• 0

webwinkel met biologische producten voor baby en kind

Yes! De webwinkel is online op http://www.greenjump.nl

 

Ik zet hieronder een uitgebreid verhaal ter toelichting, maar voor wie dat niet wil lezen: Graag een kritische blik op de hele site. Dus als je zin hebt, leef je uit!! Ik zal op ieder punt feedback geven!

 

Eén specifieke vraag: hebben jullie tips die conversieverhogend werken?

 

Allereerst wil ik Joost Schravendeel van Nanon expliciet noemen. Hij heeft offerte gedaan voor het design van de site en zijn eerste schets op basis van informatie via email en een telefoongesprek was qua lay out al zo dicht in de buurt van wat we wilden dat de uiteindelijke bovenkant vrijwel gelijk is gebleven aan zijn eerste schets (weet hij vanaf).

 

We hebben uiteindelijk de site in het buitenland laten bouwen, daar kan prijstechnisch geen Nederlands bedrijf tegenop. Zou het alleen aanraden als je er zelf (technisch) veel verstand van hebt en als je goed weet wat je wilt, was een intensief traject.

 

Ontwikkeltraject: mijn man heeft alles gebouwd, de designer in de Filippijnen heeft met heel veel aanwijzingen de CSS gemaakt (de beste jongen programmeert netjes maar had geen smaak)

 

 

Doelstelling:

•   De website moet gebruikersvriendelijk zijn en goed indexbaar voor google.



•   Uitstraling: compleet assortiment voor baby en kind, biologische producten, leuke producten (geen geitenwollen sokken) en betaalbaar. Realistisch, niet doorslaan, gewoon laten zien dat iedere kleine bijdrage telt. We willen niet gezien worden als een bedrijf wat met opgeheven vinger staat te zwaaien.

•   Producten: zo compleet mogelijk zodat ouders niet (zoals ik al 4 jaar) in veel verschillende winkels op zoek hoeven naar biologische producten voor hun kinderen.

•   Doelgroep:alle ouders van kinderen van 0-4 jaar (nu) en op redelijke termijn 0-8 jaar. Daarnaast mensen die cadeautjes geven aan ouders en kinderen. Bedrijven die kraamcadeaus zoeken.

•   Productinformatie: informatie verstrekken over de voordelen van biologische producten en de nadelen van bepaalde niet-biologische producten. Dit onderdeel (Productinformatie) zal nog veel verder aangevuld worden en daarnaast kun je vanuit de winkel ook naar mijn blog.

•   Productomschrijvingen: ik probeer zoveel mogelijk informatie te bieden over een product zonder dat het té lang wordt (is lastig). Ik wil het risico op terugsturen beperken en daarom kun je goed inzoomen en is de omschrijving dus uitgebreid. Ook is bij veel kledingstukken de lengte en breedte opgemeten.

•   Gerelateerde producten: ik heb zoveel mogelijk producten die met elkaar te maken hebben aan elkaar gelinkt (alternatief, gerelateerd en past bij). Hiermee wil ik klanten de moeite besparen om verder te zoeken en tegelijkertijd natuurlijk meer verkopen.

•   Teksten: zoveel mogelijk geoptimaliseerd voor google, daarom dus ook in het menu gekozen voor ‘romper’ enkelvoud en ‘shirts’ meervoud (bijvoorbeeld). Van elk product uitgezocht welk woord het meest gezocht wordt.

 

 

 

To do op korte termijn (in willekeurige volgorde):

1.   Titels en Description van de tabjes en categorieën goed opzetten (mocht van mezelf na de lancering omdat google die toch update). De title en description van de producten zijn geautomatiseerd.

2.   Foto’s van producten mee laten veranderen als je een andere kleur kiest (dit kan al, maar dan moet je de maat ook opnieuw invoeren en dan lijkt het net alsof het product er niet is in de andere kleur in de maat die je al gekozen had). De linkjes naar andere kleur zijn een tijdelijke optie.

4.   Button ‘in winkelwagen’ ook onderaan de productomschrijving zetten.

5.   Cadeauservice automatiseren

6.   Kraammanden en starterspakketten aanbieden

7.   Informatie aanvullen over de diverse merken die we verkopen

8.   Guest log out maken

9.   Keurmerk toevoegen

10.   Nieuwsbrief opzetten (en vinkje toevoegen bij bestelling)

11.   In winkelwagen producten klikbaar maken en plaatjes tonen

12.   Filmpjes maken van onze filosofie en van bepaalde producten en die op You Tube plaatsen en optimaliseren voor Google

13.   Toevoegen extra producten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Hoi Manon,

 

Wat goed dat jullie zo lekker bezig zijn zeg.

Dat gaat heel rap de goede kant op.

 

Met een gezonde jaloezie lees ik je berichten over de persberichten en publiciteit.. Ook je blog is een groot succes.

Moet helaas toegeven dat ikzelf erg slecht ben op die punten.

Sta je in de tijdschriften die je noemt met reclame of zijn het ook echte artikelen over de shop?

 

Zijn er punten die je zou willen delen op dit punt voor andere webshops?

Waardoor komt het succes wat je op dat gebied boekt denk je?

 

Persoonlijk denk ik dat het mede voort zou kunnen komen uit je blog, zelfs als niet-ouder leest dat prettig en het is duidelijk dat je verstand van zaken hebt. Iets wat volgens mij heel belangrijk is en ook helpt met het vertrouwen.

 

Karen

 

Bloos dat zijn wel erg veel complimentjes in één berichtje :-[

 

Ik sta in een blad nu en binnenkort weer met een specifiek product wat zij hebben uitgekozen en dan op zo'n pagina zetten met allemaal leuke dingetjes.

 

De eerste is houten speelgoed, daar kwamen ze zelf mee, denk nav het algemene persbericht over Green Jump. Op zich leuk maar niet zo'n nuttig product want je kunt op 1000 andere plaatsen houten speelgoed kopen. Tegelijkertijd staat eronder een ander (wel) super nuttig product met in principe een link van een andere winkel eronder. Ik heb dat product echter meteen in de aanbieding gegooid en bij mij op de homepage gezet (moet je maar even kijken rechts). En we worden er ook goed op gevonden in google. Van dat product heb ik er dus wel meer verkocht dan eerst.

 

Mijn conclusie op dat punt tot nu (is maar heel korte ervaring natuurlijk) dat een functioneel, bijzonder product beter werkt dan iets algemeens. Ik heb trouwens ook contact opgenomen met 10 andere webwinkels die hiervoor op zo'n pagina stonden om te vragen wat voor het effect het heeft. Het directe effect is niet enorm maar je bouwt er natuurlijk wel wat mee op.

 

Ik doe een poging om die pagina bij te voegen zodat je kunt zien wat ik bedoel.

 

Binnenkort komen we er dus met een ander product in, een rvs drinkbeker die wij als enige in de Benelux verkopen. Daar heb ik een persbericht over gestuurd (eind juli) en die is online heel goed opgepakt en ook offline, in 2 tijdschriften die nog uit moeten komen. Alleen al van de online publiciteit zien we echt resultaat.

 

In twee andere bladen staan we met een stukje tekst. Eentje op de plek waar nuttige www pagina;s staan en de andere ook ergens midden op een pagina (probeer ik ook bij te voegen).

 

Ik zou met mbt tot jouw shops heel goed kunnen voorstellen dat jij bijzondere producten verkoopt en daar een persbericht voor maakt. Heb je inmiddels een lijst met emailadressen van relevante websites en tijdschriften?

 

Ik heb nog niet betaald geadverteerd, er is er wel eentje in de maak. Heb ik eigenlijk achteraf spijt van, maar goed, we proberen het gewoon. Was wel een goede deal dus de kosten zijn te overzien maar eer je het er in verkopen uit hebt, ben je wel weer een eind verder.

 

Ik heb trouwens niet het idee dat de tijdschriften onwijs veel waarde hechten aan mijn blog, hoor ze er in ieder geval niet over. Klanten wel, die waarderen het wel volgens mij en het helpt inderdaad met vertrouwen. Het is ook echt heel veel werk dus ben wel blij dat het ook een functie heeft, naast dat ik het belangrijk vind om de info te delen.

 

PS Kan maar 1 bijlage volgens mij.

290901_Groter_Groeien_trailer.thumb.jpg.d56f3c66c2bdd4aee97f9b1a9885b61d.jpg

Link naar reactie
  • 1

De (naar onze mening) belangrijkste SEO zaken zijn goed geregeld.

Er missen nog wat H2 dingen, nog wat descriptions.

 

Ben wel benieuwd waar jij op doelt, altijd goed om weer een frisse blik te hebben.

 

Vooral op technisch gebied mis ik inderdaad het een en ander, h1, h2, alt, etc.

[/quote

 

 

Ik hoop dat onderstaande niet onaardig en ondankbaar overkomt.

 

Persoonlijk denk ik dat we gezien de omvang van de shop hier heel ver mee zijn.

 

Vrijwel alle plaatjes hebben een alt tekst (en worden dus ook super op google images gevonden), de H1 is voor ieder product ingevuld en voor vrijwel alle categorie pagina's ook.

 

De H2 mist nog af en toe, is overigens hier geen technisch iets meer maar puur het feit dat ik kopjes moet toevoegen in de tekst en er zijn zoveel dingen te doen dat ik nog niet alle producten heb afgerond.

 

Als je de site door een testje heen haalt, zullen er zeker wel pagina's zijn waar dingen ontbreken maar ik ben ervan overtuigd dat 95% is ingevuld.

 

Als je een specifieke pagina kunt noemen waarvan jij denkt dat het een essentiele pagina is waar dingen op missen, dan hoor ik het graag. Is niet cynisch bedoeld want ik perfectioneer graag.

 

Tegelijkertijd kan ik niet zoveel met jouw algemene opmerking "" Vooral op technisch gebied mis ik inderdaad het een en ander, h1, h2, alt, etc." omdat de technische kennis hier in huis is en we zeer gefocust zijn op dat soort dingen.

Link naar reactie
  • 0

Prachtig dat het zo goed gaat. Je bent volgens mij in een fase aangekomen waarin je meer moet gaan selecteren in plaats van stapelen. Karen Romme gaf me ooit de tip om me vooral te concentreren op de zaken die geld opleveren. Dat was voor mij een regelrechte eyeopener. Karen trouwens binnenkort met Calimero marketing 2.0. Ben erg benieuwd.

 

You are so right!!! Ik probeer mezelf dat ook voor te houden. Soms is het wel heel lastig omdat er dingen zijn die op korte termijn geld opleveren (nieuwe producten online zetten) en dingen die op de lange termijn geld opleveren (branding, goede klantenservice). Ik probeer geen zinloze dingen te doen maar doe dat af en toe natuurlijk wel ;D

 

Focussen dus! Ik zal jouw foto boven mijn bureau hangen en als ik dan nr je kijk dan denk ik er aan!

 

Groetjes, Manon

 

PS je twittert wow!!

Link naar reactie
  • 1

Foto is een goed idee. Wellicht houdt hij ook de muggen weg. ;D

 

Twitter:

Ik kreeg via een update van linkedin te zien dat Karen met Calimero 2.0 klaar was. Een boek dat vol zal staan met online marketing tips. http://www.calimeromarketing.nl/DaviWB/Pagina30.html

Boek is al in de voorverkoop met een signatuur. Heb er net een gesigneerd exemplaar besteld.

 

Op de pagina van Karen zag ik dat ze twitterde. Toen heb ik maar even een account aangemaakt. Weet er dus nog weinig van. Ik zal binnenkort eens kijken welke HLers er twitteren.

 

 

Link naar reactie
  • 1

Foto is een goed idee. Wellicht houdt hij ook de muggen weg. ;D

 

Twitter:

Ik kreeg via een update van linkedin te zien dat Karen met Calimero 2.0 klaar was. Een boek dat vol zal staan met online marketing tips. http://www.calimeromarketing.nl/DaviWB/Pagina30.html

Boek is al in de voorverkoop met een signatuur. Heb er net een gesigneerd exemplaar besteld.

 

Op de pagina van Karen zag ik dat ze twitterde. Toen heb ik maar even een account aangemaakt. Weet er dus nog weinig van. Ik zal binnenkort eens kijken welke HLers er twitteren.

 

 

 

Off topic ;D ga het ook bestellen!

Link naar reactie
  • 0

Ik hoop dat onderstaande niet onaardig en ondankbaar overkomt.

 

Persoonlijk denk ik dat we gezien de omvang van de shop hier heel ver mee zijn.

 

Vrijwel alle plaatjes hebben een alt tekst (en worden dus ook super op google images gevonden), de H1 is voor ieder product ingevuld en voor vrijwel alle categorie pagina's ook.

 

De H2 mist nog af en toe, is overigens hier geen technisch iets meer maar puur het feit dat ik kopjes moet toevoegen in de tekst en er zijn zoveel dingen te doen dat ik nog niet alle producten heb afgerond.

 

Als je de site door een testje heen haalt, zullen er zeker wel pagina's zijn waar dingen ontbreken maar ik ben ervan overtuigd dat 95% is ingevuld.

 

Als je een specifieke pagina kunt noemen waarvan jij denkt dat het een essentiele pagina is waar dingen op missen, dan hoor ik het graag. Is niet cynisch bedoeld want ik perfectioneer graag.

 

Tegelijkertijd kan ik niet zoveel met jouw algemene opmerking "" Vooral op technisch gebied mis ik inderdaad het een en ander, h1, h2, alt, etc." omdat de technische kennis hier in huis is en we zeer gefocust zijn op dat soort dingen.

 

De H1 had ik niet gezien, deze staat lager dan verwacht. Ik raad ook aan deze hoger te plaatjes in de content indien mogelijk.

Link naar reactie
  • 1
De H1 had ik niet gezien, deze staat lager dan verwacht. Ik raad ook aan deze hoger te plaatjes in de content indien mogelijk.

 

Hoi Maarten, Ik ben de site techneut waar Manon het over heeft.

Onze product pagina's zijn +-40KB dit is klein voor search engines en wordt helemaal opgepikt.

De h1 komt na 10KB (best wel bovenaan)

Als je dan ook nog de html tags wegdenkt (dit is wat searchengines doen)

dan zie je ook nog eens dat er nauwelijks textuele content boven de h1 voorkomt

(460 tekens zonder whitespace) en dan de h1 direct gevolgd wordt door de inhoudelijke text.

 

De hele linker kolom (Categorie menu, trefwoorden, blog) komt in de html na de h1 ook al wordt het ervoor getoont.

 

Niet zo slecht volgens mij, maar ik sta open voor nieuwe inzichten.

 

Hier een artikel van iemand die goed heeft onderzocht hoeveel searchengines indexeren.

http://www.sitepoint.com/article/indexing-limits-where-bots-stop/

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Onze product pagina's zijn +-40KB dit is klein voor search engines en wordt helemaal opgepikt.

De h1 komt na 10KB (best wel bovenaan)

Als je dan ook nog de html tags wegdenkt (dit is wat searchengines doen)

dan zie je ook nog eens dat er nauwelijks textuele content boven de h1 voorkomt

(460 tekens zonder whitespace) en dan de h1 direct gevolgd wordt door de inhoudelijke text.

 

De hele linker kolom (Categorie menu, trefwoorden, blog) komt in de html na de h1 ook al wordt het ervoor getoont.

 

Gottegottegot..... probeer je je als leek al wekenlang in te lezen in dit soort topics (ter voorbereiding op eigen site) ...krijg je dit om je oren geslingerd.....

 

Morgen weer 2,5 uur extra op google om voor mezelf dit bericht te ontcijferen.... :P ;)

Link naar reactie
  • 0

 

Gottegottegot..... probeer je je als leek al wekenlang in te lezen in dit soort topics (ter voorbereiding op eigen site) ...krijg je dit om je oren geslingerd.....

 

Morgen weer 2,5 uur extra op google om voor mezelf dit bericht te ontcijferen.... :P ;)

 

Je bent blij met de tip begrijp ik. :-)

Link naar reactie
  • 0

Ik hoop dat jij begrijpt, dat ik er niets van begrijp, en morgen ga proberen er iets van te begrijpen. Maar begrijp me niet verkeerd, dat ik zo'n begrijpelijke reactie wel begrijp.

Begrijp je ?

 

;D ;D ;D

 

(Serieus : ik doe mijn best een hoop van dit soort dingen te leren, om straks te weten waar mijn site bouwer mee bezig is. )

 

En back on topic maar......

 

Link naar reactie
  • 0

Waarom?

 

Belangrijke content zo hoog mogelijk in de html zetten.

Een menu zou bijvoorbeeld ook bovenin moeten komen te staan (dit is in dit geval overigens prima).

 

Hoi Maarten, Ik ben de site techneut waar Manon het over heeft.

Onze product pagina's zijn +-40KB dit is klein voor search engines en wordt helemaal opgepikt.

De h1 komt na 10KB (best wel bovenaan)

Als je dan ook nog de html tags wegdenkt (dit is wat searchengines doen)

dan zie je ook nog eens dat er nauwelijks textuele content boven de h1 voorkomt

(460 tekens zonder whitespace) en dan de h1 direct gevolgd wordt door de inhoudelijke text.

 

De hele linker kolom (Categorie menu, trefwoorden, blog) komt in de html na de h1 ook al wordt het ervoor getoont.

 

Niet zo slecht volgens mij, maar ik sta open voor nieuwe inzichten.

 

Hier een artikel van iemand die goed heeft onderzocht hoeveel searchengines indexeren.

http://www.sitepoint.com/article/indexing-limits-where-bots-stop/

 

Het gaat niet om het aantal KB's hover een tag staat, maar hoeveel er simpelweg voor komt.

Dat een zoekmachine HTML tags wegdenkt is zeker niet waar, het klopt dat er een aantal gefilterd worden maar zeker niet allemaal! Maar dit geef je zelf ook enigzins aan dat H1 wel gelezen wordt.

Link naar reactie
  • 0
De H1 had ik niet gezien, deze staat lager dan verwacht. Ik raad ook aan deze hoger te plaatjes in de content indien mogelijk.
Hoi Maarten, Ik ben de site techneut waar Manon het over heeft.Onze product pagina's zijn +-40KB dit is klein voor search engines en wordt helemaal opgepikt.De h1 komt na 10KB (best wel bovenaan)Als je dan ook nog de html tags wegdenkt (dit is wat searchengines doen)dan zie je ook nog eens dat er nauwelijks textuele content boven de h1 voorkomt(460 tekens zonder whitespace) en dan de h1 direct gevolgd wordt door de inhoudelijke text.De hele linker kolom (Categorie menu, trefwoorden, blog) komt in de html na de h1 ook al wordt het ervoor getoont.Niet zo slecht volgens mij, maar ik sta open voor nieuwe inzichten.Hier een artikel van iemand die goed heeft onderzocht hoeveel searchengines indexeren.http://www.sitepoint.com/article/indexing-limits-where-bots-stop/
Als je gaat optimaliseren wanneer je h1 wordt geladen dan ga je naar mijn mening wel heel erg ver. Hou gewoon je html netjes en volgens webstandaarden en gebruik css. Dan komt dit allemaal wel goed. Als we het dan toch over KB's hebben ga dan optimaliseren op snelheid (gebruiksvriendelijkheid). Elke milliseconde telt.Nog een tip: Wat betreft headers. Verwijder de h3's uit de linker en rechter kolom. "Categorie", "Blog", " Veilig betalen" etc zijn niet bepaald headerwaardig. Dit is erg makkelijk te fixen. Vervag de

met een of een

etc. Een voorbeeld waar dit is toegepast: Odyssey pc680 motor accu

AGM Accu Shop. AGM technologie is de toekomst van de accu.

 

Robbert van Ekris - LinkedIn

Link naar reactie
  • 2

Een beetje in aansluitng op Marcel's laatste opmerking. Ik ben verrast door de gedetailleerdheid van de opmerkingen die over het optimaliseren van een webshop geplaatst worden.

 

Vanuit technisch oogpunt begrijp ik dat er heel veel zaken zijn die geoptimaliseerd kunnen worden.

 

Ondernemerschap kent echter ook andere dimensies. Bijvoorbeeld effectiviteit. In dit voorbeeld zou je je af kunnen vragen wat levert het meeste effect op. Is dat 1. wanneer ik 15 minuten besteed om een H1 tag, keyword, alt text te optimaliseren of 2. wanneer ik 1 product toevoeg. (Ik haal een oversimpel voorbeeld aan om mijn standpunt over de buhne te krijgen.)

 

Met name voor de vele 1/2 mans-webshops die er zijn, die ook nog vaak als parttime-onderneming opgestart worden is het denk ik met name zinvol om de volgorde van activiteiten waaraan ze hun schaarse tijd kunnen besteden te weten.

 

Iets in de zin van: plaats eerst 100 producten, vul dan je H1 aan, geef vervolgens je pagina's een geoptimaliseerde url en breid dan weer uit met 100 producten. (Ook hier weer een simpel voorbeeld.)

 

Naar mijn mening is de manier waarop Manon haar webshop in de markt zet een mooi voorbeeld van wat een "bredere" orientatie op kan leveren. Een belangrijke rol hierin is haar weblog. Ik ken de verdere cijfers niet maar mijn gevoel zegt me dat door een betere en diepere profilering van je activiteiten je op het gebied van effectiviteit ook veel punten kunt scoren. Ook vind ik het bijzonder knap hoe Manon zichzelf en daarmee ook haar activiteiten als M&A specialist en webshopeigenaar hier op HL presenteert. Het levert effectief bijzonder veel "zelfpromotie" op maar wordt door niemand zo ervaren of (negatief) gewaardeerd. Sterker nog ze wordt ervoor beloond met vele reusjes.

 

Manon chapeau!

 

Ard

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Iets in de zin van: plaats eerst 100 producten, vul dan je H1 aan, geef vervolgens je pagina's een geoptimaliseerde url en breid dan weer uit met 100 producten. (Ook hier weer een simpel voorbeeld.)

 

Ligt eraan hoe je het doet.

Je kunt niet alles weten, dit soort dingen (bouwen, optimaliseren, etc) van de webwinkel kun je vaak ook beter uitbesteden zodat de ondernemer zich zelf kan richten op ondernemen en niet op het bouwen van dergelijke technische zaken.

 

Bij Manon is dit bijvoorbeeld ook het geval zover ik begrijp, zij onderneemt maar laat een ander persoon dit soort technische zaken doen.

Link naar reactie
  • 0

...

Je kunt niet alles weten, dit soort dingen (bouwen, optimaliseren, etc) van de webwinkel kun je vaak ook beter uitbesteden zodat de ondernemer zich zelf kan richten op ondernemen en niet op het bouwen van dergelijke technische zaken.

...

Als je net begint valt er genoeg te investeren. Als de site al best goed is opgezet en je al tijd heb gestopt in zo goed mogelijk maken, kan je volgens mij beter geld elders in investeren dan nog uitgebreider & preciezer site aan te passen aan zoekmachine....

Link naar reactie
  • 0

[

Bij Manon is dit bijvoorbeeld ook het geval zover ik begrijp, zij onderneemt maar laat een ander persoon dit soort technische zaken doen.

 

De andere persoon is mijn man ;D (geen kans dus dat we ooit klant bij je worden :))

 

Ik ben ervan overtuigd dat onze shop er technisch heel goed uitziet. Deze feedback krijg ik ook van andere experts. Natuurlijk zijn er kleine verbeterpunten. Ik ben het helemaal eens met Ard dat er een bepaalde verdeling moet zijn in hoe we onze tijd verdelen.

 

Goran besteedt nu bijvoorbeeld heel veel tijd aan de ervaring die klanten met ons hebben. Het hele proces zo soepel mogelijk laten lopen, zowel technisch als qua service. Ik besteed veel tijd aan invoer van producten en nog veel meer tijd aan promotie online en communicatie met bestaande klanten.

 

Ik krijg veel specifieke vragen over producten en dat vind ik geweldig om uit te zoeken. Dat kost overigens wel veel tijd en levert natuurlijk niet het meeste op maar daarmee bouw ik wel enorm veel kennis op.

 

En nu weer even aan het werk ;D

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 123 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.