Greg. Geplaatst: 25 augustus 2003 Greg. 6 0 Geplaatst: 25 augustus 2003 Ik wil graag een webwinkel in Duitsland lanceren naast die in Nederland. Waar of wie kan me verder helpen hoe ik dat het beste kan doen? Betreft:wel of geen Duitse KvK nummer enz enz. Link naar reactie
0 R.I.P. - Benm Geplaatst: 25 augustus 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 25 augustus 2003 Is het de bedoeling dat de distributie van goederen vanuit Duitsland of Nederland zal plaatsvinden? Het is natuurlijk zonder meer mogelijk goederen te verzenden naar duitsland, gezien het vrij verkeer van goederen en diensten binnen de EU. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
0 michael63 Geplaatst: 25 augustus 2003 michael63 129 1 Geplaatst: 25 augustus 2003 Beste Greg, Het lijkt mij het meest raadzaam dat je even contact zoekt met de Nederlands-Duitse Kamer van Koophandel. Adres is via de site van de KvK te verkrijgen. Succes. Michael Klijn. www.droombureau.nl Link naar reactie
0 Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 25 augustus 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 25 augustus 2003 Dat kalopt >>> Bydewee staat op die pagina heel veel informatie waar je rekening mee moet houden als je exporteert naar het buitenland. Ik heb zo 1-2-3 niet gevonden of je dan een Duits KvK-nummer nodig hebt. Maar ehmmm (want heb hier zelf geen verstand van) ... online koop ik vaak in Australië, Canada en USA. Ik bestel dus bij een buitenlands bedrijf en stort de betaling op dat bedrijf. Die hebben world wide klanten. Kan me niet voorstellen dat die bedrijven voor elk land een KvK nummer hebben? Maar nogmaals ik heb geen know how wat dit betreft. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Greg.
Greg.
Ik wil graag een webwinkel in Duitsland lanceren naast die in Nederland.
Waar of wie kan me verder helpen hoe ik dat het beste kan doen? Betreft:wel of geen Duitse KvK nummer enz enz.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag