• 0

Risicomanagement enquete

Beste forummer,

 

In het kader van onze opleiding Management, Economie en Recht aan de Haagse Hogeschool doen wij een onderzoek naar de behoefte aan (advies over) risicobeheersing binnen MKB bedrijven. Het doel van deze enquête is om een beeld te krijgen van de huidige stand van risicobeheersing bij MKB bedrijven en behoefte aan professioneel advies inzake risicomanagement.

 

Het invullen van de enquête zal ongeveer 5 minuten in beslag nemen.

Om te zorgen dat uw bijdrage bruikbaar is voor ons onderzoek is het belangrijk dat u alle vragen invult ( tenzij anders aangegeven).

 

U kunt de enquête starten door de link over te nemen

Wij danken u voor uw deelname!

 

https://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=JEjSl25ZZ7JWnckrLvb_2bfQ_3d_3d

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zou willen voorstellen dat als tegenprestatie voor het invullen van de enquete de definitieve resultaten op dit forum worden gepost.

Risicomanagement is op zich een interessant onderwerp. Zo.hebben de ondernemers op HL er ook iets aan.

 

Deal?

Link naar reactie
  • 0
Risicomanagement is op zich een interessant onderwerp.

 

Best wel ;)

 

 

In het kader van onze opleiding Management, Economie en Recht aan de Haagse Hogeschool doen wij een onderzoek naar de behoefte aan (advies over) risicobeheersing binnen MKB bedrijven. Het doel van deze enquête is om een beeld te krijgen van de huidige stand van risicobeheersing bij MKB bedrijven en behoefte aan professioneel advies inzake risicomanagement

 

P.S. Is Paul Claes nog steeds aan de Haagse Hogeschool verbonden? Paul is auteur van diverse standaardwerken op gebied van risicomanagement, verplichte studiekost voor mijn studenten (risicomanagement als module binnen diverse MBA opleidingen)

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Beste risicomanagement,

 

Als je de voorwaarden van Higherlevel had gelezen dan had je geweten dat huiswerkvragen niet worden beantwoord.

 

Dit heeft diverse redenen die ik niet allemaal hier ga opnoemen. Het gevolg is dat dit topic op slot gaat en in de loop van vandaag zal worden verwijderd.

 

Het tweede door jou geopende topic zal direct worden verwijderd.

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 240 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.