• 0

webwinkel met biologische producten voor baby en kind

Yes! De webwinkel is online op http://www.greenjump.nl

 

Ik zet hieronder een uitgebreid verhaal ter toelichting, maar voor wie dat niet wil lezen: Graag een kritische blik op de hele site. Dus als je zin hebt, leef je uit!! Ik zal op ieder punt feedback geven!

 

Eén specifieke vraag: hebben jullie tips die conversieverhogend werken?

 

Allereerst wil ik Joost Schravendeel van Nanon expliciet noemen. Hij heeft offerte gedaan voor het design van de site en zijn eerste schets op basis van informatie via email en een telefoongesprek was qua lay out al zo dicht in de buurt van wat we wilden dat de uiteindelijke bovenkant vrijwel gelijk is gebleven aan zijn eerste schets (weet hij vanaf).

 

We hebben uiteindelijk de site in het buitenland laten bouwen, daar kan prijstechnisch geen Nederlands bedrijf tegenop. Zou het alleen aanraden als je er zelf (technisch) veel verstand van hebt en als je goed weet wat je wilt, was een intensief traject.

 

Ontwikkeltraject: mijn man heeft alles gebouwd, de designer in de Filippijnen heeft met heel veel aanwijzingen de CSS gemaakt (de beste jongen programmeert netjes maar had geen smaak)

 

 

Doelstelling:

•   De website moet gebruikersvriendelijk zijn en goed indexbaar voor google.



•   Uitstraling: compleet assortiment voor baby en kind, biologische producten, leuke producten (geen geitenwollen sokken) en betaalbaar. Realistisch, niet doorslaan, gewoon laten zien dat iedere kleine bijdrage telt. We willen niet gezien worden als een bedrijf wat met opgeheven vinger staat te zwaaien.

•   Producten: zo compleet mogelijk zodat ouders niet (zoals ik al 4 jaar) in veel verschillende winkels op zoek hoeven naar biologische producten voor hun kinderen.

•   Doelgroep:alle ouders van kinderen van 0-4 jaar (nu) en op redelijke termijn 0-8 jaar. Daarnaast mensen die cadeautjes geven aan ouders en kinderen. Bedrijven die kraamcadeaus zoeken.

•   Productinformatie: informatie verstrekken over de voordelen van biologische producten en de nadelen van bepaalde niet-biologische producten. Dit onderdeel (Productinformatie) zal nog veel verder aangevuld worden en daarnaast kun je vanuit de winkel ook naar mijn blog.

•   Productomschrijvingen: ik probeer zoveel mogelijk informatie te bieden over een product zonder dat het té lang wordt (is lastig). Ik wil het risico op terugsturen beperken en daarom kun je goed inzoomen en is de omschrijving dus uitgebreid. Ook is bij veel kledingstukken de lengte en breedte opgemeten.

•   Gerelateerde producten: ik heb zoveel mogelijk producten die met elkaar te maken hebben aan elkaar gelinkt (alternatief, gerelateerd en past bij). Hiermee wil ik klanten de moeite besparen om verder te zoeken en tegelijkertijd natuurlijk meer verkopen.

•   Teksten: zoveel mogelijk geoptimaliseerd voor google, daarom dus ook in het menu gekozen voor ‘romper’ enkelvoud en ‘shirts’ meervoud (bijvoorbeeld). Van elk product uitgezocht welk woord het meest gezocht wordt.

 

 

 

To do op korte termijn (in willekeurige volgorde):

1.   Titels en Description van de tabjes en categorieën goed opzetten (mocht van mezelf na de lancering omdat google die toch update). De title en description van de producten zijn geautomatiseerd.

2.   Foto’s van producten mee laten veranderen als je een andere kleur kiest (dit kan al, maar dan moet je de maat ook opnieuw invoeren en dan lijkt het net alsof het product er niet is in de andere kleur in de maat die je al gekozen had). De linkjes naar andere kleur zijn een tijdelijke optie.

4.   Button ‘in winkelwagen’ ook onderaan de productomschrijving zetten.

5.   Cadeauservice automatiseren

6.   Kraammanden en starterspakketten aanbieden

7.   Informatie aanvullen over de diverse merken die we verkopen

8.   Guest log out maken

9.   Keurmerk toevoegen

10.   Nieuwsbrief opzetten (en vinkje toevoegen bij bestelling)

11.   In winkelwagen producten klikbaar maken en plaatjes tonen

12.   Filmpjes maken van onze filosofie en van bepaalde producten en die op You Tube plaatsen en optimaliseren voor Google

13.   Toevoegen extra producten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat bio niet belangrijk voor mij is komt meestal door de extra kosten maar volgens mijn vrouw zijn jouw prijzen zeer acceptabel zoniet laag zelfs.

 

 

:) Ik ben blij om te horen dat ik aan jullie twee in ieder geval heb kunnen laten zien dat biologische producten niet per se duur hoeven te zijn. Dank je wel voor de rest van de input.

Link naar reactie
  • 0

Nog paar puntjes:

Registratieformulier mooi uitlijnen (alle invulformulieren onder elkaar)

 

Je kan meer dan 25 stuks van hetzelfde artikel bestellen. Eerst 25 artikelen in je winkelmand doen, dan op de winkelwagen pagina rechts op het artikel klikken, en dan nogmaals 25 artikelen in de winkelwagen stoppen. Krijg je weer de winkelwagen pagina, staat er onder aantal "1" rechtsboven staat "50 artikelen" en rechts staat ook "50 artikelen". Pas het dropdownbox even aan, of zorg dat er echt niet meer dan 25 dezelfde (maat en kleur) artikelen te bestellen zijn

 

Klopt, working on it.

Link naar reactie
  • 0

 

Ik wil 30 x het volgende produkt bestellen:

http://www.greenjump.nl/Product/Kleding/Truien-en-vesten/Fair-Trade-Capuchon-vest-tweezijdig-draagbaar

Kies een maat --> 2-3 jaar

Kies aantal --> 30 keer

 

Oke, error kan maximaal 25 stuks bestellen.

 

Kies aantal --> 25 stuks

 

Oke, error kan maximaal 3 stuks bestellen

 

Kies aantal --> 3 stuks

 

In winkel wagen --> Zie overzicht produkten in winkelwagen + totaalprijs.

 

Op deze overzichtspagina, kan ik het aantal wel weer wijzigen naar 25. Probeer dit te veranderen naar het aantal dat je maximaal op voorraad hebt.

 

Dank je. Het klopt dat je niet meer dan 3 van dit product kunt bestellen omdat dit een specifieke zomercollectie is en ik die niet zomaar kan bijbestellen. Maar natuurlijk moet het dan niet mogelijk zijn om het in de winkelwagen alsnog te wijzigen en natuurlijk moet die melding van 3 meteen komen en niet eerst die van 25.

Overigens komt aan het eind van het proces alsnog de melding dat je er maximaal 3 kunt bestellen dus het lukt feitelijk niet om er meer dan 3 te bestellen. Maar goed, dan is mijn klant inmiddels denk ik al verdwenen ;D Gaan we dus absoluut oplossen!

 

@Everybody: ik ben echt super blij om al jullie opmerkingen te zien!

Link naar reactie
  • 0

Heb je jezelf aangemeld op https://www.google.com/webmasters/?

 

Je kunt daar met Diagnostics -> Content Analysis bekijken welke websites problemen geven (ontbrekende titles, dupicate titles, etc etc).

 

Had je mijn screenshot voor die tabjes nog bekeken?

 

1e mag Goran nr kijken :)

 

Tweede heb ik gezien, jouw optie is absoluut mooier. Op de nice to have lijst gezet.

Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen Manon,

 

gefeliciteerd met het online brengen van je/jullie webshop! Los van bovengenoemde opmerkingen zou ik de tabs verdeeld over twee regels in twee kleuren aanbieden. De bovenste rij bijvoorbeeld in blauw (algemeen info, deze kleur wekt vertrouwen).

 

Daarnaast zou ik de productcategorieën nogmaals links als verticaal menu aanbieden net als de blokken 'jouw voordelen' en blog. Dit is bijna de enige info die naar mijn mening dubbel voor mag komen in een webshop.

 

Tenslotte: maak productinformatie voor elke categorie aan, dat is nu niet compleet of onlogisch (houd dezelfde productstructuur aan als in het menu). Lekker intuitief die roll-over en zoom in functie. Een blauw 'meer info'-icon triggert beter dan een groene en geeft een steunkleur aan de site, zie opmerking over rijen tabs. Verder helemaal top, zeg!

 

Groet,

 

Highio

 

Ben over jouw opmerkingen aan het nadenken. We hebben bewust gekozen voor alleen groen en ook om het menu niet links te zetten omdat dit te groot wordt.

 

Productinformatie volgt absoluut.

Link naar reactie
  • 0

Ha Manon,

 

Gefeliciteerd. Ziet er goed uit. Lekker fris die kleuren en een strakke uitstraling! Goede productsortering al. Mijn bestelling komt eraan!

 

Een paar vragen/suggesties:

- Ga je ook cadeaubonnen aanbieden? Lijkt mij heel handig voor ouders voor wie het niet het eerste kind is of die je misschien niet heel goed kent. Daar weet je namelijk vaak niet wat ze wel of niet al hebben en kunnen ze het lekker zelf uitzoeken.

 

- Al gedacht aan reviews van klanten? Vooral bij sommige gebruiksproducten kan dat handig zijn en zeker voor 'nieuwe' ouders die nog een beetje zoekende zijn. Ik zag bijvoorbeeld die Squirt lepel. Ziet er handig uit, maar werkt het ook zo handig? Het zou bij dit product ook handig zijn als je in 1 oogopslag kunt zien wat voor materiaal het is en of het bijvoorbeeld in de vaatwasser mag of niet.

 

Nog een tekstpuntje:

Ik zag op de pagina 'inloggen' nog een paar keer 'u' + 'uw' staan. Of was die al gespot?

 

Nog een tip: ruim een plekje in (links onderaan?) in voor de pers (zowel voor contact opnemen met jou als voor het laten zien van je offline en online aanwezigheid. Ga je zeker nodig hebben zodra dit wordt opgepikt. ;D En goed voor je credibility.

 

Geniet van de goede start en veel succes met het uitbouwen!

www.shizo.nl: Luxe natuurcosmetica. Eerlijk. Exclusief. Ecochic.

Link naar reactie
  • 0

 

René, jij als 'bio-boeit-me-niet-type'

 

Wat roept de site bij jou op?

 

 

Dat bio niet belangrijk voor mij is komt meestal door de extra kosten maar volgens mijn vrouw zijn jouw prijzen zeer acceptabel zoniet laag zelfs.

(ik heb toevallig nu wel een polo aan met bio keurmerk ;D )

 

 

Gggggggggrrrrrrrrrrr.

 

Na 1 keer wassen op 30 graden i.p.v. 40 van 3XL nu een eLetje.

Hoop dat het niet met alle kleding is.

Link naar reactie
  • 1

Hoi! Even een update.

 

Aanpassingen:

Blog opent in nieuw venster en vanuit Blog kun je op meerdere manieren nr de winkel. Blog komt uiteindelijk (korte termijn) op de site van de winkel.

 

Verzendkosten staan in winkelwagen vanaf het moment dat je 1 product in je winkelwagen doet. Als het adres onbekend is dan staat er verzendkosten NL bij. Staat in test, binnenkort online.

 

Jouw voordelen staan niet meer op alle pagina's om het wat rustiger te maken.

Klikbaar maken en gekoppelde link in testversie aanwezig dus komt snel online.

 

@ Passie: jouw opmerking over de voorraad is grotendeels hersteld maar nog niet helemaal. Als je nu iets bestelt waarvan ik er maar 3 heb (en die ik niet kan bijbestellen) en je wil er 30 hebben, dan krijg je nu de melding dat je er maar 3 kunt bestellen. Als je ze dan in je winkelwagen doet en je gaat terug nr t product dan kun je er opnieuw 3 bijdoen etc. Als je dan gaat afrekenen krijg je alsnog de melding dat er maar 3 op voorraad zijn.

Het mooiste is natuurlijk dat je er gewoon maar 3 kunt doen maar dat volgt dus nog.

Is nog in testversie dus komt online.

 

@Shiz Cadeaubonnen is een goed idee! Had ik niet aan gedacht, wel even laten maken. Reviews staan absoluut op de prio lijst (Social Media Yes!). De U en Jij dingen moeten we nog goed aanpassen (ik had met jij gewerkt en goran met u....). Linkje Pers is ook een goed idee! Thanks voor de input!

 

Openstaand:

 

Tekst in Spotlight niet goed leesbaar en evt inhoud aanpassen. Aanwijshandje bij Spotlight

 

Achtergrond sterretjes levertijd transparant maken

 

Alternatieven: alleen die producten laten zien die meer opleveren.

 

Evt past bij rechts zetten

 

Productinformatie aanvullen in volgorde van categorieën

 

Brainstorm over blauwe kleur (Highio). We zijn het inhoudelijk met hem eens maar we weten niet of we nu al aan de kleurtjes willen rommelen. Overigens is het 'i-tje' sowieso een beetje zinloos want je kunt zowel via de tekst als de foto als de i naar de productomschrijving.

 

Registratieformulier uitlijnen

 

Linkje Pers

 

U/Jij op inlogpagina (oa)

 

 

Gggggggggrrrrrrrrrrr.

 

Na 1 keer wassen op 30 graden i.p.v. 40 van 3XL nu een eLetje.

Hoop dat het niet met alle kleding is.

 

Biologisch katoen krimpt maximaal 5% bij de eerste wasbeurt (schrijf ik ook onder ieder product van biologisch katoen). Daar moet je echt rekening mee houden want dat kan zomaar betekenen bij kleding voor volwassenen dat een broek 5 cm korter wordt of een shirtje 5 cm korter en 5 cm smaller......

Link naar reactie
  • 2

Dag Manon en Goran,

 

Wat een heerlijke site! Ik word er echt heel blij van, zowel vanwege jullie super initiatief, de aansluiting op wat er gaande is in de maatschappelijke bewustwording t.a.v. biologische producten (goed mag ook mooi zijn), de open en eerlijke vormgeving en het goede aanbod, jullie persoonlijke betrokkenheid, de heldere informatie en de ondernemingsgezinde interactie met de HL'ers! Complimenten!!

 

Vanuit dit enthousiasme liep ik meteen tegen een kans aan: voeg alsjeblieft een tell-a-friend-optie op de homepage toe, dan is het delen van al dit moois met anderen een peuleschil.

 

Je gaf al aan dat de blog in de site geïntegreerd gaat worden. Hopelijk heb je dan ook de mogelijkheid om de vormgeving beter bij de site aan te laten sluiten? De blog komt nu namelijk wat technisch/informatieverstrekkend over, terwijl er juist heel veel emotie in zit, dat mag er best uitspatten!

 

Vergeet ook vooral niet om het Vlaamse publiek erbij te betrekken: in België is er een toenemende behoefte aan biologische producten, maar in de standaardwinkels wordt er nog bijna niet in voorzien. De bioshop biedt wel van alles moois, maar qua stijl mag daar nog wel een slag mee gemaakt worden.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dag Manon en Goran,

 

Wat een heerlijke site! Ik word er echt heel blij van, zowel vanwege jullie super initiatief, de aansluiting op wat er gaande is in de maatschappelijke bewustwording t.a.v. biologische producten (goed mag ook mooi zijn), de open en eerlijke vormgeving en het goede aanbod, jullie persoonlijke betrokkenheid, de heldere informatie en de ondernemingsgezinde interactie met de HL'ers! Complimenten!!

 

Vanuit dit enthousiasme liep ik meteen tegen een kans aan: voeg alsjeblieft een tell-a-friend-optie op de homepage toe, dan is het delen van al dit moois met anderen een peuleschil.

 

Je gaf al aan dat de blog in de site geïntegreerd gaat worden. Hopelijk heb je dan ook de mogelijkheid om de vormgeving beter bij de site aan te laten sluiten? De blog komt nu namelijk wat technisch/informatieverstrekkend over, terwijl er juist heel veel emotie in zit, dat mag er best uitspatten!

 

Vergeet ook vooral niet om het Vlaamse publiek erbij te betrekken: in België is er een toenemende behoefte aan biologische producten, maar in de standaardwinkels wordt er nog bijna niet in voorzien. De bioshop biedt wel van alles moois, maar qua stijl mag daar nog wel een slag mee gemaakt worden.

 

 

 

Hoi Daphne,

 

Ik ben helemaal vrolijk van jouw reactie!

 

Tell a friend en klanten uit Belgié gaan we zeker oppakken.

 

Mijn blog wordt dus inderdaad geïntegreerd. Ik merk zelf dat ik het heel lastig vind om mijn blog én persoonlijk én inhoudelijk goed te houden. Ik wil zo graag goede informatie geven dat ik het persoonlijke moeilijk mixen vind. Toevallig heb ik er net eentje geschreven over zonnebrandcreme en ik wil daar zoveel over vertellen dat ik eigenlijk te weinig plaats inruim voor het persoonlijke als ik niet oplet.

 

En heel praktisch: ik wil ook dat mijn blog goed scoort in google zodat zoveel mogelijk mensen de informatie meekrijgen. Ik kan dus niet beginnen met : mijn dochtertje etc etc. Dus daar stoei ik ook mee.

 

Maar goed, alle begin is moeilijk ;D

 

Groetjes, Manon

 

Edit: jij hebt ook een erg aangenaam blog :) Ga ik zo af en toe eens even tijd voor nemen!

 

Link naar reactie
  • 0

Thnx! Schrijf gerust mee als jij een tof plekje weet op onze mooie wereld.

 

Ik begrijp wat je bedoelt als je zegt dat je het moeilijk vindt om persoonlijk en inhoudelijk goed te mixen. Waarschijnlijk zijn veel mensen ook vooral op zoek naar het inhoudelijke, maar jouw enthousiasme en overtuiging zijn al een heel belangrijke personal touch en ook in de grafische vormgeving kun je die betrokkenheid naar voren laten komen. Deze aspecten zijn veel gemakkelijker impliciet mee te geven, te vlechten door je teksten, dan persoonlijke anekdotes. En zo houd je ook je geloofwaardigheid erin en blijf je mensen raken.

Link naar reactie
  • 1

Ik heb weer wat updates uitgevoerd.

 

[*]Verzendkosten worden beter en meteen getoond

[*]Login forms staat wat rechter

[*]mensen aanspreken met jij ipv U

[*]Jouw Voordelen is nu met links

[*]Alleen url zonder \ op het einde word geaccepteerd

[*]wat bug fixes die ik liever niet noem :)

 

en nog veel meer.

 

Bedankt voor de tips nogmaals,

Sommige tips zijn zeker nog werk in uitvoering, maar hebben soms een wat lagere prio toegewezen gekregen.

 

Ik heb trouwens een geweldige SEO tool van microsoft ontdekt.

http://www.iis.net/extensions/SEOToolkit

Geeft info over SEO fouten, link fouten, of je externe links nog werken, performance problemen etc.

en je kunt het offline op je site afvuren voordat je het online zet.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik zag een klein tegenstrijdigheidje:

 

Verzendkosten staan nu op € 4,95 maar volgens "hoe werkt het/ verzendkosten" is het € 6,75....

 

Staat in mijn to do lijstje wat hij me heeft gestuurd ;) Ga ik nu aanpassen!

Link naar reactie
  • 0

Manon, zou je mischien met ons willen delen hoe de eerste weken zijn vergaan met je webwinkel? Had je snel je eerste bestelling? Hoe zijn de reactie van je bezoekers? Hoe kom je aan je bezoekers? Valt het bezoekers aantal je tegen/mee? Vindt je in het algemeen mee vallen of tegen vallen (de opstart)? Tegen welke problemen loop je?

 

Kunnen toekomstige webwinkeliers iets van leren, en ben zelf erg benieuwd!

Link naar reactie
  • 2

Haha daar ben ik ;D Had vanavond mijn ondernemersclubje :)

 

Ik heb even getwijfeld over het noemen van de exacte getallen bestellingen want het staat hier natuurlijk allemaal open en bloot. Pb me even als je de getallen wilt weten.

 

Ik ben tevreden over hoe het nu gaat. We hebben sinds 16 juni tientallen bestellingen gehad waarvan circa 30% van mensen uit het warme netwerk en de rest via google en andere sites. De eerste bestellingen kwamen al meteen in de eerste week. Tijdens de hittedagen van de afgelopen week was het een stuk minder en gisteren en vandaag weer een paar (grote) bestellingen.

 

De omvang van de bestellingen varieert enorm, tussen de 3 en 150 euro. Ook met die van 3 zijn we hartstikke blij want dat is toch weer een klant (en die heeft al een tweede keer besteld).

 

Bezoekers veel via google organisch. We zijn nog niet gestart met Adwords. Ook behoorlijk veel bezoekers via artikeltjes over Green Jump op blogs en duurzame sites en via het persbericht. Ook via mijn blog bezoekers en vice versa.

 

Ik ben verrast over hoe snel Google ons geindexeerd heeft en ik ben ook blij verrast met de resultaten die we boeken in de organische zoekresultaten. Zoals ik ook in een ander topic schreef doen we het goed op hele normale baby-gerelateerde woorden en dat is natuurlijk mooi.

 

Wat me tegenvalt is de kleding verkoop, ik verkoop vooral veel andere producten. Daar ben ik dus over aan het nadenken.

 

Het aantal bezoekers als geheel valt me onwijs mee (1100 in juni en in de eerste week van juli meer dan 500) , de conversie valt me tegen. Niet in de zin van in vergelijking met de gemiddelden want je hoort allerlei percentages varierend van 1% tot 50% voor de echte toppers.

 

We hebben het hele proces goed bekeken en er haken geen mensen af die echt in het betaalproces zitten.

 

Bouncerate is 65% en daar helpt HL aan mee haha met 120 bezoekers in juni die voor 70% binnen 30 secs weg zijn ;D

 

Contact met klanten is super positief, ik heb nu natuurlijk tijd om met elke klant iets persoonlijks uit te wisselen en dat is leuk.

 

Ik wil wel nog heel erg veel en dat is soms wel vermoeiend. Kwestie van prioriteiten stellen. En ik heb ook nog ander heel leuk werk wat doorgaat.

 

Echt problemen zijn er nog niet eigenlijk alleen het gaat me allemaal veel te langzaam natuurlijk.

Link naar reactie
  • 0

mooi dat het zo goed gaat.

Had je al een blog geschreven over kleding mischien kan je hier op inhaken ?

Door te vertellen hoeveel pesticide er in niet biologische katoen zit en hoe dit zowel de telers de natuur en de eindgebruikers beinvloed.

 

Heb er al 2 geschreven, in het begin al. Moet ik even wat producten onder plakken. Kreeg van een klant vandaag een vraag over verfstoffen, die vraag ga ik uitzoeken en misschien ook over bloggen.

Link naar reactie
  • 0

mooi dat het zo goed gaat.

Had je al een blog geschreven over kleding mischien kan je hier op inhaken ?

Door te vertellen hoeveel pesticide er in niet biologische katoen zit en hoe dit zowel de telers de natuur en de eindgebruikers beinvloed.

 

Heb er al 2 geschreven, in het begin al. Moet ik even wat producten onder plakken. Kreeg van een klant vandaag een vraag over verfstoffen, die vraag ga ik uitzoeken en misschien ook over bloggen.

Je kan mischien ook je tab van webwinkel in je blog ook daadwerkelijk aan je webwinkel verbinden, dan hoeven ze niet eerst nog die pagina af om je introductie praatje te horen maar kunnen ze metteen naar de producten kijken.

Scheelt weer een klik.

www.hesiodsoftware.com time tracking by looking back into time

 

Download a free copy of the next generation of time tracking software here

Link naar reactie
  • 0

Goede tip, ga ik over nadenken!!

 

mooi dat het zo goed gaat.

Had je al een blog geschreven over kleding mischien kan je hier op inhaken ?

Door te vertellen hoeveel pesticide er in niet biologische katoen zit en hoe dit zowel de telers de natuur en de eindgebruikers beinvloed.

 

Heb er al 2 geschreven, in het begin al. Moet ik even wat producten onder plakken. Kreeg van een klant vandaag een vraag over verfstoffen, die vraag ga ik uitzoeken en misschien ook over bloggen.

Je kan mischien ook je tab van webwinkel in je blog ook daadwerkelijk aan je webwinkel verbinden, dan hoeven ze niet eerst nog die pagina af om je introductie praatje te horen maar kunnen ze metteen naar de producten kijken.

Scheelt weer een klik.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 180 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.