• 0

Gifts inkopen tegen "reclame tarief".

Goedenavond,

 

Ik heb nu enkele websites die ik aantrekkelijker wil maken door wedstrijden te houden en daar "te winnen gifts" aan te koppelen. Het liefst wil ik dan zoveel mogelijk interesante prijzen kunnen weg geven, zonder dat ik zelf blut raakt.

 

Nu is mijn vraag, hoe pak ik dit aan?

 

Ik wil dus bijv bioscoop kaartjes, producten en meer, dan het liefst voor 10-20eu i.p.v er 40 voor neer te leggen.

 

Om nu alle bioscopen en winkels aan te schrijven.. weet iemand hoe ik dit kan regelen?

 

Er is best budget beschikbaar van adverteerders, en heb er zelf ook wel wat voor over, maar meer gifts, bijv elke week iets geven is helemaal perfect..

 

Hopelijk kan iemand mij een hint geven, een kant op sturen.. ik heb al vanalles gezocht op internet maar ik kom er niet uit

 

 

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

je kunt bv denken aan zaken als 4GB USB disks , MP3/4 spelers, koptelefoons, alles met jouw logo en website address of DVDs

 

Een locale adverteerder op de site krijgen die dan in diensten betaald is natuurlijk ook een idee, maar dan moet je natuurlijk wel enig success en bezoekers voor kunnen aantonen.

 

Het idee is goed, zeker om zo alle websites meer aan elkaar te binden en zo meer traffic te genereren. Mooiste zou zijn als de content van de websites een klein beetje aansluiten bij de gifts die je denkt te gaan verloten.

 

Veel success!

Link naar reactie
  • 0

Goedenmorgen,

 

De tip van de usb's en mp3 spelers is wel goed, ik ga direct even kijken wat zo iets kost :)

 

// www.dealextreme.com < Tip voor iedereen, je kunt veel interesante dingen kopen daar, komt gewoon voor 3-5 euro uit china!! Alleen voor de belevenis al leuk..

 

Ik hoop nog specifieke tips te ontvangen omtrent het krijgen van adverteerders die in waren of korting voldoen, of dat uberhaubt nog gebruikt wordt tegenwoordig?

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen,

 

Wat je in dit geval zou kunnen doen, is een barter-overeenkomst aangaan met een leverancier van gadgets/computers. Deze sponsort dan jouw cadeautjes in ruil voor bijvoorbeeld een vermelding of een banner. Zoals reeds gezegd zul je daar i.d.d wel het een en ander aan statistieken voor moeten aanleveren en deze moeten uiteraard ook interessant zijn voor de e.v.t sponsor.

 

Cheap-ass mp3-spelertjes uit China en andere prullaria hebben geen/nauwelijks impact meer op bezoekers. Ik durf zelfs de stelling aan dat het averechts werkt wegens een goedkope uitstraling.

 

Gr,

Right

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.