Aantal berichten vermelden

Aanbevolen berichten

Wat misschien ook wel een idee is om de notificatie eens grondig aan te pakken. Ik wordt nu helemaal gek van alle HL notificaties. Ik ben maar lid van een paar draadjes maar alleen vandaag al zo`n 25+ notificaties gehad, bijna allemaal van de zelfde topic.

 

Hoe ze het bijv. op Webhostingtalk.nl doen;

 

Je reageert, je krijgt dan automatisch 1 e-mail notificatie, dan kijk je in het draadje en dan krijg je weer max. 1 email notificatie van een reactie sinds je laatste keer dat je hebt gekeken. (Uhmm, duidelijk nog?:-))

 

Het lijkt nu net als of mijn telefoon alleen maar rinkelt voor HL haha ;D

Link naar reactie

Je reageert, je krijgt dan automatisch 1 e-mail notificatie, dan kijk je in het draadje en dan krijg je weer max. 1 email notificatie van een reactie sinds je laatste keer dat je hebt gekeken. (Uhmm, duidelijk nog?:-))

 

Exact zó werkt het hier ook hoor :) Je krijgt één bericht om je op de hoogte te brengen, niet bij elk daaropvolgend bericht nog weer één. Pas wanneer je vervolgens op het forum komt en dáárna iemand weer een nieuw bericht plaatst, wordt je daarvan weer op de hoogte gebracht.

 

Dus enkel wanneer je telkens tussendoor kijkt, registreert het forum elk daaropvolgend bericht als het eerste nieuwe bericht. Dan regent het idd berichten. In dat geval (als je toch al veel op het forum zit), zou ik ze gewoon uitzetten op actieve topics.

Link naar reactie

 

Als het goed is al lang! Ik heb geen V&A openstaan op dit moment, dus als iemand kan bevestigen graag :)

 

Ik krijg ze echt niet.....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Je reageert, je krijgt dan automatisch 1 e-mail notificatie, dan kijk je in het draadje en dan krijg je weer max. 1 email notificatie van een reactie sinds je laatste keer dat je hebt gekeken. (Uhmm, duidelijk nog?:-))

 

Exact zó werkt het hier ook hoor :) Je krijgt één bericht om je op de hoogte te brengen, niet bij elk daaropvolgend bericht nog weer één. Pas wanneer je vervolgens op het forum komt en dáárna iemand weer een nieuw bericht plaatst, wordt je daarvan weer op de hoogte gebracht.

 

Dus enkel wanneer je telkens tussendoor kijkt, registreert het forum elk daaropvolgend bericht als het eerste nieuwe bericht. Dan regent het idd berichten. In dat geval (als je toch al veel op het forum zit), zou ik ze gewoon uitzetten op actieve topics.

 

Is het in zulke gevallen niet mogelijk om éénmaal per dag een activiteitenmail te zenden, net zoals dat bij de groepen van LinkedIn gebeurt?

Link naar reactie

Het lijkt me veel handiger om op HL zelf een lijstje te hebben van draadjes waar ik een abonnement op heb en waar nieuwe reacties op zijn. Het abonnementsysteem en tracking is er al. Lijkt zo op het eerste gezicht niet zo moeilijk om in plaats van het versturen van een mailtje ergens een record in de database te zetten (en die is er ook al, je krijgt immers maar 1 reminder) en op basis van die vlaggetjes een lijstje te tonen.

Link naar reactie

Ik heb mezelf via RSS geabonneerd op alle forumbijdragen. Echter ik heb gemerkt dat heel veel nieuwe bijdragen al "Re: Titel van bijdrage" als titel hebben in plaats van "Titel van bijdrage". Terwijl weer andere nieuwe bijdragen nog geen "Re.." in de titel hebben. Het verwarrende voor mij (als nieuwkomer) is dat ik niet op het eerste gezicht kan zien of het hier gaat om een oud draadje of om een hele nieuwe.

 

Ik weet niet of het technisch mogelijk is om bijvoorbeeld iedere nieuwe bijdrage op de dag zelf zowiezo zonder "Re: .." in de titel via RSS te verspreiden (desnoods in een aparte feed). Ik vind het namelijk erg handig dat ik alleen e-mail updates krijg van draadjes waar ik ook een commentaar heb geplaatst en dat ik via mijn RSS reader op titel kan scannen of het onderwerp voor mij de moeite waard is.

Welk type ondernemer ben jij? doe de gratis ondernemersscan: http://www.kinsent.nl/scan

 

Twitter: http://twitter.com/wbrand

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 167 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.