• 0

Artikelen plaatsen

Gast Verwijderd account

Hallo,

Ik zou graag artikelen willen schrijven over mijn expertisegebied. Deze artikelen wil ik vervolgens online plaatsen waar mensen deze gemakkelijk kunnen lezen. Het doel is daarnaast om relevante traffic te genereren vanuit deze artikelen naar mijn site.

 

Waar kan ik ze vervolgens plaatsen? In de VS bestaan de volgende sites:

www.contentdesk.com, www.ezinearticles.com, www.freesticky.com, www.goarticles.com, www.ideamarketers.com,

www.findsticky.com

 

Maar wat zijn de sites in Nederland die ik moet gebruiken?

 

Groet,

Anthony

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0
Ik zou graag artikelen willen schrijven over mijn expertisegebied. Deze artikelen wil ik vervolgens online plaatsen waar mensen deze gemakkelijk kunnen lezen.

Waar kan ik ze vervolgens plaatsen?

 

 

Misschien als Column op Higherlevel?

 

Het doel is daarnaast om relevante traffic te genereren vanuit deze artikelen naar mijn site.

Een goed geschreven column op Higherlevel levert - vroeg of laat - zeker extra traffic op naar je site. Zolang je in die artikelen maar niet zelf verwijst naar je site en ook niet al te opzichtig naar je eigen diensten. In een goed artikel is dat ook niet nodig.

 

 

Sprout? Zibb?

Mits goed inhoudelijk en niet alleen over de eigen business kunnen die zeker interesse hebben. En ook dat is erg goed voor je naamsbekendheid en genereert traffic naar je site (aldus een vaste Sprout Expertlog columnist )

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Zoek naar iemand die een Blog beheer in jouw vakgebied en vraag of je medeblogger mag worden. Je plaatst dan artikelen op zijn Blog (hopelijk mag je er links in verwerken) en ontvangt via zijn blog traffic naar je website.

 

Of je begint natuurlijk zelf een blog. Er zijn veel gratis Blogs te vinden.

 

Succes

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

...

Het doel is daarnaast om relevante traffic te genereren vanuit deze artikelen naar mijn site.

Een goed geschreven column op Higherlevel levert - vroeg of laat - zeker extra traffic op naar je site. Zolang je in die artikelen maar niet zelf verwijst naar je site en ook niet al te opzichtig naar je eigen diensten. In een goed artikel is dat ook niet nodig.

...

 

Precies. Op HL kijken we naar de relevantie voor de doelgroep, en opzichtige verwijzingen laten we niet toe. Kijk anders eens naar wat columns over wat gebruikelijk is op HL. Een 'willekeurig' ;) voorbeeld.

 

Als columnschrijver krijg je een korte ruimte om jezelf te beschrijven. Verder kunnen mensen in je HL profiel kijken, en je expertise ook halen uit antwoorden die je geeft op vragen over je vakgebied.

 

Ben ik wel benieuwd: wat zie jij als je expertisegebied? Dat staat nl niet in je HL profiel ;D.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Die sites zijn er in Nederland ook. Voor ieder vakgebied is er wel eentje te vinden. Je bent er vast wel welkom. Maar je doel moet niet zijn: traffic genereren.

 

Van dat soort schrijvers barst het al: hun artikelen zijn het lezen niet waard.

 

Je enige doel moet zijn: kennis delen, beschikbaar stellen. As je dat goed doet en de lezers je bijdragen waarderen komt dat internetverkeer vanzelf wel.

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 177 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.