, want zo zei hij tegen mij dan lijkt het net of je een groot bedrijf hebt!

 

Al mijn schuldeisers gaan nu een rechtzaak tegen hem beginnen!

 

Voor zijn schulden is hij persoonlijk aansprakelijk omdat hij met zijn eigen naam en toebehoren heeft getekend!

 

Ik hoop dat ik met dit verhaal genoeg mensen heb wakker geschud!!!!!!

Link naar reactie
  • 0

Het voelt ergens ook wel een beetje als het type louche bewindvoerders in Nederland (niet vervelend bedoeld richting de mensen die wel goed werk doen). Ze nemen de financiële situatie van iemand in geldproblemen onder hun hoede, cashen maandelijks een stevig bedrag voor hun "werkzaamheden" en doen vervolgens helemaal niets, terwijl de client alleen maar dieper de schulden in geduwd wordt omdat de rekeningen niet betaald worden. Ik heb verhalen uit mijn directe omgeving (en dit gaat in veel gevallen om "grote jongens") waar je echt de kriebels van krijgt.

 

Zo ook met dit verhaal. Iemand belooft je te helpen in een situatie die je zelf niet goed kunt overzien, claimt ervaring te hebben en kundig te zijn, maar brengt je enkel verder in de problemen.

 

Wat het voordeel voor Nihof in bovenstaand verhaal is, is mij overigens nog niet geheel duidelijk. Hij tekent persoonlijk voor de schulden .. ?

Ruby on Rails fanaat

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.