Ga naar inhoud
  • 0

Houdbaarheidsdatum product verstreken, hoe in administratie verwerken?

Hoi hoi,

 

Ik heb de volgende vraag.

Ik heb een webwinkel in vogelproducten. Nu is het voor het eerst voorgekomen dat ik iets niet heb kunnen verkopen ruim voor de houdbaarheidsdatum verstreken is.

Hoe verwerk ik dit in mijn administratie?

Product is vorig jaar ingekocht ook nog eens en destijds btw voor afgetrokken.

 

Ik hoor het heel graag!

Bedankt

 

Groet, Kirsten

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als je daar een voorraad van op je balans hebt staan mag je de inkoopwaarde (inkl. kosten) afschrijven van die voorraad en vervolgens ook als kosten afschrijven, anders moet je er belasting over betalen. Als je geen voorraad bijhoudt, valt er niks af te schrijven en gooi je het gewoon in de vuilnisbak.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Verberg sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 118 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.