Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jtjt
jtjt
Ik heb net mijn 1ste aangifte gedaan met een aanvraag van 500 euro terugbetaling (nog niets verkocht, wel ingekocht)
nu krijg ik een brief van een ijvere medewerker van de belastingdienst met kort gezegd twee vragen;;
1. leg uit waarom omzet 0 is
2. stuur kopieen van facturen aaruit de teruggave blijkt.
is dit normaal? Of is dit een makkelijke manier van controle zodat de medewerker op hun gat kunnen blijven zitten? Ik word er helemaal triest van de stand van zaken by de belastingsdienst, een 1ste aangifte is meestal negatief....
Omdat de 1ste aangifte te laat was, doordat ik niet kon inloggen op de belastingdienst website zonder juist wachtwoord, krijg je een aanslag biljet van 1200 euro? ik zou niet weten waar ze zoeits nu uit de lucht kunnen plukken, te meer omdat ik nog net ben begonnen..... dus hoppa bezwaarschrift indienen....
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag