Ga naar inhoud

Maar wie zijn nu die andere 43 ???

Geplaatst:

r.i.p. Ruben van den Oord

??? ???

Afbeelding_3.thumb.jpg.5cb8263cd0c34ff74e106b35e86f0869.jpg

Featured Replies

Geplaatst:

Maarten

Vrijwel elke zoekterm op Google die over ondernemen gaat komt HigherLevel in naar voren. Als je dan eenmaal start met lezen, dan duurt het wel even voordat je uitgelezen bent. Dat niet iedereen die mee leest zich registreerd lijkt me op zich ook wel logisch, veel mensen weten de zoekfunctie wél te gebruiken :).

Geplaatst:

Edwin84

Ook lees je vaak dat mensen die hun eerste post maken aangeven dat ze al een tijdje meelezen maar nog niet een vraag hadden die al niet beantwoord maken.

Die 43 mensen zijn de mensen die zomaar langskomen, maar ook regelmatige bezoekers vermoed ik die de zoek functie goed weten te gebruiken.

Geplaatst:

Marc Schepper

Ruben ondernemers moeten ook slapen om 03:00 uur 's morgens !

Wat doe je daar nog ga naar bed ;D je zit tussen de nacht internetters

Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via

www.profilerecruitment.nl

Geplaatst:

r.i.p. Ruben van den Oord

• Auteur

Slapen is zonde van je tijd man... Het is weer een productief nachtje geweest... ;D

Bovendien: Dan spreek ik Mark Tonino ook weer eens.... ;D ;D ;D ;D

Geplaatst:

WaltervL

Ik weet niet of dat hier het geval is maar vaak worden bij de gasten ook de searchbots van de diverse zoekmachines geteld.

Geplaatst:

Tonino

Bovendien: Dan spreek ik Mark Tonino ook weer eens.... ;D ;D ;D ;D

Was inderdaad weer gezellig ;D ;D ;D

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Ik weet niet of dat hier het geval is maar vaak worden bij de gasten ook de searchbots van de diverse zoekmachines geteld.

Nope, die worden gefilterd. Er kan een enkele bot tussendoor glippen als die zich volledig als normale browser identificeert, maar in principe worden die netjes gefilterd.

Geplaatst:

Liesbeth

Ik heb hier meer dan een jaar rondgehangen voor ik me registreerde (drempelvrees?) en heb in dat jaar inderdaad vooral de zoekfunctie gebruikt, nadat ik hier terechtkwam door de één of andere Google-zoekopdracht. Dat er veel gasten zijn, is te danken aan het feit dat deze site zo geweldig goed gevonden wordt ;)

43 leek me zelfs weinig, tot ik het uur van je posting bekeek...

Geplaatst:

Eitje68

De echtgenoten, partners e.d. van leden die nu wel eens met eigen ogen willen zien waarom hun geliefde toch zo veel tijd doorbrengt op HL :P ;)?!?! ( he he die is naar bed, zal eens even kijken wat er nu zo interresant is aan dat HL gedoe....)

www.kikibags.nl

Geplaatst:

member123

zullen tussen die gasten waarschijnlijk ook veel leden zitten die gewoon niet zijn ingelogd maar gewoon als gast de laatste berichten lezen en enkel inloggen als ze een vraag willen stellen of pm willen bekijken.

Geplaatst:

Marcel (Up)

Yep.... ;D

Geplaatst:

P.J.

Als er op de website van een doorgelinkt artikel 10 mensen dat artikel zitten te lezen heb je kans dat hij die 10 ook meetelt als bezoekers.

Geplaatst:

Ewout Wolff

Het is eigelijk zoals bij elke online gemeenschap : De Wet van Tien.

Die houdt ongeveer in :

10 fanatieke leden, 100 enthousiaste leden, 1.000 regelmatige lezers, 10.000 langstrekkende bezoekers.

Ik denk dat voor higherlevel het tegenwoordig zo is :

75 ; 750; 7.500 (dagelijks) en 75.000

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Nou... en die berekening klopt dan ook weer........ ;D

Gebruikers online

244 Gasten, 21 Leden

Mikky Vrolijk (Kermie), Goran, ronaldinho, Ties, Fezz, JamesvanHolst, Mr.Bitaktus, llevering, Bol, bosi333, Frans Sijtsma, XIDESIGN, Daddy Cool, erwin h, MennoO, bgprive, Robbert12, elketuteleers, margot50, adnarim, Ed

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Maarten

Nou... en die berekening klopt dan ook weer........ ;D

Nee, want volgens Ewout zijn wet zouden we dan 2100 (langstrekkende) bezoekers moeten hebben :).

Geplaatst:

Marcel (Up)

En soms is het dan op zondagavond eenzaam ...... ;)

Gebruikers op het forum: 72 gasten en 1 lid (Down)

Geplaatst:

Romano Sandee

Had een paar minuten gewacht ;)

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

of op maandagochtend (niet waar Frans?)

2 leden online.....

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvorm keuze of wijziging: DenariusAdvies

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.