Babbelbox: Wat voor auto zou jij kiezen als je € 5.000,- te besteden hebt?

Aanbevolen berichten

Als het maar € 500 zou mogen zijn ging ik waarschijnlijk voor een opel corsa B, een astra uit bijv. 1994 zou ook kunnen maar kost wel iets meer in wegenbelasting, verzekering en verbruik (en als je maar 500 te besteden hebt voor de aankoop vrees ik dat je op alle fronten op de kleintjes moet letten).

 

Overigens denk ik wel dat het me niet zoveel uit zou maken welke auto ik voor € 500 euro zou moeten kopen, als 'ie maar zo betrouwbaar mogelijk is.

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie

een paar jaar geleden een Lancia K gekocht met 112000 op de teller, alles werkend, roestvrij, paar nieuwe banden apk, nap etc.

voor nog geen 4000 en daar rij ik nu al jaren in rond

fantastische auto, erg comfortabel, snel als t moet, veel ruimte en afschrijving dus bijna nihil.

dergelijke auto's, wat grotere modellen van minder courante merken vind je regelmatig op sites voor leuke bedragen!

 

GJ

Link naar reactie

Voor €500,- zou ik blind gaan voor een Volvo 440. Niet kapot te krijgen. Er zijn er zat van rond 1994 met nog geen 150.000 km op de teller. Die kunnen met gemak nog 2 x het klokje rond. Probeer er wel één te vinden met zo min mogelijk roest op de flank achter het achterwiel. Dat is een probleempje waar ze allemaal mee te maken hebben. Als je dat zo snel mogelijk herstelt (APK puntje) kun je zelfs voor € 350,- nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren plezier hebben (waarvan akte).

Link naar reactie

Voor €500,- zou ik blind gaan voor een Volvo 440. Niet kapot te krijgen. Er zijn er zat van rond 1994 met nog geen 150.000 km op de teller. Die kunnen met gemak nog 2 x het klokje rond. Probeer er wel één te vinden met zo min mogelijk roest op de flank achter het achterwiel. Dat is een probleempje waar ze allemaal mee te maken hebben. Als je dat zo snel mogelijk herstelt (APK puntje) kun je zelfs voor € 350,- nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren plezier hebben (waarvan akte).

 

sorry, de mijne, exact als door jou omschreven in de mooi kleur donkergroen, mét spoiler, is ca. 1.5 jaar geleden verscheept naar Nigeria...

Was wel een geweldige auto trouwens

Link naar reactie

hmmm.... voor 5K ga ik het nog lang niet redden. Te waarde vast, ben ik bang. Gelukkig heb ik nog anderhalf jaar voordat ik een keuze moet maken, want dan komt de leasemij weer aan de bel trekken. Overnemen is dan een optie, maar ik wil eigenlijk niet meer schakelen en ook wel diesel (dan hoef je niet meer 2 keer per week langs je vrienden van het tankstation).

 

Dan nu de auto. Deze zit in je bloed, deze zorgt er voor dat je ook naar de andere kijkt en indien je hem mooi vindt ook aan de berijder laat weten, Deze zorgt er voor dat je op een zondag het hele land door kruist om met andere gekken een puzzeltocht te maken (en op de terugweg maar gelijk weer tanken, want 40 liter is zo snel op). Ok, het is niet de oude (ben niet zo klusser en ik hou van luxe en comfort). Deze zorgt er voor dat je tenminste 1 keer per jaar met andere liefhebbers naar een instituut voor mensen met een geestelijke berperking gaat en de bewoners een hele mooie dag geeft door een rit onder politiebegeleiding (een keer per jaar zijn de motormuizen je vrienden) te maken.

 

Het is helaas niet de S. Die werd te duur. De D was nog niet op de markt en bij bestellen de automaat kompleet vergeten (zo ook de verwarmde buitenspiegels, want dat bleek een optie te zijn die niet naderhand er bij kan). Een echte MINI Cooper dus.

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

 

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

 

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    14 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.