Reacties op: een week uit het ondernemersleven van...

Aanbevolen berichten

Ben nu al benieuwd naar donderdag 25/6. Dan zijn de finales van NewVenture. Morgen train ik de finalisten in hun elevator pitch, maar kan helaas niet bij de finale zijn. Dus Nils is naast jurylid ook beoordelaar van mijn trainingsarbeid. Let me know!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Dan pik ik deze er even tussenuit:

 

Metten namen ingevoerd van de mensen die ik in Loden ontmoet had. Ik doe dat tegenwoordig gewoon in LinkedIn. Hebben ze geen linkedIn of willen ze me niet kennen, dan hoef ik hen ook niet te kennen.

 

Want dat vind ik toch wel zo raar gezegd; in de trant van: "als jij niet via mijn systeem werkt (linkedin), dan werk ik niet met jou"

Zeker voor iemand die toch ook zeker servicegericht moet werken, snap ik dat niet.

 

Stel nou dat ik ook zo'n investeerder ben, maar geen LinkedIn?

Of is die investeerder soms afgehaakt omdat 'ie geen LinkedIn heeft?

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

Hallo Ed,

 

Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Klanten en goede relaties staan in mijn CMS. Dat is nu ACT! maar daar hopen we snel van af te zijn. lk krijg per jaar honderden kaartjes van mensen waar ik misschien ooit wat aan heb. Die zet ik in LinkedIn en nodig ik uit voor de nieuwsbrief. Zo blijven ze een beetje op de hoogte en zullen ze bellen als als ik wat kan doen.

 

Weet je hoeveel wak het is om een bestand van 25.000 adressen zelf bij te honden? Dat lukt niet zonder web 2-0 technieken.

 

Het voordeel van LinkedIn is dat mensen zelf hun profiel gegevens en C.V. bijhouden.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Metten namen ingevoerd van de mensen die ik in Loden ontmoet had. Ik doe dat tegenwoordig gewoon in LinkedIn. Hebben ze geen linkedIn of willen ze me niet kennen, dan hoef ik hen ook niet te kennen.

 

Ik vind het eigenlijk zo'n vreemde nog niet! Ik ga daar ook eens over nadenken!

 

Thanks voor de tip.

Link naar reactie

zeker Edo, zal ik doen. Wat is jou eerste impressie van de algemene kwaliteit van de ondernemers? Zie je meer of minder passie dan voorgaande jaren.

Er zitten echt mooie pareltjes tussen! Ik vrees dat jullie als jury een lastige keuze hebben.

Tijdens de training heb ik gezien dat ze - na 3 keer oefenen en feedback - ieder voor zicht echt wel kunnen pitchen, ben benieuwd in hoeverre die kennis donderdag nog wordt toegepast. :-)

Let me know, please.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

zeker Edo, zal ik doen. Wat is jou eerste impressie van de algemene kwaliteit van de ondernemers? Zie je meer of minder passie dan voorgaande jaren.

Er zitten echt mooie pareltjes tussen! Ik vrees dat jullie als jury een lastige keuze hebben.

Tijdens de training heb ik gezien dat ze - na 3 keer oefenen en feedback - ieder voor zicht echt wel kunnen pitchen, ben benieuwd in hoeverre die kennis donderdag nog wordt toegepast. :-)

Let me know, please.

 

Hallo Edo, goed gedaan hoor. De presentaties waren zeer kort, krachtig en to the point. Ze deden het allemaal op hun eigen manier, maar wel goed. De hand van de meester was herkenbaar. 2 minuten en max 1 slide doet het prima als je het plan al hebt gelezen.

 

Ik heb een aantal ondernemers na het evenement gesproken (was pas om 10 uur thuis) en die waren zeer te spreken over je aanpak.

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hai Alef... Ik lees jou dagboek graag. Elke dag zie ik dat je een rustig dagje hebt... althans... aan het eind van de dag een rustig dagje gepland voor morgen. Maar per dag lees ik weer dat je het druk hebt.

 

MAAR..........

 

's Ochtends een afspraak in Den Haag. Ik denk dat ik maar met de auto ga. Het waait hard morgen. Misschien dat ik er even een middagje tussenuit piep om een kleine kitesessie te zetten. Dan werk ik van het weekend wel weer even door ofzo.

 

Goed plan man... Na je afspraak is het op Scheveningen heel goed kiten !!!! Pas alleen op dat je niet aangevlogen wordt door een meeuw. Is weeres wat anders dan een vrachtwagen of een fiest, maar kan enorm hard aankomen ;)

Ik heb tot 14.00 een afspraak en dan piep ik er tussenuit for a meet & greet met jou.

 

Tot morgen,

 

JAAAAAAAAAAAAA... tot morgen !!! Ik weet niet of je HL nog leest? Maar ik sms je morgen wel even.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 89 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.