Babbelbox: Wat voor auto zou jij kiezen als je € 5.000,- te besteden hebt?

Aanbevolen berichten

O en willen jullie deze vraag over 15 jaar nog eens stellen? wellicht kan ik voor dat bedrag dan van Norbert of T.C.J.W.E. een Audi S line kopen? ;D

 

PM me tegen die tijd maar even, daar komen we vast wel uit ;D

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie

Persoonlijk vind ik de 928 de beste porsche die er is, zeer goede prijs/thrill verhouding dankzij die geweldige v8 in het vooronder. Ook voor 5k nog wel via marktplaats te krijgen, zorg dan wel dat je meerdere 'zeer gemotiveerde automonteurs tot je beste vriendenkring kunt rekenen' (heb er zelf 2 928's dus ik spreek uit ervaring ;D)

Hmm... ja, dat durfde ik niet te suggereren... Ik heb een 944S en durf de 928 'nog' niet aan, maar WAT een auto is dat!! ;D

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

O en willen jullie deze vraag over 15 jaar nog eens stellen? wellicht kan ik voor dat bedrag dan van Norbert of T.C.J.W.E. een Audi S line kopen? ;D

 

No chance bij mij... Ik kom er steeds meer achter dat de mooiste auto's toch echt voor 1990 gebouwd zijn...

 

Audi is net een pin up uit een computerspelletje: ziet er leuk uit maar het is compleet zielloos... Of sexloos...

Het doet mij helemaal niets. (oeps, misschien toch maar geen discussie opstarten over welles en nietes van auto's)

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Ik ga voor een ford focus station:

- Genoeg laadruimte (erg belangrijk voor mij)

- Zeer goede kwaliteit, zeker motorisch en dus betrouwbaar

- Goedkoop in onderhoud en reparatie (de sloop ligt vol met die dingen dus voor een paar tientjes te maken)

- Representatief genoeg

 

Op marktplaats zou ik voor deze gaan (€ 4750) :

 

Ford Focus 1.8 Tdci 84kW Ambiente Van

Kilometerstand: 133.000 km

Brandstof: Diesel

Bouwjaar: 2003

Transmissie: Handgeschakeld (5 versnellingen)

Kleur: Zilver

Motorinhoud: 1.753 cc

Aantal cilinders: 4

Vermogen: 85 kW (116 PK)

Topsnelheid: 193 km/u

Wielbasis: 261 cm

Gewicht: 1.300 kg

Laadvermogen: 460 kg

Maximaal trekgewicht: 1.300 kg (geremd)

Gemiddeld verbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Motorrijtuigenbelasting: € 73 per kwartaal (Let op: voor particulieren geldt een ander tarief!)

BTW/Marge: BTW (Bedrijven kunnen de BTW terugvorderen van de belasting)

Prijs is exclusief BTW

 

Al onze occasions worden afgeleverd met een nieuwe APK en gratis service beurt.

Link naar reactie

Leuk al die berichten, als ik E. 5.000,00 had, dan zou ik een auto kopen, waar ik geld mee kan verdienen.

Nu rij ik in een lease bus, en dat komt nooit naar me toe, na een 5 jaar moet ik hem inleveren.

Ik maak veel km , en dat is alleen zakelijk, maar dat dus veel geld, bovenop de lease 08 ct. pkm.

ja leasen heeft natuurlijk ook voordelen, als er ook wat gebeurt , dan wordt je meteen geholpen en je hebt geen kopzorgen.

 

Gewoon rijden , met E. 5000,00 een leuke goedkope bus, je kan zelf een dealer kiezen, of je gaat naar Kwik Fit, overal kun je dan voordeel halen, en geen extra rekening voor de vele extra kilometers.

 

Maar Prive E. 5000,00 , dan zou ik een Amerikaan kopen. Een Edsel, kanjer van een auto, maar helaas met dit bedrag zal het slechts een aanbetaling zijn.

Groet, Sietse

 

NB. Ondernemer in hart nieren..

Link naar reactie

tsja wat kan ik hier over zeggen.

Genoeg auto's te vinden rond 5000 euro.

 

Wij zitten dus (hopelijk) straks in een situatie dat wij een auto moeten kopen.

(zie mijn eigen topic)

Hierover hebben wij al een leuke discussie gevoerd met het IMK.

 

Wat voor ons belangrijk is:

Ruimte om onze produkten te vervoeren (grote dozen)

En het moet een redelijke gezinsauto zijn.

Niet teveel kilometers (max. 150000 km)

En natuurlijk rekening houdend met verzekering/belasting/onderhoudskosten

 

Op dit ogenblik blijven we hangen bij:

Skoda fabia (station)

Peugeot 307 (station)

Opel station

Renault Megane

Volvo v40

 

genoeg te vinden...........

 

We hebben zelfs al een multipla gehad (ja schoonheid zit van binnen absoluut niet van buiten)

en die was erg praktisch....

6 zitplaatsen, waarvan 3 voorin, 3 achterin.

Grote voordeel de achterstoelen waren apart van elkaar eruit te halen, dus kinderstoel

kon blijven zitten.;D

 

 

 

Zorg dat je altijd een lichtpuntje blijft zien,

 

En van iedere teleurstelling kun je leren

Link naar reactie

O en willen jullie deze vraag over 15 jaar nog eens stellen? wellicht kan ik voor dat bedrag dan van Norbert of T.C.J.W.E. een Audi S line kopen? ;D

 

Weinig kans vrees ik. Die zal t.z.t. wel door mijn dan 19-jarige dochter ingepikt zijn, die houdt nu al van snelle auto's ;D

728.jpg

de kenners herkennen natuurlijk de Porsche Boxster

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Nog eventjes wachten en dan kun je voor 5k ook nog wel een leuke tweedehands hybride krijgen, het potentiële aanbod neemt iig goed toe.

 

http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/verkeer-vervoer/publicaties/artikelen/archief/2009/2009-2813-wm.htm

 

Als ik een cabrio voor 5k zou moeten kiezen zou ik dek ik voor de fiat barchetta gaan omdat die denk ik qua imago goed bij onze producten past.

 

@Norbert, leuk bakkie die boxster (al heb ik wel mijn twijfels over die rode bekleding), als ik een tweezitter cabrio zou moeten kiezen zou ik ook voor een boxster gaan denk ik.

 

 

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie

Ajjj... Ik denk ik wacht even, hopende op iemand die langs komt met smaak... Helaas... ;)

 

Mijn huidige auto: een W126 500se (V8) Ziet er redelijk uit, rijdt niet zuinig, maar met LPG voel je daar niet zoveel van. (zie mijn smile op de foto) En hij rijdt me toch een partij lekker ! :D

 

Mijn volgende auto: een W126 560se. Moet kunnen tot een prijs van 5k. Mag dan weer net iets nieuwer zijn, nog steeds wel een oldtimer maar met wat meer opties en net wat meer power :)

 

Ik zie overigens, behalve de verbeterde veiligheid, geen andere reden om ooit nog een andere auto te gaan rijden.

Yannick_in_zn_Benz.thumb.jpg.a0cefe7a99f429bd89fdcf506da37559.jpg

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Ajjj... Ik denk ik wacht even, hopende op iemand die langs kwam met smaak... Helaas...

Smaken verschillen gelukkig, anders zou niemand een Renault 406 Break, Opel Astra Wagon of een Mercedes 500 se kopen. ;D

 

En er zijn inderdaad ook mooie Mercedessen: Zowel in de jaren '30 (SW 38 concept car) als in 2006 is het ze - tot nu toe dus 2 x - gelukt om een echt mooie wagen te ontwerpen: de Maybach Exelro. ...maar ik vrees dat die niet te koop is voor € 5.000,- :'(

 

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Smaken verschillen gelukkig, anders zou niemand een Renault 406 Break, Opel Astra Wagon of een Mercedes 500 se kopen. ;D

 

Gelukkig verschillen smaken inderdaad. Zou ook weer jammer zijn als iedereen in een W126 gaat rondtoeren. ;)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Yannick, hoe reageren jouw klanten op die merc? Vinden ze het leuk, vreemd, armoedig of laat het ze koud?

 

Persoonlijk vind ik het meestal wel leuk als iemand in een bijzondere auto rijdt (bijzonder betekent overigens niet per sé duur), het levert meestal een iets persoonlijker gesprek op. Hier staat dan wel weer tegenover dat ik zelden zie in welk voertuig iemand aankomt.

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie

Yannick, hoe reageren jouw klanten op die merc? Vinden ze het leuk, vreemd, armoedig of laat het ze koud?

 

Ik heb nog nooit iets negatiefs over mijn auto gehoord. Altijd leuke reacties. Dat varieert van: leuke auto, tot: dikke bak, en: mag ik er een keer een rondje in rijden ;)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Nog eventjes wachten en dan kun je voor 5k ook nog wel een leuke tweedehands hybride krijgen, het potentiële aanbod neemt iig goed toe.

 

Zal me benieuwen wat die dingen op de 2e hands markt gaan doen. Ik denk eerlijkgezegd dat ze niet populair zullen worden, het voordeel van lagere bijtelling vervalt, en daar staat niets tegenover. Misschien bespaart het een beetje brandstof als je voortdurend rondjes door de stad moet rijden, maar anders zit je denk ik vooral met extra onderhoud en loze massa.

 

Als je bijv kijkt naar de prijs van een gebruikte prius vs een avensis betaal je voor de eerste zoveel meer dat je feiteljk al tigduizend kilometer moet rijden als het een kwart in brandstof zou besparen. Als het daarom te doen is kun je denk ik beter voor iets op lpg gaan.

Link naar reactie

Ford Focus ;D

 

 

 

(station) :-[

 

 

Hard aan het sparen voor iets leuks. Een honda s2000 staat hoog op de verlanglijst. :)

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie

Inmiddels alle reactie gelezen en dan ook maar mijn mening geven he... :)

 

Mijn keuze valt op deze Renaul Megane Cabrio

 

 

Vind ik zelf een erg mooie auto en het is heerlijk om met open dak te rijden! :)

 

Ook kan ik prima met een auto als deze bij klanten aan komen rijden en zijn ze niet al te duur in onderhoud etc.

 

Daarbij staat deze auto te koop voor 1950,00 dus dat valt ook alles mee...

megane.thumb.jpg.dad970346f04ca55b43ea3b24a2e4eac.jpg

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 221 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.