• 0

Goedkope telefoon oplossing

Voor mijn bedrijf wil ik/wij altijd bereikbaar zijn aangezien wij erg veel op locatie werken is een vast nummer geen oplossing. Je komt dan uit op een 06 nummer. Maar om een 06 nummer te communiceren naar een klant vind ik niet professioneel.

 

Wat zijn de oplossingen om op je 06 bereikbaar te zijn via een ander nummer?

 

0800 nr laten doorschakelen naar je 06?

 

Oftewel wat zijn de mogelijkheden en wat zijn ongeveer de kosten?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zit te denken om een centraal vast nummer te nemen die dan naar al onze mobiele telefoons over gaat.

 

Maar... Is er een systeem waarmee het mogelijk is dat ik de beller kan doorverbinden naar een van mijn collega's (op zijn mobiele nummer)? Hoeft alleen als deze via het centrale nummer belt.

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie
  • 0

Ja hoor. Met een Asterisk centrale kun je gelijktijdig een aantal telefoons tegelijk laten overgaan.

 

Ik zit te denken om een centraal vast nummer te nemen die dan naar al onze mobiele telefoons over gaat.

 

Maar... Is er een systeem waarmee het mogelijk is dat ik de beller kan doorverbinden naar een van mijn collega's (op zijn mobiele nummer)? Hoeft alleen als deze via het centrale nummer belt.

Link naar reactie
  • 0

Kennelijk was ik niet helemaal duidelijk.

 

Stel: iemand belt het vaste nummer. Ik neem de telefoon op (mobiel). Maar degene aan de telefoon moet eigenlijk mijn collega hebben, kan ik dan de beller met mijn mobiel doorverbinden naar zijn mobiel?

 

Dus:

beller belt vast nummer

vast nummer schakelt door naar al onze telefoons

ik neem op

beller moet collega hebben

ik schakel beller door naar collega (via mijn mobiele telefoon, naar zijn mobiele telefoon)

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie
  • 0

Een doorgeschakelde oproep van de centrale naar een mobiel nummer is niet door te verbinden vanaf je mobiele telefoon.

En om eerlijk te zijn zou dit ook niet echt aan te raden zijn. Want als iemand achter dit foefje zou komen dan zouden ze in principe op jouw kosten kunnen bellen.

Dit is in de begintijd van Asterisk een behoorlijke bug geweest welke ze inmiddels hebben dichtgetimmert

 

Heb je een geschikte telefoon die zich met het sip protocol kan registeren op je Asterisk centrale via UMTS dan

is doorverbinden wel mogelijk vanaf je mobiele telefoon.. Het voordeel hiervan is dat de inkomende gesprekken binnenkomen op een extentie van je centrale i.p.v. je mobiele nummer maar toch binnenkomen op je GSM.

Het bespaart je zeker een dure doorschakeling uit naar je GSM nummer

 

Hiervoor heb je wel een flafree UMTS abbo nodig van je GSM provider.

 

Kennelijk was ik niet helemaal duidelijk.

 

Stel: iemand belt het vaste nummer. Ik neem de telefoon op (mobiel). Maar degene aan de telefoon moet eigenlijk mijn collega hebben, kan ik dan de beller met mijn mobiel doorverbinden naar zijn mobiel?

 

Dus:

beller belt vast nummer

vast nummer schakelt door naar al onze telefoons

ik neem op

beller moet collega hebben

ik schakel beller door naar collega (via mijn mobiele telefoon, naar zijn mobiele telefoon)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 82 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.