• 0

Geluk beproeven in Los Angeles of New York

Hallo,

 

Ik ben nieuw hier en ik heb mij laten vertellen dat ik hier moest zijn om plannen voor te leggen.

 

Ik denk er namelijk al een hele tijd over na om te verhuizen naar Los Angeles of New York en daar een webshop op te zetten. Voordat je denkt dat het uit de lucht komt vallen; ik ben al jaren ondernemer en ontwikkel niet alleen websites, maar ik verzorg ook de marketing van deze websites. Ik weet dus heel goed hoe je een webshop ontwikkeld en hoe ik bezoekers kan trekken en nu wil ik heel graag de oversteek maken naar een land met meer dan 300 miljoen mensen. Daarnaast heb ik al eerder een tijdje in New York gewoond en dat is enorm geweldig bevallen.

 

Het probleem is alleen dat ik nog op zoek ben naar interessante producten. Het liefst van Nederlandse bedrijven die interesse hebben in deze 2 metropolen en geloven in het internet. Mijn doel is het vinden van 2 of 3 bedrijven die vervolgens willen meeinvesteren in de aanloopfase (door bijvoorbeeld flexibele betaalregelingen etc.).

 

Ben ik op Higherlevel op de juiste plek aanbeland om in contact te komen met dit soort bedrijven, of moet ik elders naar toe om mijn droom werkelijkheid te maken? Ook feedback op mijn plannen is uiteraard meer dan welkom.

 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Drop en stroopwafels, heb zelf een tijd in Texas gewoond en beiden vielen in zeer goede aarde. Vraag en aanbod zou wellicht optie zijn. Wonen in New York voor een webshop lijkt mij een bijkomstigheid en geen noodzaak omdat het een website betreft. Maar als het je daar bevalt; zeker doen!

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.