De afscheids draad van HigherLevel

Aanbevolen berichten

Er is een topic waarin nieuwe leden zich kunnen voorstellen, een topic waar leden zich afmelden bestond nog niet.

 

Bijdeze.

 

Ik heb veel indrukken op gedaan over de mensen die hier langs komen en ook veel geleerd. ::)

 

Dit is mijn laatste post en zeg u hierbij tot ziens. :-K

 

 

 

 

 

(de titel wat aangepast)

Link naar reactie

Ik hoorde via omwegen dat er ene Ruben vaak veel te bijdehante opmerkingen maakt... Wellicht is dat het probleem ? Een soort virus waar hij door is aangestoken, of wellicht ziet hij dat anderen door dit virus worden aangestoken en hij eieren voor zijn geld kiest.. ;)

 

Maaruh: Ruben heeft een punt. Je wilt toch niet zeggen dat je ergens werknemer bent geworden ? Ok, ok, toegegeven, dat mag. Maar de vraag is: hoe lang houd je dat vol ? ;)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Een ondernemer ben je niet voor even, zelfs niet voor een paar jaar. Ondernemen is een genetisch aangelegde afwijking. Ondernemer ben je wat mij betreft dus voor het leven. Wat besluit je dan om zo'n groot en actief ondernemersnetwerk te verlaten?

 

Nou vooruit dan maar......

 

Ik ben nog steeds eigenaar van een bloeiende onderneming met wel 25 man personeel. Maar we hebben het hier over ondernemen en ondernemers en daar zit het nu precies.

 

Zoals ik al eens eerder geschreven heb vervalt dit forum tot een "check my site" formule. Het zoveelste websjopje, etc. Er zijn hier gewoon weg te weinig ondernemers op dit forum.

 

En wanneer je je aan iets gaat ergeren dan moet je stoppen of het ergens anders gaan zoeken, dit laatste is het geval.

 

Niet te min, veel gelachen om de topic's, soms mij hoofd tegen de muur geslagen.

 

Link naar reactie

Jammer hoor! De beste kwaliteit maak je immers samen. Ik zie higherlevel.nl als een afspiegeling van wat ondernemers bezighoudt. Blijkbaar zijn er op webshopgebied nog vele uitdagingen als we af mogen gaan op de vele vragen hierover. Of nemen internetondernemers de drempel van het posten van een vraag wat gemakkelijker? Ben benieuwd naar welke zaken jij op zoek bent...daar leren we weer allemaal van.

Link naar reactie

 

...

Er zijn hier gewoon weg te weinig ondernemers op dit forum.

 

En wanneer je je aan iets gaat ergeren dan moet je stoppen of het ergens anders gaan zoeken, dit laatste is het geval.

...

 

De mogelijkheden die je aangeeft kloppen maar er zijn er meer. Benader ondernemers die beter bij jou passen en wijs ze op dit forum. Vraag of ze willen bijdragen.

 

Mocht je bij je besluit blijven, veel succes!

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie

Ik wou nog even reageren op reply's de maar.......

 

"Je hebt als je weg gaat toch je reuzen niet meer nodig! LOL

 

lowerlevel.nl zullen we maar zeggen.

 

Ik zou deze kneuzen geven graag een reus willen geven.

 

Affijn het gaat u goed allen goed, morgen weer aan het werk.

Link naar reactie

Afscheid nemen, wat men vaak vergeet, is een mooie vorm van verantwoordelijkheid nemen. (onterechte kneus vind ik, daarom een reus erbij)

 

Zorg als u later afscheid neemt van uw bedrijf de opvolging goed geregeld is.

Daar is vast nog wat informatie op deze site over te vinden ;)

 

 

Link naar reactie

Openbaar afscheid nemen op een forum. Is dat niet hetzelfde als je hand over het monopoliespel vegen? Theatraal afscheid nemen op een forum doe je vooral voor jezelf. Je wil dat anderen het jammer vinden dat je gaat. Een bevestiging dat je er toe deed.

 

Het is als het opzeggen van de krant met een brief erbij dat de krant wel heel vaak te laat was de laatste tijd en dat de sportsectie ook niet meer wat het was. In de hoop dat de lezer van de brief het extra jammer vindt en het inbrengt in het overleg. Om na een tijdje toch maar weer een proefabonnementje te nemen want de krant lezen op zondag is toch wel een fijn moment.

 

Marco Borsato zong het al: "Afscheid nemen bestaat niet"

 

Link naar reactie

Nee hoor, ik vind het erg goed dat iemand officieel afscheid neemt. Het leert de gemeenschap en de mods weer wat. Als we het goed aanpakken. En wellicht dat we alsnog iets kunnen rechtzetten of veranderen.

 

Maar net zoals in een leuke kroeg : Je zegt goedenavond als je binnenkomt en je wenst iedereen een goedenacht als je weggaat - dat heet beleefdheid. Ik wou dat iedereen het deed die niet meer van plan is terug te komen.

 

Kritiek is goed en altijd beter dan je vingers in je oren houden.

Link naar reactie

Openbaar afscheid nemen op een forum. Is dat niet hetzelfde als je hand over het monopoliespel vegen? Theatraal afscheid nemen op een forum doe je vooral voor jezelf. Je wil dat anderen het jammer vinden dat je gaat. Een bevestiging dat je er toe deed.

 

Ik vind het afscheid nemen eigenlijk wel zo prettig en ik denk ook dat je er als forum wel wat van kan leren. Net als met bijvoorbeeld ontevreden klanten is het altijd maar een klein deel wat kenbaar maakt waarom er wordt weggegaan, ik waardeer het altijd zeer om die reden te weten, want het is een kans om je eigen organisatie te verbeteren.

 

Ik kan me de reden van het vertrek van Jeff ook wel voorstellen. Ik zou zelf HigherLevel ook graag vooral als zakelijk forum zien, maar elke keer wordt HigherLevel toch wat minder zakelijk en komt er steeds meer gechat op het forum. Ik denk dat als je naar de actieve deelnemers gaat kijken, dat de groep met ondernemers met personeel afneemt, en de groep net gestarte webshops fors toeneemt. Ik wil niet zeggen dat die laatste groep niet welkom is, ze zijn van harte welkom, maar ik zou de eerste groep ook graag blijven zien en ik ben erg bang dat die op den duur helemaal verdwijnt.

Link naar reactie

@Maarten - Higherlevel is en zal zakelijk blijven. En we wilen dat alleen maar meer relevant maken. Juist voor mensen die al langer ondernemer zijn, meer personeel hebben en die zaken ervaren die net beginnende ondernemers nog niet kennen.

 

We hebben de tendens naar Higherlevel als groter, breder en meer al een tijdje ingedamd. Het board "Wat vind je van mijn" was achteraf gezien een vergissing, zoals we het hebben opgezet - de drempel is daar te laag ingezet. Chats zouden alleen in Offtopic plaats moeten vinden - wellicht dat je die kan afzetten.

 

Suggesties hoe we HL beter kunnen maken, horen we erg graag !

Link naar reactie

Het was ooit mogelijk aan te vinken welke subforums je via knop Home wil kunnen zien, zodat je alleen voor jezelf relevante topics zie via de pagina. Ik wilde daarnaar verwijzen als tip, maar kan het nergens vinden.....is dat verdwenen of kijk ik nou niet goed?

Link naar reactie

Ah kijk, toch nog mogelijk dus! Vandaar dat ik het ook maar een rare topic en rare reden vind om hier weg te gaan.....

Een forum is voor honderden mensen, er komen altijd wel dingen voor wat voor de 1 wel en voor de ander niet nut heeft. Voor jou komt het vragen om feedback over websites misschien over als spammen, maar er zijn zat mensen die graag te moeite doen iemand te helpen en met al de tips / ideeen van de forumleden kan je weer van elkaar leren. Door gewoon aan te vinken welke forums je wil zien bij home is deze irritatie meteen opgelost....lijkt me makkelijker / minder werk dan zoeken naar een ander forum die net zo goed is als Higherlevel. Als die al te vinden is. :P

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 252 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.