Waar is het topic over Marcel gebleven?

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij misschien vertellen waarom dit topic niet meer zichtbaar is?

Duizenden mensen (waronder ik) hebben het verhaal van Marcel gelezen en hier veel van geleerd.

 

Gebruiker René van Zandwijk vroeg recentelijk om een update, zodat we óók op de hoogte kunnen worden gebracht van de nasleep en e.v.t toekomstplannen van een dergelijke ondernemer. Kortom: de puzzel is nog niet af.

 

De mens en de drijfkrachten achter een ondernemer zijn mínstens zo interessant en leerzaam als diens zakelijke doen en laten. Het één kan namelijk niet zonder het ander. Zonder dat het hier nou meteen een chatbox wordt, vind ik persoonlijk dat daar bést weleens een beetje meer aandacht en ruimte voor mag zijn op HL.

 

 

Gr,

Right

 

Link naar reactie

Ja, de toelichting komt er, en ja marcel heeft al gereageerd, en ja bij de tandarts ging het naar omstandigheden goed en ja, even geduld nog, niet iedereen is altijd online.

 

Laten we het vooral niet groter en mysterieuzer maken dan het is. Er is gewoon even wat heen en weer gemail tussen Mod's, (G)uppie en verder valt het allemaal wel mee

 

Frans

Link naar reactie

Beste HL-ers.

 

In super goed overleg met de admins/mods op HL heb ik besloten deze draad vooralsnog gesloten te houden. Dit is mijn eigen keus, en een vorm van zelfbehoud.

 

Zoals Fred aangaf, ik kom zelf terug, "if and when". Down gaat even verder werken aan Up, en t.z.t. horen jullie weer van me. Bedankt voor het initiatief en alle reactie's !

 

Hartverwarmend hoe HL kan zijn......

 

M.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.