Wat zou je ooit nog willen doen?

Aanbevolen berichten

Gisteren zat ik eens na te denken wat ik ooit nog eens op het zakelijk vlak zou willen doen. Ik zou het zelf bijvoorbeeld eens tof vinden een workshop te houden voor een zaal van een paar honderd mensen.

 

Ik vraag me daarom hier af in een topic: Wat zou jij nog eens willen doen voor je bedrijf of welke klant zou jij nou echt willen hebben?

Link naar reactie

Een bedrijf beginnen en dan binnen 5 jaar het naar de beurs brengen. Niet om het geld, gewoon, voor het idee. Maar op het materialistisch vlak wil ik ooit een Carrera 4S voor de deur hebben staan, gewoon, leuk voor de zondagmiddag.

 

Ach, keep on dreaming...

Link naar reactie

Ik hoop niet ooit, maar zéér binnenkort -binnen een paar maanden- onze nieuwe dienst 'marktklaar/- waardig' te hebben....! Daarvoor wil ik het bekendmaken op HigherLevel om de evt. reacties te peilen en te verwerken/aan te passen... we hebben er achter de schermen zó hard en lang aan gewerkt om de techniek achter het systeem werkend te krijgen en bijna is het zover!

 

En vervolgens.... dat het tevreden klanten oplevert! -wie niet-

Link naar reactie
Een bedrijf beginnen en dan binnen 5 jaar het naar de beurs brengen. Niet om het geld, gewoon, voor het idee. Maar op het materialistisch vlak wil ik ooit een Carrera 4S voor de deur hebben staan, gewoon, leuk voor de zondagmiddag.

 

Is toch wel een goede combi? Soms moet je groots dromen, om grootse dingen voor elkaar te krijgen!

 

(P.S. Welkom op het forum! :))

Link naar reactie

Ik wil ooit nog eens een concept bedenken dat het dichtst in de buurt komt van mijn definitie van het ideale bedrijf: Een postbus waar mensen geld naar toe sturen.

 

Waarom zo moeilijk? Gewoon thuis brengen of als dat te veel werk is, overmaken. :P

 

Ooit droomde ik er van bakker te worden. Later was mijn droom "de verpleging". Die heb ik allemaal aan de kant gezet om in uiteindelijk in de chemische toilet ontgeuring terrecht te komen. :-[

 

Een droom als ondernemer heb ik eigenlijk niet. Ben redelijk tevreden denk ik.

Link naar reactie

Ben ik een ontzettend watje als ik wat voor wat medemensen zou willen betekenen?

 

De oud-basisschool van mijn Chinese vriendin heeft een nieuw dak nodig. Zou daar graag wat aan bij willen dragen. Kinderen kansen geven die ze anders nooit zouden hebben. Lijkt me erg gaaf.

Link naar reactie

Eigen universiteit, business empire, eigen operahuis, in cyber genetics meedoen (misschien wel zelf :P), spreken voor 1000en mensen, misschien zelf een aria of 10 vertolken op recital... en wel meer. Voor mij gewoon mij doelen. Mijn "levensdoel" zoals dat zich aan "geopenbaard" heeft een jaartje terug is creaties uit mijn hoofd de realiteit in krijgen... of dat nou wetenschap, kunst of ondernemerschap is. En als ik dat al in beperktere(lees: kleinere schaal) kan doen, ben ik gelukkig. Ik sterf dus gelukkig, ook al is het zonder operahuis, universiteit of business empire. :) 8)

 

P.S. En zeker tonnen mensen gelukkig maken met mijn eigen mogelijkheden :)

Link naar reactie

ik heb intussen teveel dromen in duigen zien vallen, maar ik hoop dat er een tijd komt dat mijn buurman het gras van mij eens groener ziet, dan het zijne! en aangezien ik behoorlijk wat gras heb, is dat al een behoorlijk challenge...

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Kan de ooit niet wat concreter worden? Denk eens na over wat je er voor moet doen om je "droom" concreet te maken. Dus wat is het nou echt? Als je doel concreet is de stappen er naartoe opschrijven. Achterstevoren. Dus om een boot te hebben moet ik veel geld hebben(hoeveel?). Om veel geld te krijgen moet mijn bedrijf x verdienen (kan dat?) enzovoorts. Soms lijkt het dichter bij dan je denkt!

 

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

..... mijn vrouw opnieuw ten huwelijk vragen (super idee is toendertijd door omstandigheden niet door gegaan)

 

..... een boek schrijven en lezingen geven

 

..... mijn rijbewijs halen ;D

 

..... en wanneer er ooit geld voldoende verdiend is, rijk hoeven we niet te worden, een "bedrijfje" starten om mensen die in de problemen zitten te helpen. Zakelijk dan wel privé.

 

..... en ik wil dat grasveld van Ronny nog wel eens zien !

 

 

Link naar reactie

open vraag, dus zeker niet zakelijk:

 

Ik zou ooit genoeg tijd willen hebben om elke mooie plek in Toscane te bezoeken (geef me een jaar).

Van Siena naar Montepulciano, Pisa, Vinci (ja van Leonardo da), Firenze (twee dagen), San Gimignano (12e eeuwse wolkenkrabbers) en ga zo maar door. Maar vooral zien wat er tussen al deze plaatsen ligt.....

 

ciao

san_gimignano-panorama.thumb.jpg.f5e126a5ab06c0fc558c0a739d962f6e.jpg

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Supermooie foto, doet me denken aan een scene uit de Gladiator.

 

weet vrijwel zeker dat hij nooit in San Gimignano onrust heeft veroorzaakt, maar kan me wel indenken dat je dat denkt.

 

@Up!

Gladiator = niet Terminator ;D Dan had er geen toren meer gestaan (waren er overigens oorspronkelijk 70, nu nog 13 :(

 

ammenda notte

 

joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.