• 0

Import merken. en verkoop in NL + visa &westernunion Vraagjes

Beste allemaal,

 

 

Ik ben nu bezig met een aantal dingen op te zetten voor me eigen, en ben bezig met inporteren van verschillende artikelen.

 

nu heb ik een aantal dingen waar ik onzeker over bent en voor mij helemaal onduidelijk zijn..

 

Ik wil graag kleding gaan inporteren maar deze bevatten een merk, zoals 'gucci, armani' enz enz..

 

Deze wil ik in Nederland weer gaan verkopen. maar ik heb ergens gehoort dat dat niet mag,

omdat je bij de echte leverancier moet gaan halen.

 

 

Toch kan ik hier een bon voor ontvangen, en zal dit graag aan KVK willen voorstellen.

 

 

Me vedere vragen zijn eigenlijk over Western Union en Visa kaarten.

 

 

Ik heb pasgeleden een visa kaart aangevraagt (vorige week) maar deze is helaas nog niet binnengekomen, weet iemand hoelang dit gaat duren?

 

en hoe betrouwbaar is Western Union?

en hoeveel kosten neem western union in kosten voor elke transactie?

 

ik wil gaan handelen van Euro's naar Dollars.

 

ik dank iedereen hartelijk die mij hierop antwoord kan geven .

 

 

 

Nick

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk zelf dat het te maken heeft met de afspraken die jij maakt met leveranciers en die weer met de producenten hebben, maar weet dit niet zeker. Misschien heeft het zin om contact op te nemen met de 'merken' zelf.

 

De klantenservice van Visa weet misschien waar je kaart blijft, ik had hem na een week binnen. Staan de kosten van western union niet gewoon op de website? Hier is zat informatie over te vinden...

Link naar reactie
  • 0

yo thnx, ik loop alleen weer tegen een probleem aan.

 

Ik moet salaris stroken gaan laten zien en moet een min inkomen hebbben van 1700 bruto..

 

Dat heb ik niet , ik handel heletijd en wil dit eindelijk gaan doen met btw betalen.

bovendien werk ik voor het uitzendbureau.

 

 

weet iemand een goedkope visa kaart zonder dat ik een salarisstrook moet laten zien?

en zijn er voor mij nog andere opties?

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 308 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.