Ik ben 1 mei MAILFOOD begonnen. Een eigenzinnig en eigentijds idee. Iedereen is super enthousiast waaronder ook de zo genoemde experts.
MAILFOOD leverd maaltijden door de brievenbus.
Voordeel is dat je dus niet thuis hoeft te zijn. Het zijn echt heerlijke maaltijden die alleen nog maar opgewarmd moeten worden. Zie link in handtekening.
Nu heb ik in een maand meer dan 1.000 bezoekers gehad. Meerder site (o.a. second sight.nl, bright.nl &idealize.nl) hebben het idee opgepakt en er aandacht aan besteed. Succes hangt in de lucht.
De bezoekers zien gemiddeld 6,5 pagina's. Wat volgens mij best wel laat zien dat er interesse is. Maar ze nemen die laatste stap nog niet: Bestellen.
Heeft iemand tips, aanwijzingen of misschien ooit het zelfde meegemaakt? Ik hoor het graag!
Alvast bedankt
<1 link in je handtekening is genoeg, hoeft niet nog eens in je bericht.>
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JanJaap001
JanJaap001
Hallo,
Ik ben 1 mei MAILFOOD begonnen. Een eigenzinnig en eigentijds idee. Iedereen is super enthousiast waaronder ook de zo genoemde experts.
MAILFOOD leverd maaltijden door de brievenbus.
Voordeel is dat je dus niet thuis hoeft te zijn. Het zijn echt heerlijke maaltijden die alleen nog maar opgewarmd moeten worden. Zie link in handtekening.
Nu heb ik in een maand meer dan 1.000 bezoekers gehad. Meerder site (o.a. second sight.nl, bright.nl &idealize.nl) hebben het idee opgepakt en er aandacht aan besteed. Succes hangt in de lucht.
De bezoekers zien gemiddeld 6,5 pagina's. Wat volgens mij best wel laat zien dat er interesse is. Maar ze nemen die laatste stap nog niet: Bestellen.
Heeft iemand tips, aanwijzingen of misschien ooit het zelfde meegemaakt? Ik hoor het graag!
Alvast bedankt
<1 link in je handtekening is genoeg, hoeft niet nog eens in je bericht.>
MAILFOOD: Gemak, Gezond, Gewoon lekker..
www.mailfood.nl
twitterpage: http://twitter.com/JanJaap001
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21233-mailfood-kijken-kijken-maar-niet-kopen/Aanbevolen berichten
49 antwoorden op deze vraag