• 0

In welk land het beste textiel laten maken?

Wij zijn van plan om kleding te laten maken/bedrukken. In welk land kun je wat dat betreft het beste zaken doen, (liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk), heeft hier iemand ervaring mee. We willen wel perfecte kwaliteit leveren. In eerste instantie een niet al te grote oplage, kijken op het aanslaat, en zo ja, een grotere oplage in diverse maten en modellen.

Maar waar moeten we beginnen? In Nederland gaan de kosten hiervoor veel te hoog worden.

Zou graag wat algemene informatie hierover krijgen, heeft iemand tips, op websites?

Alvast bedankt voor de reactie

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Nael,

 

Ik kan je eventueel wel verder helpen. Heb connectie met mijn fabrikant van mijn tassen/sieraden en kledinglijn. De fabriek zit op Bali. Ze produceren perfecte kwaliteit en de prijzen zijn erg aantrekkelijk. Je kan eventueel een sample aan leveren, vervolgens krijg je een proef-exemplaar en bij akkoord wordt deze geproduceerd. heb je geen sample dan kunnen wij die eventueel ook laten maken als u duidelijk een voorbeeld laat zien op papier/foto met de maten erbij. Let er wel op dat de sample wel wat kost omdat daar de meeste tijd in gaat zitten(eventueel borduren dan moet er een borduurkaart gemaakt worden etc.)

 

Groetjes Danny(evisustyling@hotmail.com)

Link naar reactie
  • 0

Hoi Nael,

 

mocht ik je hiermee nog kunnen helpen, mail dan je vragen naar @hotmail.com en dan zorg ik dat je binnen de kortsmogelijke tijd hier antwoorden op krijg. Mijn contacten producuren in Turkije.

 

Met vriendelijke groet,

 

Bulent

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.